kellä muulla lapset kipeinä?

Mun tytöllä nous lämpö 37.7-38 torstai iltana ja tänä aamuna kuume nousi yli 39. Neiti on ihan tukossa ja makoilee vain. :( Harmittaan vain kun tytöllä huomenna 3v synttärit ja kaverit oli tulossa aamusta heti juhlin ja leikkiin ja nyt piti sit juhlat siirtää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
:wave: + mies ja kohta kai minäkin, yskiminen alko jo.... meillä kuume enkat oli tytyllä eilen, 39,6 kainalosta mitattuna.
No onse teilläkin korkealla ollut tuo kuume. On nii raasuja nuo lapset ku sairastavat. :/
Joo,siihen nähden melko pirtee oli tyty. Otettiin kunnon pillerit illasta niin sai yön nukuttua.

 
vieras
Meillä on ollut nyt puolitoista viikkoa sairastelua, 4 viidestä on sairaana meidän perheessä. Alkaa flunssana, kuopuksella meni korviin ja mulla poskionteloihin. Netissä oli juuri juttu, että liikkeellä on todella ärhäkkää rs-virusta, joka pitkittyy helposti ja johtaa jälkitauteihin.
 
vieras
meillä neidille nousi lämpö perjantaina 37.8 lauantaina 38.3 ja tänään ei ole olltu kuin 37.4. toiselle neidille nousi lämpö asken 37.7 saa nähdä mihin suuntaan vielä menee
 
vieras
Meillä minä ja mies kipeänä. Kuumetta en oo edes mitannu. särkylääkettä ottanu tasan 8 tunnin välein yötä päivää et joten kuten tolkuissa pysyy. Lapsilla ei näin pahaa tautia onneksi ole. Mies alotti viikko sitte ja ite perjantaina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on ollut nyt puolitoista viikkoa sairastelua, 4 viidestä on sairaana meidän perheessä. Alkaa flunssana, kuopuksella meni korviin ja mulla poskionteloihin. Netissä oli juuri juttu, että liikkeellä on todella ärhäkkää rs-virusta, joka pitkittyy helposti ja johtaa jälkitauteihin.
Mulla itsellä rs-virus,miehellä vatsatauti,tytöllä pientä kurkkukipua ja astmakohtauksia,keskimmäisellä nuha ja yskä taitaa tehdä tuloaan,kuopus suht ok,astma ei ihan tasapainossa.

Et näin meillä tällä hetkellä.

 

Yhteistyössä