Kellä on vielä kuvaputki-tv?

  • Viestiketjun aloittaja mimi+3
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Hep! Mulla on, eikä edes kovin iso. Taitaa olla joku 28 tuumainen tms. Mulla bruttotulot 50keur vuoteen joten ei ole edes rahasta kiinni, tolla mennään kunnes se irtisanoo sopimuksensa. Taitaa olla vuosimallia -96 tms.
 
Meillä on 32-tuuman kuvaputki. Painoa tolla möhkäleellä on joku 50 kiloa, kun lasikin on panssarilasia. Ei mee rikki! Perhana... haluaisin kyllä tommosen siron ja ohkasen taulun. Ei kukaan haluais tollasta perhana hyvää ja laadukasta Sonyn kuvaputkitelkkaa??? :)
 
ei taulutvtä näkyvissä
vanha kuvaputki toimii hyvin ja sillä mennään. Uutta televisiota ei hankita ennenkuin tämä irtisanoo yhteistyön. Siihen menee toivottavasti vielä monta vuotta, nykyinen on vasta 8v vanha.
 
"tii-"
Meillä on 32-tuuman kuvaputki. Painoa tolla möhkäleellä on joku 50 kiloa, kun lasikin on panssarilasia. Ei mee rikki! Perhana... haluaisin kyllä tommosen siron ja ohkasen taulun. Ei kukaan haluais tollasta perhana hyvää ja laadukasta Sonyn kuvaputkitelkkaa??? :)
Parvekkeelta tiputtaminen tuhoaa telkan kuin telkan, jos niinkuin todella haluat telkasta eroon. ;)

Tällä muuttotiheydellä olen onnellinen tosta taulutelkasta. Sen kantaa helposti yksin siinä missä kuvaputki vaatii 3-4 kantajaa. :p
 
"hiphei"
[QUOTE="tii-";27371395]Parvekkeelta tiputtaminen tuhoaa telkan kuin telkan, jos niinkuin todella haluat telkasta eroon. ;)

Tällä muuttotiheydellä olen onnellinen tosta taulutelkasta. Sen kantaa helposti yksin siinä missä kuvaputki vaatii 3-4 kantajaa. :p[/QUOTE]

Hmm, mä kyllä jaksan ihan liikutella yksinkin tota isoo telkkua.
Joka pysyy niin kauan kun toimii :)
 
"vieras"
mulla on,nolottaa et sellanen on,en kehtaa pyytää ees ketään tänne varsinkaan miehiä kun niillä on kaikki uusimmat pelit ja vehkeet.Se on viel suht toimiva ja olen pihi etten viittis vielä ostaa uutta.
 
"vieras"
Täältä löytyy 32-tuumainen kuvaputki telkkari, olisko muistaakseni 2005 tai 2006 ostettu, eli ei ees vielä kovin vanha. Olishan se kiva hommata sellainen litteä ja hieno tv mutta en ainakaan vielä raaski kun tuo niin hyvin toimii. On kyllä hiton painava ja iso mötikkä, painaa 65 kg, sitä ei kyllä yksin nostella.
 
"Laila"
Meilä on tomoinen pilihps pitkä perse telkka. Hyvin näkyy ohjelma. Tanssii tähtien kansa ja maajussi morsian. Lapsila on äitini vanha musta valko pitkä perse telkkari ja video. Molemat merkiltään national. Hyvin näkyy videot. harmi kun ei tule uusia videokasettia kaupoihin. Ainakan pirismaan ei ole tullut.
 

Yhteistyössä