Kellä synnytys oireili niin? Hormoonit jyllää oikein kunnolla......

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Onko joku hormooni nousee tai laske ennen synnytystä? Mua ärsyttää ja v...tta ihan kaikki ja supista jatkuvasti. Tuntu että vauvan pääkin koht tippu, kun meen vessalle pakko purista, että pi...ssa tulee:D hih. Mutta oikeasti, aivan hullu olo. Mulle ei saa sanoa mitään, olen heti hermostunut. voiko se olla merkki että synnytys alkaa pian? Vai mikä mua vaiva?
 
"vieras"
En tiedä onko synnytys edessä vai mikä on, mutta itsekkin olen ollut kuin hermoraunio viime päivät. Vituttaa, ärsyttää, hermostuttaa ja tekee ihan hulluna mieli suklaata ja lihaa!! :O Jos en saa niitä, niin voisin juosta pitkin seiniä. En halua tehdä mitään, tuntuu että odotan vaan koko ajan että pääsis synnyttään. Sitten tuntuu että koko ajan lirahtais jotain housuun mutta ei kuitenkaan tule mitään. Samoilla viikoilla mennään.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25613322]En tiedä onko synnytys edessä vai mikä on, mutta itsekkin olen ollut kuin hermoraunio viime päivät. Vituttaa, ärsyttää, hermostuttaa ja tekee ihan hulluna mieli suklaata ja lihaa!! :O Jos en saa niitä, niin voisin juosta pitkin seiniä. En halua tehdä mitään, tuntuu että odotan vaan koko ajan että pääsis synnyttään. Sitten tuntuu että koko ajan lirahtais jotain housuun mutta ei kuitenkaan tule mitään. Samoilla viikoilla mennään.[/QUOTE]
Mä kans haluan makea ja lihaa muuten:O, siis enemmän kuin koskaan, super nälkäinen olen
 
"Vieras"
Se on se täysikuu :)
Mä olin tosi kiukkuinen viikkoa ennen molempia synnytyksiä. Sitä kesti n. 3-5 päivää ja sitten molemmilla kerroilla jotenkin luovutin koko asian kanssa ja rauhotuin. Eli parimpäivää ennen synnytystä olin oikein seesteinen.
 
"tytsyjen äiti"
Luulenpa että se yleinen väsymys, säryt, katkonaiset yöunet, jännitys, tukala olo, kaikki loppuraskauden vaivat jo yhteensä saa aikaan niin ikävän ja kärsimättömän olon, että kaikki v-tuttaa. En tiedä onko se minkään hormonin nousun tai synnytyksen merkki. Mulla alkoi ainakin olla sietämätön olo kun esikoinen syntyi vasta vk.42+5, että olisin voinut tirvaista jokaista vastaan tulijaa. Kyllä se siitä kun saa mukulan ulos!
 
[QUOTE="vieras";25613322]En tiedä onko synnytys edessä vai mikä on, mutta itsekkin olen ollut kuin hermoraunio viime päivät. Vituttaa, ärsyttää, hermostuttaa ja tekee ihan hulluna mieli suklaata ja lihaa!! :O Jos en saa niitä, niin voisin juosta pitkin seiniä. En halua tehdä mitään, tuntuu että odotan vaan koko ajan että pääsis synnyttään. Sitten tuntuu että koko ajan lirahtais jotain housuun mutta ei kuitenkaan tule mitään. Samoilla viikoilla mennään.[/QUOTE]

Mulla tää "oire" tuli vasta synnytysten jälkeen. Onneksi on molemmat syntyneet sopivasti juuri ennen joulua :p
 
mulla oli molemmista viimenen viikko yhtä v*tutusta :D Sanoin miehellekin ennen tämän viimesen syntymää, että kohta tulee lähtö alkaa menee hermo niin joka asiaan... Ei saa nukuttua, väsyttää äheltäminen mahan kanssa, kusettaa, paskattaa, kuuma, kylmä, hikoilee, minnekkään ei taivu ja ihan vaan kaikki yksinkertasesti ketuttaa :D Ja kun oikeasti tulee se tunne tosissaan että "mä en enää JAKSA!!" niin sitten se synnytys alkaa pikku hiljaa käynnistyy :D
 
Synekolooki
...ottakaapa raamattu käteen vaikka ja äläkää valittako sillä paremmilla ajatuksilla lapsikin syntyy kun voisitte fyntsii postiiviseti, ette kuitekaan loppuelmääänne synnyttele, aamen.
 

Yhteistyössä