kellään 3 lasta päiväkodissa?

tuli tässä mieleen kolmatta lastamme odottaessa,että jos en ole kotona lasten kanssa siihen asti kun sitten tämä nuorin täyttää 3vuotta,eli kaikki 3 olisivat vielä tarha ikäisiä,niin eikös se oli aika kallista?Jos 200euroakin lapselta/kk,niin eikös sitä immeisen pidä olla todella hyvä palkkaisessa työssä,että jää palkasta jotain päivähoitomaksujen jälkeenkin?...eikös vain?? vai?
 
meillä on kolme lasta hoidossa

hoitomaksut menee korkeimillaan siis näin:

Nuorimmasta lapsesta 200 ?
Toisesta lapsesta 180?
Kolmannesta lapsesta 40?

Eli se kolmas on suhteessa tosi halpa. Tietty noihin vaikuttaa teidän omat tulot ja perheen koko. Kannattaa lasketuttaa jo ennen hoitoon vientiä mut maksimissaa siis noin.


Ja olettehan huomanneet muutkin että jos lapsi on sairaana 11 päivää kuukaudesta (tai enemmän) niin silloin menee vain puolikas maksu.

Itse oon vähän sumplinu noita päiviä silleen et jos lapsi oikeesti on ollutki kipeenä ( korvakierre) vaikka 8 päivää niin oon sit pitäny poissa esim. viikonlopun jälkeen pari-kolme päivää et saa sen puolikkaan hoitomaksun. Ja meillä siis koskee tuota nuorinta joka on useesti sairaana. Teitty tollaset omat lomat ei onnistu jos on vakipäivätyöt kummallakin, mut meillä mies vuorotöissä ja itse tällähetkellä koulussa niin pystyn pitään "omia vapaita" tai sit mies hoitaa.
 

Yhteistyössä