Kellään kokemusta???

Toivottavasti joltain löytyy positiivista kokemusta että saan tän sydämeni rauhoittumaan!

Kävin ke ultrassa ja lääkärin mukaan luultavasti alkion kaiku oli nähtävissä, eli siis syke löytyi mutta vaavi ei vastannut viikkoja. Luulin olleeni noin viikolla kahdeksan oviksesta päätellen mut lääkärin mielestä ois ollu noin reilu viisi... Sanoi kuvan olevan epäselvä, sykkeen siis löysi mutta rinkula(ruskuaispussi?) näytti puuttuvan. Lisäksi siellä oli jotain ylimääräistä, saattais olla toinenkin alkio ilman sykettä...
Mulla alkoi jo tiistaina vatsakipu, minkä luulin johtuvan jännityksestä mutta se on nyt sitten jatkunut neljättä päivää. Raskausoireista oli tosi kipeät rinnat ja öklötysoloa mutta nyt ei rinnatkaan tunnu enään niin kipeiltä. Toivon todella että tää on vaan kaikki mun mielikuvitusta ja ensviikon ke seurantaultrassa kaikki ois hyvin. Takana monen vuoden lapsettomuus ja keskenmeno(keskeytynyt keskenmeno, huomattiin ultrassa, ei oireita) niin tää tuntuu niin kohtuuttomalta että taas kävisi huonosti.
T: ahdistunut annie

tai jos ei hyviä kokemuksia niin sitten niitä huonompia että tiedän mitä odottaa...
 
Tsemppiä !
Pahaenteiseltä kuullostaa mutta ei kannata silti vielä heittää kaikkea toivoa. Hyvä juttu kun syke löytyi.
Mulla piti ekan raskauden aikana olla viikkoja myös kahdeksan ja risat kun jouduin verenvuodon takia sairaalaan ja ultraan. Siellä ei löydetty sykettä ja sanottiin, että viikot vastaavat vain 6 + jotain. Jouduin odotteleen kaksi kauheata viikkoa ennen seuraavaa ultraa, jossa syke sitten löytyi. Satunnainen vuoto kesti koko alkuraskauden mutta tyttö syntyi terveenä. Viikkoja tosin oli koko ajan vähemmän kuin olis pitänyt ja laskettua aikaakin muutettiin myöhemmäksi.
Älä luovu vielä toivosta!
Iso hali! :heart:
 
Kiitoksia Henna vastauksestasi ja ihana kuulla että sinulla meni kaikki kuitenkin hyvin, antaa toivoa minullekkin! Sain vastauksia tuolla odotuspuolella ja "piinakaverinkin" eli jos haluat niin sieltä voit seurailla tilannetta. Toivon todella että syyskuussa saisin ihanan pienen vauvan syliini ja tää ois vaan taaksejäänyttä pahaa painajaista.
 

Yhteistyössä