Kellään personal traineria?

Mulla oli kun kuntosalilla kävin joskus vuosia sitten. Se kyllä kuului siihen kk-maksuun, jonka maksoin.

Nyt liityin taas tuohon lähikuntosaliin, sieltä sai tälläsen ohjaajan tekemään mulle sopivan kuntosaliohjelman, sitä uusitaan sitten parin kk päästä ja kuuluu tämäkin kk-maksuun.

Tästä nyt ei tainnut paljon apua olla :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:23 Peppi85 kirjoitti:
Mulla oli kun kuntosalilla kävin joskus vuosia sitten. Se kyllä kuului siihen kk-maksuun, jonka maksoin.

Nyt liityin taas tuohon lähikuntosaliin, sieltä sai tälläsen ohjaajan tekemään mulle sopivan kuntosaliohjelman, sitä uusitaan sitten parin kk päästä ja kuuluu tämäkin kk-maksuun.

Tästä nyt ei tainnut paljon apua olla :ashamed:
paljo teilläpäin maksaa tuo kuntosalin kk kortti?
täällä oli tarjous just että 100e 3kk+henkilökohtanen kunto-ohjelma+rasvaprosentin mittaus+treenipyyhe :D ja en muista kuuluko siihen vielä jotain muutaki...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:30 pienenhetken kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:23 Peppi85 kirjoitti:
Mulla oli kun kuntosalilla kävin joskus vuosia sitten. Se kyllä kuului siihen kk-maksuun, jonka maksoin.

Nyt liityin taas tuohon lähikuntosaliin, sieltä sai tälläsen ohjaajan tekemään mulle sopivan kuntosaliohjelman, sitä uusitaan sitten parin kk päästä ja kuuluu tämäkin kk-maksuun.

Tästä nyt ei tainnut paljon apua olla :ashamed:
paljo teilläpäin maksaa tuo kuntosalin kk kortti?
täällä oli tarjous just että 100e 3kk+henkilökohtanen kunto-ohjelma+rasvaprosentin mittaus+treenipyyhe :D ja en muista kuuluko siihen vielä jotain muutaki...
Paljon :eek: :ashamed: Olisko mulla ollut 64?/kk. En muista siks tarkkaan, kun menee suoraveloituksena tililtä. Mut mitä vaan Karin takia :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:37 pienenhetken kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:32 Peppi85 kirjoitti:
Paljon :eek: :ashamed: Olisko mulla ollut 64?/kk. En muista siks tarkkaan, kun menee suoraveloituksena tililtä. Mut mitä vaan Karin takia :LOL:
:( voi ku tietäisit mitä me senyhteisentutun kans puhuttiin yks yö :( :ashamed:
No mitä, kerro?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:38 Peppi85 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:37 pienenhetken kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:32 Peppi85 kirjoitti:
Paljon :eek: :ashamed: Olisko mulla ollut 64?/kk. En muista siks tarkkaan, kun menee suoraveloituksena tililtä. Mut mitä vaan Karin takia :LOL:
:( voi ku tietäisit mitä me senyhteisentutun kans puhuttiin yks yö :( :ashamed:
No mitä, kerro?
no en kerro :ashamed: ei siis mitään susta puhuttu :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:40 pienenhetken kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:39 CarnevalGirl kirjoitti:
Katoin äsken hinnastoja niin 3x55min maksaa 145e. Taidan sittenkin pyyhkiä pölyt tuosta kuntopyörästä ;)
:LOL: :D
osta rullaluistimet ja mene luisteleen,on ihanaa ja todellaki kuntoa kohottavaa,suosittelen :wave:
En taida tuossa meidän tiellä uskaltaa kun kaahaavat prätkillään ja tukkirekoilla ohi...ja luulenpa, että mut löytää ensiavusta kun semmoset jalkaani laitan :ashamed:
 

Yhteistyössä