Kellään tanskandoggia?

Meillä ollut viimeiset 15 v doggeja.

Doggi neiti tällä hetkellä vähän vajaa vuoden ja taas tuli kauhea "vauvakuume" kun kasvattajalla käytiin ja saatiin lainaksi 7 viikkonen doggipentu :heart: :heart:

Onkos ketään muita noihin lempeisiin jättiläisiin rakastuneita?
 
Nomian laiskana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.08.2005 klo 19:20 vitviu harmaana kirjoitti:
Ihania ja todella komeita ovat,mutta liian iso että kotiini ottaisin :D
No eihän nuo paljon tilaa vie.... meilläkin dogille varattu vain yksi sohva!! :LOL: Tosin siinä yleensä nukkuu tuo meidän kääpiösnautseri ja doggi siinä sohvan vieressä lattialla.... =)
 
Te doggi ihmiset haluaisin kysyä sen verran ett onko dogin luonne mennyt huonompaan suuntaa viime vuosina?!?! Vai olenko vain puhunut väärien ihmisten kanssa asiasta?!?!

Siis koirilla paljon ns. ongelmakäyttäytymistä?!?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2005 klo 08:38 Nomian kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2005 klo 07:46 Pinki kirjoitti:
hmmm... olen harkinnut vakavasti dogin ottoa tuonne maalle :whistle: pitäs viä mies puhuu ympäri :D
No tuutte tuota mein höpökkää kattomaan.... ;) Jospa se siitä vaikka innostuis.... :whistle:
Sulla olisi sitten tietoja jakaa tyhmälle,kun tuo dogi olisi minulle mieleinen.Tarkoitus olisi ottaa dogi,kun uusi kotimme on valmis.
Nyt tähän hätään en osaa kysyä mitään,mutta jos passaa voisin tuota yh:tä joskus lähetellä.
 
Minulla oli kerran hoidossa viikon verran harlekiini dogin pentu. Hän oli kerrassaan ihastuttava tapaus ja olikin melkoisen haikea hetki kun omistaja haki koiran kotiin reissusta palatessaan :(

Vaikka ihastuinkin siihen dogin pentuun totaalisesti, en ole kuitenkaan itselleni harkinnut. Onhan ne komeita koiria, mutta kun sanotaan että koira on omistajansa näköinen, niin nämä corgit passaa mulle paremmin- persjalkoja kuten emäntänsä :D

 

Yhteistyössä