Kelle kaikille kerroit keskenmenostasi?

Otsikossa kysymys jo ilmeneekin.

Itse koin km:n viime vuoden marraskuussa. En kertonut asiasta kuin niille, jotka tiesivät raskaudestani eli siskolleni ja yhdelle kaverille. Olen jälkeenpäin ajatellut pitäisikö muille kavereille kertoa, mutta miksi? Ehkä he ymmärtäisivät sitten paremmin viime kuukausien tapahtumia. Välillä kyllä tuntuu pahalta kun muutama kaveri on ollut tässä talven aikana raskaana ja saanukin lapsensa. Itse olisin halunnut olla siinä joukossa, joten nyt on todella vaikea olla heidän puolestaan onnellinen. Vaikka väärinhän sekin kai on.
 
olen kertonut jälkeenpäin tilanteen mukaan ystävilleni, jos on tosiaan keskusteltu vauva-asioista. mä oon kokenut 3 keskenmenoa, viimeisin myöhäisillä viikoilla (18) ja siitä tietysti tiesivät kaikki jo, kun olin kuvitellut että km-viikot olis olleet jo takanapäin. mutta musta oli kiva kun oli kelle puhua, ei tarvinu yksin miettiä ja surra.
 
Keskenmenosta sain tietää 2viikkoa sitten ja olen kertonut toki miehen lisäksi parillee ystävälle jotka ovat olleet ystäviäni jo yli 10 vuoden ajan ja aina ollaan tuoettu toinen toisiamme.
Mutta suht avoimesti olen asiasta puhunut jos on puhuttu vauvoista.
Tosi paljon on helpottanut että oon saanu puhua asiasta. :heart:
 
Itse olin alkuun ihan kamala hölöttäjä, ja tuntui että olisin voinut avautua asiasta holtittomasti vaikka kaupan kassalla. Kai se oli vain tapani käsitellä asiaa :/ Loppujen lopuksi kerroin kuitenkin niille ystäville jotka tiesivät raskaudesta, ja parille tutullekin tuli lipsautettua liian monen viinilasillisen jälkeen :x
 
Mä oon ite sellainen et on pakko saada puhua ja puhua ja puhua joten en voi pitää keskenmenoa sisällä. Mun olo on hyvä kun ihmiset tietävät ja ymmärtävät mitä koen. Helpottaa oloa tosi paljon, eli lähes kaikille olen kertonut, tosin lähes kaikki tiesivät raskaudestani.
 

Yhteistyössä