Kelle palstalaiselle kehut? Perustelut.

Tiskirätti: Mielestäni osaat vastata aina asiallisesti, olet lempeän ja mukavan oloinen ja et vastaa tyhmiinkään kysymyksiin inhottavaan sävyyn.

Candide: Tunnut fiksulta, filmaattiselta ja periaatteista kiinnipitävältä persoonalta. Olisit varmasti hyvää juttuseuraa

Jatkakaa..
 
Åboriginaali: Olet ihminen, joka osaa perustella mielipiteensä, harva osaa perustella ne niin syvältä kuin sinä.

ninaTT: On ihanaa, että äitys on sulle niin tärkeä juttu, ja otat asioista selvää, ja toimit lapsesi parhaaksi asiassa kuin asiassa.

Ja EllaMaaria: Kiitos, oli oikein ihana kuulla, ja tuli hyvä mieli :flower:
 
Mulle ei oikein jää mieleen ketään mutta Turkilmaksen koen jotenkin saman henkiseksi itseni kanssa. Hän voi tietty olla ehdottoman eri mieltä asiasta :D mutta tykkään hänen rehellisyydestään (esim. Luottokortti ketju) ja muutenkin...
 
olen ihan uusi täällä, tänään rekisteröidyin kun eilen lueskelin juttuja ja huomasin kivaksi paikaksi.

en käyttäisi sanaa "kehut", mutta mieleen on jäänyt positiivisesti åboriginaali ja rukoilijasirkka mutta suurimman vaikutuksen on tehnyt ninaTT. niin nuori ja monin verroin kypsempi ja suvaitsevampi kuin valtaosa. häiritsee, kun olen törmännyt lukuisiin aloituksiin, joiden tarkoitus on arvostella ja mollata. no nämä siis alkutunnelmia ja täällä on niin paljon teitä ja näytätte toisenne tuntevan, että ehkä pikkuhiljaa kuva palstasta jäsentyy.

mutta kiitos teille kaikille siitä, että ei täällä ainakaan mitään suomi24:sen palstalla tapahtuvaa todella epäasiallista käytöstä jokaisessa ketjussa ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
olen ihan uusi täällä, tänään rekisteröidyin kun eilen lueskelin juttuja ja huomasin kivaksi paikaksi.

en käyttäisi sanaa "kehut", mutta mieleen on jäänyt positiivisesti åboriginaali ja rukoilijasirkka mutta suurimman vaikutuksen on tehnyt ninaTT. niin nuori ja monin verroin kypsempi ja suvaitsevampi kuin valtaosa. häiritsee, kun olen törmännyt lukuisiin aloituksiin, joiden tarkoitus on arvostella ja mollata. no nämä siis alkutunnelmia ja täällä on niin paljon teitä ja näytätte toisenne tuntevan, että ehkä pikkuhiljaa kuva palstasta jäsentyy.

mutta kiitos teille kaikille siitä, että ei täällä ainakaan mitään suomi24:sen palstalla tapahtuvaa todella epäasiallista käytöstä jokaisessa ketjussa ole.
Tänne mahtuu kaikenlaista, ja minäkin oon melko tuore tapaus vielä. En tunne palstalaisia ketään, tai siis luen paljon mutta aika vähän vastaan tai teen itse aloituksia. Mut nyt oli pakko antaa tunnustusta, kun tuli semmoinen tunne...
 
Koivunkävylle, joka aina jaksaa olla asiallinen ja on monasti piristänyt mun päivääni 'privaatisti' :)

Turkimalakselle joka jaksaa puoltaa kestovaippoja

Boogylle joka on tosi taitava käsistään!

Meah- hevoisten ensiapu :)
 

Yhteistyössä