kello ei oo ees kaheksaa ja mun päälle on jo kaariyrjötty...

Meillä 4v. poika lämpönen ja yskii, yskii, yskii... Olisko ke asti ollu tuollainen... Mietin seurataanko vielä huomennakin, vai vienkö lääkäriin. Lääkäriin soittaessa sanoivat, että lapsen voinnin mukaan mennään, virustaudit voi kestää pitkään... :/ Mutta jos olis jo korviinkin mennyt, niin sitten tietenkin lääkäriin ja lääkekuuri.

Se on kurjaa, kun lapsi sairastaa! :(
 
millipilli
Mä en ollut viime yönä ite ehtinyt vielä nukkumaan kun poika oksensi sänkyynsä puoli kahden aikaan... sitten vielä kaks kertaa ennen puoli neljää jonka jälkeen nukuttiin sohvalla ruhtinaalliset neljä tuntia. En nyt tiedä johtuiko oksennukset tälläkin kertaa kovasta yskästä (itekin meinaan oksentaa tän yskän kanssa). Miehen passitin meidän sänkyyn nukkumaan kun töistä tuli yöllä että saa mies ees nukuttua kun tänäänkin menee töihin
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja KAisa:
Minkälainen luuseri sulla on miehenä, kuapungilla pyörii kun lapsi kipeänä ja joudut yksin sen hoitamaan??
Tosi reilu.
se lähti suunnitellulle vkl-reissulle jo ennenku poika sairastu.
Mikäköhän taika noissa reissuissa muuten on... meillä poika sairastaa yleensä AINA silloin kun mies on jossain reissussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Meillä 4v. poika lämpönen ja yskii, yskii, yskii... Olisko ke asti ollu tuollainen... Mietin seurataanko vielä huomennakin, vai vienkö lääkäriin. Lääkäriin soittaessa sanoivat, että lapsen voinnin mukaan mennään, virustaudit voi kestää pitkään... :/ Mutta jos olis jo korviinkin mennyt, niin sitten tietenkin lääkäriin ja lääkekuuri.

Se on kurjaa, kun lapsi sairastaa! :(
mäkin mietin tota et jos on menny korviin kun yöt niin levottomia :/ tänään aattelin käydä korvat tsekkauttamassa ihan vaan varmuuden vuoksi. jaksamista teillekkin sairastelujen kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja KAisa:
Minkälainen luuseri sulla on miehenä, kuapungilla pyörii kun lapsi kipeänä ja joudut yksin sen hoitamaan??
Tosi reilu.
se lähti suunnitellulle vkl-reissulle jo ennenku poika sairastu.
Mikäköhän taika noissa reissuissa muuten on... meillä poika sairastaa yleensä AINA silloin kun mies on jossain reissussa.
mä oon ainaki niin huonotuurinen et enempi sääntö ku poikkeus et näin käy :kieh:
 
Se tuomitsija
Sori kun kihahdin, asiahan ei millään tavalla minulle kuulu. Tuli vaan niin paska olo sun puolesta kun ajattelin että joku äijänretkale taas jättää vaimon yksin kun lapsi sairaana.

 
ymmällään
meilläkin on menny poitsun sänky pesuun nyt jo kaks kertaa... raasu nukahtaessaan on saanu hirveen yskänkohtauksen ja sitte on oksu lentänyt kaaressa... kiva sellanen viili+maito oksennus.. tarttuu niinku joka paikkaan :( pieni on onneks nukahtanu sitte uudelleen ihan rauhassa kun on saanu puhtaat lakanat ja pyjaman.. sääliks käy mutta eip kait mitään oikein voi asialle tehdä helpottaakseen.. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Se tuomitsija:
Sori kun kihahdin, asiahan ei millään tavalla minulle kuulu. Tuli vaan niin paska olo sun puolesta kun ajattelin että joku äijänretkale taas jättää vaimon yksin kun lapsi sairaana.
joo ei toi onneks sellanen oo enkä sellasta kyl katteliskaan :kieh: suututtaa vaan kun toinen nauttii vapaasta ja ite täällä valvot ja siivoot yrjöjä ja yrität viihdyttää kahta enempi vähempi kitisijää :snotty: mä oikeesti nostan hattua useemman pienen lapsen yh:lle, miten ihmeen ne jaksaa kun mä kitisen jo yhestä hikisestä vkl:sta :ashamed: :snotty:
 

Yhteistyössä