Kempeleen/Oulun äideistä ja lapsista uusia ystäviä?

Hei!

Etsin itselleni uusia ystäviä ja lapsille leikkikavereita. Olen 29v, lapset tyttö -06 ja poika -09.
Olis kiva saada juttuseuraa kotiin, puistoon, lenkille...
Olemme muuttaneet hiljattain Kempeleeseen,
lähikunnissahan sitä voi käydä kyläileen, eli rohkeesti vaan kirjotteleen =)
 
Terve sussu!
Minä oon myös äiti Kempeleestä! Meidän poika on syntynyt 2010 ja mä oon ite 30v :)
Ois kiva saada äiti-kavereita täältä ku melkein kaikki asuu Oulussa. Ja viime aikoina tuntuu että ihan liikaa oon pyöriny kotona tuon lapsen kanssa :p
 
J&J
Heippa,
Me olemme muuttaneet myös juuri Kempeleelle. Meillä on tyttö -09 ja poika -011.
Tyttö varsinkin kaipaisi leikkikaveria ja minä myös seuraa puistoihin ym. En ole ennen käyttänyt tätä foorumia, joten miten sinuun saisi yhteyden?
 
Olen 28-vuotias kempeleläinen äiti. Minulla on -08 ja -10 syntyneet tytöt jotka olisivat vailla leikkikaveita kanssa. Jä äiti olisi vailla aikuista juttuseuraa. ;) Ollaan muutettu viime marraskuussa kempeleeseen. En ole kans käyttänyt koskaan tätä foorumia joten kuinka saan yhteyttä teihin?
 
Hei!
Täällä olis kolmikymppinen kahden tytön äiti myöskin puistoilu/kyläilyseuraa vailla! Tytöt syntyneet -09 ja -11. Vanhempi tyttö varsinki ois kovasti leikkikaveria vailla ja tuttavapiiristä ei samanikästä seuraa hälle löydy..Ihan Kempeleessä ei asuta, mutta autolla hurauttaa siihen varttitunnissa, joten ei pitkän matkan takaa :) Käviskö, jos sovittais vaikka jokin paikka ja aika, missä tavataan? Tiedättekö Kempeleestä jotain hyvää leikkipuistoa esim? Ensi viikolle jo kävis vallan mainiosti! Voi toki laittaa yksityisviestiäkin ja sovitaan sitä kautta.
 
Hei!

Vastailin yksityisesti Ruputille ja Sussulle, kun vihdoista ja viimein ymmärsin et voi lähettää yksityisviestejäkin. ;) Pitää vaihtaa vaikka puhelinnumeroita niin on helpompi sopia jotain. Vai kuinka? :)
 
olen 3lapsen äippä kymenlaaksosta mut ollaan muutamassa ouluun mieheni kanssa ja lasten kanssa jossain vaiheessa olis kiva saada kavereita sieltä oulusta tai haukipuhtaalta kavereita minulla on syntyneet laspet 2003v 2004 v ja poika 2007v
 
Hei!

Täällä olisi yksi 30 v. kempeleläinen äiti äitikavereita vailla. Lisäksi 08 syntynyt tyttäreni kaipailisi samanikäistä seuraa. Meille syntyy toinen lapsi helmikuussa, joten kotosalla ollaan.
Vieläkö ketjun aloittajalla ja ketjuun vastanneilla on mahdollisuus ottaa porukkaan mukaan :)
Saa laittaa yksityisviestiä.
 

Yhteistyössä