Ken kehtaa astua mukaan......:D

toinen blondi
Alkuperäinen kirjoittaja pop:
Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison:
olimme ajelemassa lapissa ja näin keskellä ei mitään kyltin, jossa oli mielestäni selvä puhelimenluurin kuva. vaikka elämme kännyköitten aikakautta, oletin sen tarkoittavan yleisöpuhelinta. lopulta ihmettelin miehelle " missähän ne puhelinkopit oikein ovat, kun taas puhelimen kuva"... arvatkaa vain tarkoittiko se puhelinta ! :LOL: :LOL: :LOL: :D B)
Voisko joku selittää blondille tän? :ashamed:
mä en myöskään tajunnu
 
what
Alkuperäinen kirjoittaja Fox82:
Kerran hieman väsyneenä ajeltiin työkavereiden kanssa kimppakyydillä töistä kotia kohti. Yht'äkkiä bensavalon syttyessä tuumasin kuskille takapenkiltä, että onpas sulla viisas auto kun ilmottaa koska pitää mennä tankkaamaan. Saipa muut kyytiläiset kivat naurut :D
????
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja tämä tuli mieleen:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Titinanii:
Alkuperäinen kirjoittaja keppana:
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja Titis:
Kerran tässä sain hyvät naurut kun radiota kuuntelin, juontaja soitti jollekin, joka siinä jutellessa valitti et sähköt on poikki toista päivää, no juontaja kysy että joko on talo kylmä niin tyyppi kerto, ettei ole kun on öljy lämmitys eikä sähkölämmitys :)
Tää ei vaan valkene mulle...
Öljylämmitys tarvii kyllä sähköäkin toimiakseen!
Niin, eikös tuo öljypoltin sähköllä toimi???
Toimiiko? Mä oon aina luullut et se toimii öljyllä tai puulla.. en ainakaan meidän polttimessa tai pannussa oo nähnyt töpsöliä :ashamed:
Milläs lulette, että se kuuma vesi kiertää purkistossa? Sähköllä toimivalla kiertovesipumpulla.
Mutta mä ihmettelen, miten radiossa haastatellun kämppä sitte pysyi lämpimänä?
Ihmettelen, miten sillä kuulu radio.
Pattereilla?
 
ihania
Yläasteella englannin tunnilla käytiin läpi my ja mine -sanojen eroja. Itse en vielä silloin osannut englantia kovinkaan hyvin, enkä edes kuunnellut opetusta ;). Yhtäkkiä ope kysyikin minulta, että miten vastataan jos toinen kysyy "Do you know that girl?" jos hän on vaikka sisaresi. Minä katson hölmistyneenä opea ja tarkistan liitutaulusta nopeasti mitä sinä päivänä opiskeltiin. Ja vastauksenihan kuului "Yes, she is mine". EI hemmetti että hävetti kun opettaja ei naurun pyrskähdyksiltään pystynyt enää opettamaan vaan päästi meidät pois. Ja kuittailua tuli kuultua ;D

Toinen oli kun olin mennyt naimisiin hiljattain ja vaihtanut nimeni. Tätini soitti sitten yllättäen ja vaikka näin soittajan tiedoista että juu-u, tätihän siellä soittaa, vastasin silti tyyliin "Jenni Virtanen-eiku-Korhonen-eiku-mikä-se-muuten-oli? ja odotin vielä vastausta kysymykseeni. Tuli kyllä vähän hassu olo kun tajusin mitä ihmettä solkkasin :).

Ja tämä on vielä pakko mainita: Mieheni pikkuveli 17v. on aivan uskomattoman huono yleissivistyksessä. Pelattiin sitten Rappakaljaa, jossa piti keksiä tarpeeksi uskottava historiallinen tapahtuma jollekin päivälle 1960-luvulla. Ja tämähän kirjoitti sitten Napoleonin ja Hitlerin välienselkkauksista ;'D. Nauroin niin paljon että olin tikahtua. Toisella kertaa pelattiin sitten Aliasta ja hänen tuli selittää sana tuliainen. Alkoi sitten selittää että se on semmoinen eräänlainen ötökkä. Vähän niin kuin lintu, oikeastaan. Se alkaa meni-sanan vastakohdalla ja - - - Selitystä jatkui ja jatkui ja hiekka oli ajat sitten valunut tyhjiin. Lopulta poika suutahti ja valitti että ettekö muka tiedä! Sitten hän katsoi korttia uudestaan - ja nolostui ikihyväksi :D.
 
"vieras"
Me kerran huijattiin siskonpoikaa ja käskettiin hakea isältään vasemman käden ohilyöntivasara ja puna-valkoraidallista maalia. Poika oli tuolloin 10 v ja ennen kuin ehti ajatella niin menipäs kysymään. Takasi tullessaan oli kyllä kiukkuinen mutta aikuisena naureskellu koko jutulle. Hyi meitä!
 
"tytteli"
Käveltiin kamun kanssa joutilaina kadulla. Yhtäkkiä ruvettiin puhuu lempiruuista ja kavereini ilmoitti, että: -Makkarasoppa. Siinä sitten taas käveltiin ja pian kaverini kysyi: - Kasvaax makkarat ja nakit muuten puussa vai kasvatetaanko ne jossain pellolla? Repesin ja nauroin, mutta kaverini pysyi vakavana. Sanoinkin: - No olis se aika huvittavan näköstä. Taas vähän ajan päästä hän tajusi, että naapurissahan on lihajalostamo ja hän sai oikean AHAA- elämyksen.
 
pöpilä
Heh, tosta tuli mieleen mies ku oli pistäny uuniin jonku 16 koipee kai. Ja sitte totes että aattele, tuolla on 4 kanan jalat. Katoin vähän alta kulmien ja sitten hoksas että ei ku kanoilla on kaks jalkaa. Saa kyllä kuulla siitä.

Minä kerran automaatilla käydessäni kiitin tai meinasin kiittää automaattia rahasta...

Pankkikorttia olen joskus yrittäny tunkea ostoskärryihin poletin/kolikon sijaan.

Kerran neuvolan th:n kanssa kun juteltiin tulevasta neuvola-ajasta, esitti kaks vaihtoehtoa ja sanoin että juu, maanantailauantai sopii kyllä. Siis piti sanoa maanantaiaamupäivä.

Serkun häissä vuosia sitten olin onnittelujonossa. Olin hiukan ajatuksissani siinä ja kun oli mun vuoro onnitella, kättelin morsiamen ja serkkuni ja sanoin kummallekin että päivää. :D Morsiamen ilme oli hyvä kyllä.
Tuli tuosta senat sakasin jutusta mieleen, pari vuotta sitten kävin aikuiskoulutusta, selitin opettajalle kun tämä kysyi minulta jotain puuttuvaa tehtävää joka olisi pitänyt palauttaa, sanoin että mulla on auto laukussa..se sitten kahto vähä kummallisesti mua ja sanoi että okeeeei, vähän kysyvästi. Sitten tajusin mitä sanoin, vähä hävetti..ajatteli varmaan että onkohan tuolla kaikki muumit laaksossa, mutta mitäs väliä sillä..olin TOSI väsynyt ja stressasin koulusta niin että kävin ihan ylikierroksilla. :D Tarkoitin siis että minulla jäi autoon laukku, jossa se puuttuva tehtävä oli.
 
"Mis"
Joskus muutama vuosi sitten katselin auton takalasia, kun silloinen avokkini putsas autoo lumesta ja ihmettelin ääneen, että "On se jännä, kuin toi lasi sulaa aina ekana noitten raitojen kohdalta.."
 
"vieras"
Käyn yleensä aina kävellen kaupassa, koska matkaa ei ole kuin alle kilometri. Eräänä aamuna lähdin kuitenkin autolla kauppaan ja tein ostokseni rauhassa. Kotiin päästyäni laittelin tavarat kaappeihin ja lähdin haravoimaan pihaa. Yhtäkkiä kauhistuin kun mieheni kömpi yövuorosta tultuaan keittämään aamukahvia. Aloin huutamaan, että "Joku on vienyt meidän auton!" Mieskin alkoi etsiä puhelinta, että soittaa poliiseille... Onneksi ei ehtinyt, hävetti hieman kun tajusin tulleeni kaupasta kävellen takaisin ja unohtaneeni auton kaupan pihaan...
 
"vieras"
Tätini vei uuden autonsa korjaamolle valiteltuaan kauan aikaa outoa vikaa autossaan; aina piti painaa kovemmin kaasua, jotta auto kiihtyisi. Miehenikin yritti löytää autosta vikaa, mutta turhaan. Tätini ehti juuri kotiin ja päivitteli, kuinka uusiin autoihin ei voi luottaa...
Samassa soi puhelin ja korjaamolta soitettiin, että auton voi hakea pois. Tätini meni hakemaan autoa ja tuli kirkkaan punaisena meille takaisin. Lapussa luki: "Huoltotoimenpiteenä oikaistu matto kaasupolkimen alta. Maksuton." Hih, onneksi ei saanut minua ylipuhuttua viemään autoa, kun pienellä paikkakunnalla asutaan :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;22650208:
olin tässä taannoin videovuokraamossa ja äkillisen dementian vallassa kyselin sitten leffaa " tunnottomat kakkiaiset".. ja se leffa, jota etsin oli siis "kunniattomat paskiaiset" :whistle:
He-he. Sä oot vaan siviä...
 
Mä kävin joku aika sitten Turussa yhdessä paikassa, jota piti vähän katsoa kartalta että missä se on.Mulla oli siis lainassa vanhempieni auto, yleensähän kuljen bussilla. No, mä sitten pysähdyin sellaisen infotaulun luo kattelemaan, että missäs sitä ollaan ja mihin päin pitäisi mennä. Paikka selvisi ja palasin autolle. Istuin ihan tyynenä siihen pelkääjän paikalle istumaan ja istuin siinä hyvän tovin kunnes tajusin että niin... jonkunhan tätä autoa pitäis ajaakin. :D Oli muuten aika nolo hetki nousta siitä pelkääjän paikalta ja kiertää kuskin paikalle, kun parkkipaikalla oli ihmisiä vaikka kuinka paljon. :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä