Ken kehtaa astua mukaan......:D

Joo'o, mulla tuli tosta gin tonicista mieleen. Oltiin baarissa miehen kans useampi vuos takaperin ja mä tykkäsin juoda aina greippilonkeroa. Jostain syystä pää tyhjeni ihan totaalisesti, unohdin sen lonkero-sanan ja muistin vaan että siinä pullossa lukee gin. ja minä baarimikolle: "giniä!" johon baarimikko että "minkä kanssa?" mä olin ihan että miten niin minkä kanssa?!?! ...mun mies tuli selventää mulle (ja baarimikolle) asiaa... vähän hävetti.
 















olimme ajelemassa lapissa ja näin keskellä ei mitään kyltin, jossa oli mielestäni selvä puhelimenluurin kuva. vaikka elämme kännyköitten aikakautta, oletin sen tarkoittavan yleisöpuhelinta. lopulta ihmettelin miehelle " missähän ne puhelinkopit oikein ovat, kun taas puhelimen kuva"... arvatkaa vain tarkoittiko se puhelinta !









:LOL: :LOL: :LOL: :D B)
 
Vein äsken esikoisen alas odottamaan koulukyytiä. Toivotin hälle hyvää koulupäivää, kun kyyti tuli ja menin hissiä odottamaan. Kerrosnaapuri, n. 60v mies tuli koirineen hissistä ulos ja tervehti. Vastasin kohteliaasti: hyvää koulupäivää.

Täytyy toivoa, että hällä kuulo heikentynyt, eikä saanut selvää.
 
yx
Mä olin nuorena ~15 veenä kirjastossa kaverin kanssa. Siellähän on aina kuoleman hiljaista. Kysyin sitten kamulta, kun tuli sivistyssanoista puhetta:" Mitä onanointi tarkottaa?". Aika äkkiä lähdettiin pois ja miekään en sitä mitenkään hiljaa kysynyt :D

Ystäväni meni pizzeriaan ja luki listalta pizza kuin pizza 5?. Kun myyjä tuli tiskille, niin kysyi myyjältä:" Mitä tohon pizza kun pizzaan tulee?"
 
leena
Kerran meille tuli huoltomies kotiin, kun patteri alkoi vuotamaan. Se ähisi ja ähisi ja totesi tarvitsevansa klemmaria ja nyt sellasta ei ollut mukana.
Mä hihkasin, että juu meillä on just kävin Tiimarissa ja toin paperiliittimen :D
Arvatenkaan ei sit ollut ihan sellainen klemmari, mitä ois tarvinnut :D
 
beetu
Pari vuotta sitten kun menin autoa tankkaamaan automaatille, ajoin auton normaalisti tankin viereen, nousin autosta ja kävelin tankkausaseman toiselle puolelle jonottamaan jonkun miehen taakse maksaakseni bensasta. Mies siinä pari kertaa vilkuili olkansa yli ja ihmettelin että mitä se oikein vilkuilee. No, vuoroni tuli ja olin laittamassa korttia automaattiin kun se mies sanoi että "Sullahan on auto tuossa toisella puolella". Vastasin että "joo, mitä sitten?" Mies siihen että "No sun täytyy maksaa tohon toiselle puolelle, tähän voi maksaa vain tämän puolen bensat." Sitten vasta huomasin että toinen maksupiste oli tosiaan ihan siinä oman auton vieressä. Hävetti.
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Mulla aukes joskus 15 vasta nää kahvimainokset. Siihen asti ihmettelin et miten niin "tietysti paulikin" lause liittyy kahviin?kuka se pauli on? Onneks en koskaan kysyny keltään... :ashamed:
Mun sisko taas kuuli aina Siwan mainoksista "Kuukauden Siwan letut", vaikka siinä sanotaan "Kuukauden Siwalletut". Tajusi vasta myöhemmin asian oikean laidan :D
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Mun sisko taas kuuli aina Siwan mainoksista "Kuukauden Siwan letut", vaikka siinä sanotaan "Kuukauden Siwalletut". Tajusi vasta myöhemmin asian oikean laidan :D
..oli vaan ihmetellyt, kun mainoksissa ei ikinä vilahtanut ainoatakaan lättytarjousta :LOL:

Samainen sisko ihmetteli pienenä, että mitä se sikiäminen oikein on, kun sanotaan "sikisi pyhästä hengestä". Ajatteli vaan, että se lapsi sätkyi lattialla kun se sikisi :D

Äiti laittoi joskus siskon tukkaa, ja föönatessaan sanoi, että kammataan sitä vähän ilmavammaksi. Sisko hätkähti, ja kysyi, että mikä se ilmavamma on?
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja Tuplamamma2005:
Mä sit kysyin et mikä ongelma sulla siel nyt on. Niin äiti kirkkaana vastaa että "kun ei tää koti-ovi nyt aukee millään vaikka kuin painasin", mä sit et "painasit mitä"? Ja äiti vastaa, että "NO TÄTÄ SAAKURAN KAUKOSÄÄTIMEN AVAUSNAPPIA"!!!
Mä sit et :eek: kunnes äippä tokas et juu..unohda..siis koti-ovihan avataankin ihan tavallisella avaimella :saint:
(Ei siis auton keskuslukon kaukosäätimellä) :LOL:
Mä oon joskus yrittänyt töistä lähtiessäni ja roskia viedessäni yrittänyt avata roskiskaton ovea autonavaimella :D
 
hellsbells
Mullakin on aina välillä "hiukkasen" hidas sytytys ;) Tässä olis nyt yksi nolo ;

Äiti sanoi mulle kun olin pieni, ettei saa väännellä naamaansa, että se jää semmoseen asentoon jos tuulen suunta vaihtuu. Ettei saa ilmeillä.
No tämä tyttöhän eli siinä luulossa 13-14 vuotiaaksi. Yläasteella jottain pelleiltiin ja katoin kieroon, ja kaveri puhalsi mun naamaani. Mä sitten hänelle et älä ny vtttu puhaltele kun voi silmät jäädä noin... !!!
No arvaatte varmaan kuin kaveri nauro ja kailotti tietysti sitten koko luokalle :D

On muuten moneen kertaan hävettäny tää. Miten voi olla noin tyhmä :D Olihan mua ny perkele naamaan tuullu tuhannet kerrat eikä vissiin oo jäänyt mihinkään "vamma-asentoon"
 
vieras
mutta luulin aika vanhaksi että pissi tulee ohutsuolesta ja kakkonen paksusuolesta.. mielessäkään ei käynyt munuaiset... :D Onneksi en sentään ääneen koskaan kailotellut vaan tajusin sen sitten aikanaan.. ;)
 
rene
Yli 30-vuotta täytyi elää, että tajusi, mitä Suvivirressä oikeasti lauletaan... Hoksasin tämän vasta ja herranjestas kun hävetti. Onneksi ei ole tullut missään ilmi, sujuvasti aina lauloin kapa-ajasta. :D

...Kauniisti jo kapa-aikaa koristaa kukkanen...
 
mää vaan
aikoinani tilasin mäkkärissä häpi miilin ilman ateriaa...? hiukan nolotti kun tarkoitin ateriaa ilman lelua. ja kerran ukkokulta tuumasi autossa et kato kuollu lintu lentää ja minä tohkeissaan koitin bongailla sitä taivaalta.. ja paljon on muitaki muttaku ei niitä hoksaa nyt. hidas on minun sytytys ja sanon aina välillä jotain mikä ei kuuluis juuri siihen tilanteeseen.. :)
 
Tein tästä oman avauksenkin, kun tämä tapahtui, mutta kerrotaan uudelleen...

Eli siis, onnistuin toheloimaan puhelimeni tallilla vesiastiaan ja siellä se oli yli 2h. Kappas kun ei toiminut enää.
Otin sitten käyttööni miehen vanhan kommunikaattorin ja työn ja tuskan takana oli, että sain soittoääneksi jonkin muun kun hirvittävän hevirenkutuksen. Ajattelin, että viestiäänenä on se normi piip-piip.

Meninpä sitten PikkuLikan vasu-keskusteluun ja unohdin puhelimen äänille.

Ja juuri, kun paikalla oli ihan tarpeeksi ihmisiä; pari hoitajaa, kelto ja johtajakin kääntymässä - mun puhelimeni ilmoittaa kirkkaasti ja selkeästi viestin saapumisesta (by Kummeli) ; DODI, RYPÄLEITÄ PERSEESSÄ!

Hävetti. :xmas:
 
:--D
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Mä olen onneton vitsin kertoja, ja kuitenkin AINA suuressa porukassa "hauskuutan" ihmisiä mahtavilla vitseillä.

Kerran tohkeissani kerroin muutamalla pariskunnalle vitsiä, jossa blodin pitää laskea montako D kirjainta on sanassa Alabama. Blondi vastaa että 178 D kirjainta....Nauroin makeesti ja muut oli et tähhh...ja mä et no höh, se blondi laskee et Dökö-dökö-dökö,,,niitä tavuja ja saa siitä ihan hirveen summan D kirjaimia. Yksi miehistä sit sanokin et eiks se muka ollukkaan Bonanza se mistä piti laskea ja eiks se laskenu sillä Bonanza tv-sarjan tunnarilla et diddiddiiddiiiiii.....ja sillon mä vasta tajusin koko vitsin. Samalla sekunnilla.

Enkä helkkari tiedä mistä tuo döködökö ta-vu-tus muka tuli siihen mun vitsiin :ashamed:
Vähän paras, toivottavasti naapurit ei saanu paskahalvausta täst naurunremakasta :LOL:
 

Yhteistyössä