Ken kehtaa astua mukaan......:D

Mä olen kans ihan pöljä, mutta johtuu varmaankin enenmmän siitä, että koulussa opiskelu jäi vähemmälle.

Ai onko Amerikka, niinkuin Eurooppa? Mä luulin että se on niinkuin Suomi. Tämän tiesin vasta 20veenä...

Alias sananselityksessä: suomu; kalalla on sellaisia, ja urain; vähän niinkuin ajaisi autolla jossain pehmeessä mudassa ja siitä syntyy sellaset jäljet. Selitettävä sana oli suomuurain=lakka.

Ala-asteella kysyin äidiltäni; mikä äiti on Ograsmi
:ashamed:

Voi että, onhan noita, ei vaan kaikkea aina muista (halua muistaa)
Ihania ihmisiä olette kaikki :LOL: Mukava ketju :)
 
Hauskoja on ollut :LOL: :LOL:

Itse sain vasta yläasteikäisenä tietää, että pulutkin osaa lentää. Ihmettelin miten ne tuolla lyhtypylvään päällä on. Kaveri viisaana kertoi, että pulut lentävät. :ashamed:
 
hiiohoi
Alkuperäinen kirjoittaja Tahveliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Esikoisen ollessa vauva, kaikki oli uutta. Kerran eräällä irkkikanavalla ihmettelin että voi hemmetti, sinkkivoiteessa on jotain vikaa; se ei imeydy. :D Niin ja isäni vaimolta kysyin että "voiko tätä sinkkivoidetta laittaa tonne vauvan alapäähän?"
Meidän esikoisella oli vauvana tosi kuivat ja karheat posket, löysin sit kaupasta tän sinkkivoiteen ja aattelin et on varmaan tosi hyvä siihen. Viikon ajan ahkerasti sitä poskiin laitoin ja kas kummaa ku ei auttanu! Neuvolassa sit ihmettelin neuvola tädille asiaa ja kyllä katto pitkään :headwall:
voisko joku valaista lapsetonta näitten osalta :( naurut kyl kelpais
1
 
vieras
Tämä on pahin ja noloin!!!

Yksi työpaikka oli auki ja soitin siitä. Langan päässä oleva henkilö kysyi, että voisinko tulla käymään siellä haastattelussa. Minä vastasin, että en voi. Oli kaukana paikka mutta tietenki mun ois pitäny olla valmis menemään haastatteluun. Taisi ihmetellä että mitä tuo sitten edes soittaa ja kyselee. Olin varmaan 19v.

Toinen, kun hain kouluun, niin pääsin sisään mutta jostain kumman syystä olin eri linjalla, mitä olin tarkottanu hakea. Lähin pois parin päivän jälkeen.
 
täh?
Alkuperäinen kirjoittaja hiiohoi:
Alkuperäinen kirjoittaja Tahveliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Esikoisen ollessa vauva, kaikki oli uutta. Kerran eräällä irkkikanavalla ihmettelin että voi hemmetti, sinkkivoiteessa on jotain vikaa; se ei imeydy. :D Niin ja isäni vaimolta kysyin että "voiko tätä sinkkivoidetta laittaa tonne vauvan alapäähän?"
Meidän esikoisella oli vauvana tosi kuivat ja karheat posket, löysin sit kaupasta tän sinkkivoiteen ja aattelin et on varmaan tosi hyvä siihen. Viikon ajan ahkerasti sitä poskiin laitoin ja kas kummaa ku ei auttanu! Neuvolassa sit ihmettelin neuvola tädille asiaa ja kyllä katto pitkään :headwall:
voisko joku valaista lapsetonta näitten osalta :( naurut kyl kelpais
1
en tajua myöskään...oliko vitsi siinä et se on tarkoitettu peppuun laitettavaksi vai mikä oli idea?
 
kemeli
No tällänen sattu meille kerran:

Oltiin jätetty kaveri juna-asemalle ja odoteltiin, et päästäis lähteen. Yhtäkkiä joku avaa meidän auton takakontin ja heittää sinne kassin ja sit yrittää tulla autoon istumaan. Me miehen kaa ihan hölmistyneenä tuijotetaan, ja samassa tää jätkäkin huomaa et: "sori, väärä auto". Kyllä nauru maittoi!

Mun äidille kävi näin mun pikkuveljien vielä ollessa pieniä:

Oli kaverinsa kanssa jossain paremmassa ravintolassa syömässä. Vessaan mennessään äiti alkoi tonkia jotain laukustaan ja samassa laukusta tippui jotakin maahan. Takana kävellyt herrasmies poimi pienen muovisammakon maasta ja antoi sen kohteliaasti äidille. Oli kyllä miehen ilme ollut näkemisen arvoinen...
 
autoilijan kaveri
Mun kaveri kävi ryyppyreissun jälkeen aamulla poliisiauton luona puhaltamassa, jotta tietäisi voiko jo ajaa autoa. No, mittari näytti jotain 0,6. Sitten kaveri kysyi siltä poliisilta, mikä onkaan rattijuopumuksen raja - olikos se 2,5 promillea!!! Mua hävetti siinä vieressä...

Sama kaveri oli jälleen kuskina isommalle porukalle. Hän siinä maantiellä sitten kysymään, että Kumman kaistan mä otan? Ei ollut kuin 2 vaihtoehtoa - oma ja vastaan tulevien...
 
himanka
nää on niin ihanaa luettavaa,nauran kippurassa täällä...:D

mulle kävi hiukan nolosti tossa viime viikolla,olin peliautomaatilla pelaamassa, 2kk tyttäreni nukkui ostoskärryjen istuimessa. Näin että tytön pää hiukan roikkuu joten suoristin sitä ja tyttöparka sitten säikähti ja kädet levähti sivuille. Takanani pelasi mansikkapeliä kovinki komia mies joka sai sitten iskun pepulleen vauvelin kädestä. Katseet tietty kohtas just ja olin niin nolona.....:(.. Mies hymyili mulle kyllä mutta luulikohan se että läpsäisin sitä pepulle?...
 
salminakkia
Oih,ihania tarinoita teillä :)

Meillä saunottiin tossa toissapäivänä ja 2vee tyttäremme sitten puisella saunakauhalla naputteli päähänsä ja yksi napautus kopahti hieman liian kovaa, melkein itku tuli. Istuivat sitten jäähdyttelemässä vastakkain ja mies sitten tytölle sanoi että lyö nyt vaan kovempaa vielä kun pitää leikkiä, ja tyttö oli tietysti häpeissään asiasta... Mies katsahti omiin jalkoihinsa hetkeksi ja poum! eikö saanut sitten siitä kauhasta päähän...:D ja voe sitä huutoa....;D seurasin episodia vierestä ja koitin pitää naamani peruslukemilla mutta se oli niin vaikeaa kun olin räjähtää nauruun xD xD!!! itehän mies käski kovempaa lyödä...;D
 
....
Mä uskoin kerran baarissa baarimikkoa (olin tilaamassa vettä), kun se sanoi, että vesi on valitettavasti loppunut. Mä sit että ai jaa ja käänyin jo pois, kun se huikki, että vitsi, vitsi... :D
 
NO NOLASIN ITSENI KUN SOITIN TELEFINLANDILLE MOKKULASTA JOKA EI TOIMI JA SIELLÄ PÄÄSSÄ TÄÄ KYSYI ET "MISSÄ OSOITTEESSA KÄYT ENITEN NETISSÄ?" LUULIN SEN TARKOITTAVAN ETTÄ MISSÄ NETTIOSOITTEESSA JA SE TARKOITTI KOTI-OSOITETTA TAI JOTAIN VASTAAVAA.. VASTASIN ET "NO YLEENSÄ KÄYN AINA FACEBOOKISSA JA IRC-GALLERIASSA" VÄHÄNKÖ SE MENI HILIJASEKSI JA SANO SIT ET "NIIN SIIS KOTI-OSOITETTA MISSÄ KÄYTÄTTE NETTIÄ" :D EI TSIISUS KU HÄVETTI =) :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mennis:
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mä lauloin pitkään jotta "Lensi maahan enkeli joutui sampituulta..."

Pohdin vaan hiljaa itsekseni jotta mikä sampituuli...

(Vasta myöhemmin mulle selvisi, jotta se enkuli on joutuisampi, eli nopeempi sitä tuulta... :ashamed: )


Samaa olen minä joskus miettiny :LOL:
Juuri puhuimme tästä mieheni ja kaverin kanssa. He ovat ihan samaa ihmetelleet aikanaan.

Kaveri ei myöskään ymmärtänyt Kummelin vitsiä Tero Nuppi ja Esa Nahka. Oli vaan ihmetellyt mitä se meinaa, kun sanovat, että Tero ensin ja kassit jätetään ulkopuolelle.

:D
HAHHAH! Mulle selvis tää sama ihan vähän aikaa sitten.. En ollu ikinä tajunnu sitä ja katottiin Kummelia dvd:ltä joku kuukausi sitten ja yhtäkkiä tajusin sen :D 20v. olen ja aina niitä kuitenkin katsonut :snotty:
 
Auton tankin nupistahan kuuluu ainakin joissain autoissa semmoinen naksutusääni kun sitä on kiristetty tarpeeksi.. Mä joskus ekan kerran tankkaamaan mennessäni käänsin ja käänsin sitä nuppia ja kamala naksutus kaikui huoltsikan pihassa ja jotkut vähän kattoikin :ashamed: Sit hermostuin ja annoin olla ja kotona käskin mkiehen tankata.

Ei sitten tullu mieleeni kääntää toiseen suuntaan :D
 
Minä tossa taannoin istuin apukuskin paikalla ja kaksi vuotias poikani kysyi takapenkiltä: "Äiti, mitä nuo valot on mitä näkyy?". Minä sitten viisaana yritä ruveta selittämään: "No, mitkäs noi valot nyt onkaan nimeltään, jotka on auton takana..." Jolloin kuski repeili totaalaisesti: Olisiko vaikka takavalot...? :snotty:
 
kaverin suusta
Mentiin kerran kaverin kans baariin. Ovella portsari kysyi Onkos neideillä papereita? Mä aloin kaivaa ajokorttia lompakosta, mutta kaveri vaan tuijotti pokea ja kysyi Ai viinapulloa?

Öö, joo yleensähän ne viinapulloa siinä ovella kysyy! :D
 

Yhteistyössä