Kenellä clomivauva?

  • Viestiketjun aloittaja Clomiliini
  • Ensimmäinen viesti
focus
meillä klomi poika 4v6kk ja kolmannesata kierrosta. annos puolikas tabletti
sekä klomi tyttö 1v 7kk yli vuosi klomeilla taukojen kera. annos2tablettia ja -20kiloa painoa pois ennen raskautta.
 
Meillä onnistui ekasta clomifen+lugesteron kuurista, tosin vauva meni sitten kesken viikolla 5-6 tai olisiko kyseessä ollut tuulimuna. Keskenmenon jälkeen keski kaksi kuukautta ennen kuin uudet menkat tuli ja sitten taas uusi yritys clomeilla ja heti tärppäsi, nyt 7+0 eli 8.raskausviikko menossa ja pari päivää sitten varhaisultrassa näkyi syke eli ainakin nyt ollaan paremmassa mallissa. Tosin ihan hirveä raskauspahoinvointi, en olisi uskonut että näin paha olo voi olla..
 
Meillä on kaksi "clomi"-lasta ja kumpikin raskaus alkoi ensimmäisestä kierrosta (1tabl. kierron 5.9.päivä), kolmonen tuli luomuna ja nyt uuden miehen kanssa yritetty jo pidemmän aikaa nelosta, mutta ei näy tulevan sitten millään..
 
Meillä :). Kolmannesta kuurista/kierrosta tärppäsi (välissä 1 taukokierto) ja annostus oli muistaakseni kp:t 5-9 ja 3tbl/pvä. Siis tässä tärppikierrossa. Aiemmissa pienempi annostus mut ovulaatiota ei ilmeisesti tapahtunut silloin.
 
Meillä tilanne on se, että itse olen kohta 40 v. ja mies 8 vuotta vanhempi. Meillä on yksi, 6- vuotias, lapsi. Häntä "saimme odottaa" neljä vuotta, taustalla yksi keskenmeno. Ehkäisynä käytetty pillereitä 17-vuotiaasta asti.

Kävimme Väestöliitossa, kun esikoinen ei antanut kuulua itsestään. Minun tutkimukset ehdittiin aloittaa, kaikki näytti olevan ok. Mieheni ei saanut annettua näytettä. Tilanne tuotti liikaa paineita ja ei vaan onnistunut. Tästä jonkin ajan kuluttua esikoisen raskaus alkoikin.

Aikaa on kulunut (vähän liiankin kanssa) ja aloin haaveilla kakkosesta. Mieskin näytti vihreää valoa harkinnan jälkeen, mutta varauksella "saa tulla, jos on tullaakseen". Olen ollut ilman ehkäisyä jo runsaan vuoden. Ei ole vaan tärpännyt, vaikka testien kanssakin on oikeaa ajankohtaa haettu. Lopulta hakeuduin julkiselle puolelle tutkimusten aloittamiseksi. Minulle annettii Clomifen- kuuri, jolla nyt menty yksi "kuuri". Tänään ultrattu ja toisella puolella näkyi yksi viittä vaille irtoamassa oleva munasolu ja toisella puolella kaksi kohta irtoavaa munasolua. Lääkäri sanoi Clomien toimivan minulla vähän liiankin kanssa. Kaksosraskauden mahdollisuus suuri.

Löytyykö täältä ketää, kenellä samanlainen tilanne?
 
miss_piggy
Meillä poika 02/14 joka sai alkunsa heti ekasta clomikuurista kp 3-7. Nyt kun pikkukakkonen saisi tulla, ei tärppiä oo käynyt. Toinen clomikierto menossa, eka kesti 26 päivää, nyt mennään jo kp 31 eikä menkkoja näy mutta testit negaa. Annostus 1tbl kp 3-7. Varmaan seuraavaksi nostan annostusta.
 

Yhteistyössä