Kenellä täällä on vielä ydin perhe koossa?

Näin vanhaa luokkatoveriani jolle kerroin että olen saanut neljä lasta tässä kun ei olla vuosiin nähty. Niin ystäväni kysyi todella varovasti(ei tökerösti) että onko kaikki samalle isälle. Hetken mietin että minkälaisena se minua oikein pitää mutta sitten älysin katsoa asiaa isommin ja nauraen vastasin että on sama isä kaikilla. Nykyäänhän on todella yleistä uusioperheet(eikä uusioperheissä mitään vikaa ole)!
 
Ydinperhe ollaan, juu.

Ja multakin on kysytty, että onko kaikki lapset samalle isälle. Etenkin kun ikäero kahden ensimmäisen lapsen & uuden vauvan välillä on aika iso (tokan ja kolmannen välillä 6½ v).
 
"vieras"
Jeps, minä, mies ja 3 lasta! Ympäriltä tuntuu kaikki kaverit ja sukulaiset eroavan ja pian ollaan perustamassa perhettä jo jonkun uuden kumppanin kanssa...että yleistä on kyllä.
 
on on
4lasta 11.v yhdessä, siskoni myös miehensä kanssa 10.v yhdessä 2 lasta, samoin veljeni yli 10.v ja kaksi lasta, monet ystävät ja tutut porskuttavat jo toisessa, kolmannessa uusio perheessä...mikä ihmisiä vaivaa?
 
fhhf
Mielenkiintoista olisi tietää myös onko teidän vanhemmat edelleen yhdessä, onko tässä jotain kaavaa/opittua mallia?
Mulla on ystävä joka on yh, samoin hänen äitinsä ja sisarensa ovat yh:ia molemmat.
Meillä on ydinperhe, tosin molempien vanhemmat ovat eronneet.
 
Ydinperheenä täällä porskutellaan, ollaan suvussa aika harvinaisia. Yhdessä ollaan oltu 16v saakka ja tällä hetkellä ollaan 40-vuotiaita ja 5 lasta, vanhimman ja nuorimman ikäero on 18v. Ja niin lukemattoman monta kertaa kysytty, ootko miestä vaihtanut kun noita nuorempia odotin..
 
"vieras"
Ydinperhe ollaan. :) 11 vuotta oltu yhdessä, ainoa lapsi täyttää kohta vuoden.

Mun vanhemmat erosi kun olin 6v ja veli 4v, äiti meni uudelleen naimisiin, saivat 2 lasta, erosi taas ja meni kolmannen kerran naimisiin. Nyt on ollut naimisissa 17 vuotta nykyisen miehen kanssa eikä heillä ole yhteisiä lapsia.

Miehen vanhemmat on olleet naimisissa yli 30 vuotta, heillä on 4 lasta ja miehellä ja nuorimmalla siskollaan on 10 vuotta ikäeroa.
 
hoh
Ydinperhe, naimisissa 26 vuotta, yhdessä 33 vuotta. Lapsia on viisi, nuorin 10-v., vanhin 24-v. Ei multa ole koskaan kysytty, onko mies vaihtunut. Nuorimman ja toiseksi nuorimman ikäero on tasan 6 vuotta.
 
Miehen vanhemmat olleet yli 40vuotta yhdessä ja minun äiti löysi isäni kun olin pieni ja he ovat olleet melkein 30vuotta yhdessä. Biologinen isä ei elämässä mukana joka vain positiivinen asia, sain nimittäin maailman parhaimman isän jolle olen ihan oma tyttö!
 
"vieras"
Mielenkiintoista olisi tietää myös onko teidän vanhemmat edelleen yhdessä, onko tässä jotain kaavaa/opittua mallia?
Mulla on ystävä joka on yh, samoin hänen äitinsä ja sisarensa ovat yh:ia molemmat.
Meillä on ydinperhe, tosin molempien vanhemmat ovat eronneet.
Meidän suvussa neljännessä polvesta on ollu kaikki naimisissa elämänsä loppuun asti, yksi pariskunta erosi 10.v sitten, mutta sukujuhlissa kävivät "parina" monta vuotta eronsa jäljeen.
 

Yhteistyössä