Kenelle julkkismiehelle sulta lohkeais?

Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
Mä oon ehkä vähän tylsä, mutta en ymmärrä, jos jolakin on heti lista, että näille sadalle julkkikselle olis potti jaossa. Mä en antaisi kellekkään tässä ketjussa mainitulle julkkikselle enkä kellekkään muullekaan kun omalle miehelleni, vaikka kuka superjulkkis tai tavis yrittäisi mua iskeä.
Aika harva on varmaan ihan oikeasti mitään toosaa antamassa, kuten ap:kin mainitsi, vähän huumoria peliin. Varsinkaan varatut ihmiset eivät levittele jalkojaan vaikka olisikin ihana mies vastassa, ei edes silloin vaikka saattavat sanoa että "se Johnny Depp on kyllä unelma".

Minä en ymmärrä miten ihmiset eivät tajua, että julkkiksista tai elokuvien/sarjojen hahmoista voi tykätä ja niihin voi "ihastua" ja noiden idoleiden vertailu on monesti mukavaa. Miksi pitää olla alentuva ryppyotsa sen takia, että jotkut ihmiset pystyvät sanomaan muutaman idolin, joista tykkäävät/joita pitävät komeina/seksikkäinä?
 
punkkarimamma
Lainaus:
"Mä oon ehkä vähän tylsä, mutta en ymmärrä, jos jolakin on heti lista, että näille sadalle julkkikselle olis potti jaossa. Mä en antaisi kellekkään tässä ketjussa mainitulle julkkikselle enkä kellekkään muullekaan kun omalle miehelleni, vaikka kuka superjulkkis tai tavis yrittäisi mua iskeä."

Joo kuule otin ihan leikkimielellä ja niin varmaan muutkin, korjatkoon jos olen väärässä!!
 

Yhteistyössä