Kenelle kelpaisi lottovoitto? Mitä ostaisitte?

mä maksaisin vanhempieni ja omat lainat pois, ostaisin asunnon johon miehen sisko lapsineen sais muuttaa, omille sisarukselle autot kuten myös appivanhemmillekin ja ja.... lapselle pesämuna säästöön. jne. en ainakaan menis ihan vielä heti töihin.
 
Kyllis
No kyllä kelpaisi!

Maksaisin oman velan pois, ostaisin asunnon, syytäisin rahaa vanhemmilleni, ja ostaisin sikana lahjoja kaikille :) Ja lähtisin lomamatkalle ja shoppailisin sikana..
 
Mä uneksin oikeasti viime yönä lottovoitosta. Aamulla ryntäsin Veikkauksen sivuille katsomaan, mutta en ollut voittanut :( Oonko mä nyt keskiluokkaistunut? Ennen en välittänyt rahasta. En vieläkään silleen, mutta se tuo vapautta. En jaksa olla työn orja.
 
Ei päävoittoa, kiitos
Olis kiva voittaa vaikka joku 100000e että saisi isomman asunnon. Liian isot voitot aiheuttaisivat harmaita hiuksia, ketä avustaa elämässä, ketä ei? Miten jakaa rahaa suvulle, kun toisille on jo paljon rahaa (mutta lisäkin kelpaisi, rahanahneita kun ovat) ja toisilla vain isot lainat...
 
poitsuli
kelpais kyllä....ostaisin asunnon(ison ja just sellasen minkä tahtoisin),maksaisin omat,äitin ja isän velat,matkustaisin koko perheen voimin lämpimään,ostaisin kaikkea mihin ei nyt varaa(sisustus juttuja ym),remppaisin tän kämpä kesä asunnoks ja ehkä eläkepäiviks,ostaisin ukolle 7h tila-auton..voi niit asioita on niin paljon =D
 
Alkuperäinen kirjoittaja maritu:
Ostaisin muutaman huvilan sieltä täältä, ulkomailta. Säästäisin .
Hoitaisin Suomen lapsiperheiden asiat kuntoon :saint:
Riittäisiköhän tuo eilinen voittosumma jälkimmäiseen?
:D Mietin kanssa, että jos saisi jonkun 5 miljoonaa, niin tuntuisiko se kohta enää isolta summalta?
 
mä kyllä varmaan antaisin ihan näkyä että mulla pyyhkii nyt hyvin :D eikä sitä näi pienellä paikkakunnalla kovin voi salassa pitääkään.

en nyt tietenkään rupeis huuteleen sentään, enkä tosiaankaan alkais rahoja levitteleen ympäriinsä, takuuvarmasti sais kavereita sillä tyylillä.. :D
 

Yhteistyössä