Kenen näköisiä lapsenne ovat, muistuttavatko paljonkin toisiaan?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ja kumpaa sukupuolta ovat?

Minulla 2 poikaa, jotka ovat kyllä varsin erinäköisiä. Jotkut tosin sanovat, että ovat ihan samannäköisiä, mutta eivät nuo nyt ihan samannäköisiä ole, joskin samaa näköä varmaan onkin. Silmät molemmilla on samanlaiset, mutta suun alue erilainen ja toinen on vaaleaakin vaaleampi ja toinen selvästi tummempi, niin hiuksiltaan kuin iholtaankin.
Ilmeisesti eivät muistuta niin kamalasti tällä hetkellä isäänsä, itse en ole nähnyt kuin kerran eläissäni lasten isästä lapsuuskuvia, niin ei voi edes verrata, mutta vanhempi lapsista on hyvin paljon samannäköinen kuin nuorin serkkuni äidin puolelta ja nuorempi taas on kuin veljeni pienenä.
 
"nelli"
Meillä on kolme lasta ja heidät kaikki tunnistaa sisaruksiksi kyllä heti :D Keskimmäinen ja kuopus ovat kuin kopiot toisistaan. Esikoinen on eniten isänsä näköinen.
 
halipupu harmaana
Mulla on kaksi poikaa, jotka ovat aika paljon saman näköisiä ja nuorempi on selvästi mun pikkuveljen kanssa saman näköinen ja isompi on aika paljon saman näköinen kuin isänsä lapsena.
 
"hih"
Kaksi tyttöä ja kaksi poikaa ja alle kouluikäisinä ovat olleet kuin samasta puusta veistettyjä, isänsä kopioita. Murrosiän lähestyessä alan nähdä tytöissä myös omia piirteitäni, saa nähdä kuinka nuorempien poikien kanssa aikanaan käy.
 
3 poikaa jotka kaikki ihan minun näköisiä: blondeja ja sinisilmäisiä. Yksi tyttö joka ainokaisena tullut isäänsä: tumma tukka, ruskeat silmät ja hiukan tummempi iho. Isä on siis puoliksi suomalainen ja puoliksi tumma. Minä ihan blondi ja sinisilmäinen.
Kaikki nuo pojat ovat kuin toistensa kopioita ja tyttö siis ihan eri näköinen!
 

Yhteistyössä