kenen palstalaisen kanssa hyppäisit sänkyyn?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 18:47 fjonga kirjoitti:
tottakai, aina on tilaa vielä yhdelle :whistle:

Jännä homma btw, et jos on naimisissa niin tarkoittaa automaattisesti et on ukko :whistle: :D voihan se olla akkakin B) ihan näin tonnikeijukaiselle tiedoksi :hug:
No hyvä ;)

Aivan,puoliso voi olla samaa sukupuolta. :whistle:
 
Dude-76
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 15:45 fjonga kirjoitti:
mutta ette sit siihen ketjuun noita kommentteja pistäneet vaikka se on aloitettu 31.07.2006 :whistle: kyllä nyt on sokeri päässy loppumaan ;)
ihan samalla tavalla se on pettämistä julkunki kans ku palstalaisen kans, mutta ymmärrän kyl et tä tuntuu aidommalta... B)
Hei mussu! Puhutaanpa sitten aidosta kun tunnen sun ****n mun *****n ympärillä. :whistle:
 
Metsän neito
Voi ei...oikeen pahaa tekee ajatella mitä duden emäntä tuumais jos näkis nää kirjotukset, tai jos fjongalla ois ukko jne...Eikö tommoset vois kirjotella privana? :x
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2007 klo 22:07 Metsän neito kirjoitti:
Voi ei...oikeen pahaa tekee ajatella mitä duden emäntä tuumais jos näkis nää kirjotukset, tai jos fjongalla ois ukko jne...Eikö tommoset vois kirjotella privana? :x
mä voin kai sen verran paljastaa et nä on vain jäävuoren huippu ;)
 
Metsän neito
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2007 klo 23:04 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2007 klo 22:07 Metsän neito kirjoitti:
Voi ei...oikeen pahaa tekee ajatella mitä duden emäntä tuumais jos näkis nää kirjotukset, tai jos fjongalla ois ukko jne...Eikö tommoset vois kirjotella privana? :x
mä voin kai sen verran paljastaa et nä on vain jäävuoren huippu ;)
No pitäkää ne loputki hälinät ihan privaattipuolella...hoijaa...kaikella sitä voi ylpeillä...mua kyllä hävettäis... :x
 
oksettavia olette
Onko teillä ollenkaan omaatuntoa? Toivottavasti puolisonne silmät avautuuvat ja huomaavat millaisten pettureiden kanssa ovat yhdessä. Saisittepahan ansionne mukaan :headwall:
 
Hoh hoh mitä hulabaluuta on tää kysymys saanu aikaan. Tuntuu että joillekin kun heittää että taivas putoaa niin se sitte joidenkin mielestä putoaa. Eli tässä tapauksessa jos kysytään kenet ottais vällyjen väliin niin se on ihan sama että jonkun ottais. Taitaa nuo "Natisijat" kurkkia tarjolla olevia mut ei vaan kehtaa muutaku moittia toisia jotka leikkivät ja pitävät kivaa. Moniko ihan aikuisten oikeesti sen tekis? Ja pitäiskö munkin vastata kysymykseen kun nyt todistetusti täällä roikun. Sanotaan näin että varteen otettavia on muutama mutta valinta vaikea, mutta vaikka kaikki yksi kerrallaan nämä miespuoliset "tarjokkaat"(ja lisää vettä myllyyn).
ELÄKÄÄ JA ANTAKAA TOISTENKIN ELÄÄ....
 
mäki kyllikki ihmettelen tätä järjenjuoksua, nimittäin me koplakolmikon jäsenet asutaan kaikki täysin eri puolilla suomea mulla on noihin kahteen väliä 300-600km... kuka hullu lähtee sellaista matkaa tekemään pelkästään panon vuoksi jos saa omasta kaupungista :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2007 klo 22:09 fjonga kirjoitti:
mäki kyllikki ihmettelen tätä järjenjuoksua, nimittäin me koplakolmikon jäsenet asutaan kaikki täysin eri puolilla suomea mulla on noihin kahteen väliä 300-600km... kuka hullu lähtee sellaista matkaa tekemään pelkästään panon vuoksi jos saa omasta kaupungista :whistle:
:whistle: Juu ei se kannata.Paitsi eräs herra taitaa asua naapuri kapungissa. Jossa tuli käytyä tänään. :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2007 klo 10:40 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2007 klo 05:49 LadyDark kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2007 klo 23:18 HraHuu kirjoitti:
Miksi et sano mitään? :whistle: Haluatko meidän ryhmään mukaan?Kyllä meille toinenkin mies kelpaa. :p ;)
Juu kelepaa kelepaa!!! *nyökyttelee innostuneesti* :p :D
Ettei meno vain yltyisi liian villiksi..näin ujolle ja kiltille kollille.. ;) :whistle: :p
 
Teille kolmen koplalle vaan sanon että jatkakaa hulvatonta huulenheittoanne, tautisen kivaa on niitä juttuja lukea. Ja myös niitä nurinakommentteja mitä jotkut laittaa. Kaikki tää kertoo vaan tavasta elää täysillä mutta kuitenkin kunnolla. Ja vaikka teillä välimatkaa on niin ainahan sanotaan että matkailu avartaa. Tiedä vaikka itekin ottaisin oppia vielä vanhoilla päivillä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2007 klo 18:03 LadyDark kirjoitti:
Mä sitten tein varaslähdön koplalle.Viime yönä oli kiihkeä yö erään kanssa. :whistle: Se nyt silleen lipsahti vahingossa.En suunnitellut sitä. :xmas:
KENEN KANS :eek: sä petit meidät :'( meidän piti olla uskollisia toisillemme B)
 
Metsän neito
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2007 klo 08:04 Kyllikki kirjoitti:
Teille kolmen koplalle vaan sanon että jatkakaa hulvatonta huulenheittoanne, tautisen kivaa on niitä juttuja lukea. Ja myös niitä nurinakommentteja mitä jotkut laittaa. Kaikki tää kertoo vaan tavasta elää täysillä mutta kuitenkin kunnolla. Ja vaikka teillä välimatkaa on niin ainahan sanotaan että matkailu avartaa. Tiedä vaikka itekin ottaisin oppia vielä vanhoilla päivillä.
No juu...tulipa sit taustojaki selville.Osataan sitä muutkin elää..en vaan huutele sitä joka paikas. B) Meillä se on vaan joka osapuolella selvänä.(lue:puoliso tietää ja hyväksyy)
 
je1nni
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2007 klo 18:03 LadyDark kirjoitti:
Mä sitten tein varaslähdön koplalle.Viime yönä oli kiihkeä yö erään kanssa. :whistle: Se nyt silleen lipsahti vahingossa.En suunnitellut sitä. :xmas:
Kyllä välillä voi lipsahtaa =)
 

Yhteistyössä