Kenen palstalaisen

  • Viestiketjun aloittaja KYLLÄ
  • Ensimmäinen viesti
----
Musta Huumekoirassa on outoa jeesushöpinöiden lisäksi tarve vaihtaa nimimerkkiä aina parin kuukauden välein. Miksei samantien pidä vaikka vuoden palstataukoa, kyllä ne perskärpäset sinä aikana katoaa jos nikin vaihdon syynä on tuo. Tai sitten palstailisi harmaana. Harmaana palstailu kyllä sopii vain niille jotka eivät kaipaa huomiota.
 
JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="vieras";23456645]Kyseessä oli onnettomuus, mutta sairaala syyllistyi heitteleillepanoon ja hoitovirheeseen. Tyyppi olisi todennäköisesti hengissä jos olisi viitsitty tutkia ja hoitaa.[/QUOTE]

60 %:n todennäköisyydellä...
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23456653:
Anteeks, mut miksi sä nostat vanhan keskustelun, jossa haukutaan mua? Mietitkö sä niinku sitä asiaa ollenkaan, että miksi teet näin? Mun mielestä jotenkin kummallista.
En minä tätä nostanut?
 
----
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23456653:
Anteeks, mut miksi sä nostat vanhan keskustelun, jossa haukutaan mua? Mietitkö sä niinku sitä asiaa ollenkaan, että miksi teet näin? Mun mielestä jotenkin kummallista.
Mietitkö sä ennen kuin vastaat?
 
"vieras"
Musta Huumekoirassa on outoa jeesushöpinöiden lisäksi tarve vaihtaa nimimerkkiä aina parin kuukauden välein. Miksei samantien pidä vaikka vuoden palstataukoa, kyllä ne perskärpäset sinä aikana katoaa jos nikin vaihdon syynä on tuo. Tai sitten palstailisi harmaana. Harmaana palstailu kyllä sopii vain niille jotka eivät kaipaa huomiota.
Ihan sama vaikka vaihtas nikkiä vartin välein. Tyyli paljastaa sen kuitenkin tai ainakin se, että ei voi olla laittamatta kuviaan tänne.
 
minä,
Musta Huumekoirassa on outoa jeesushöpinöiden lisäksi tarve vaihtaa nimimerkkiä aina parin kuukauden välein. Miksei samantien pidä vaikka vuoden palstataukoa, kyllä ne perskärpäset sinä aikana katoaa jos nikin vaihdon syynä on tuo. Tai sitten palstailisi harmaana. Harmaana palstailu kyllä sopii vain niille jotka eivät kaipaa huomiota.
Eipä tällä uudella palstalla voi vaihtaa nimimerkkiä:) Vanhalla se kävi. Tiedän sen koska minulla on rekattu nimimerkki.
 
Vaikea nimetä ketään, en niin aktiivisesti nimiä seuraa. Semminkin kun täällä on niin paljon kädettömiä, jotka eivät osaa edes rekisteröidä nimimerkkiä. Turha vaiva siis seurata nimiä.
 

Yhteistyössä