Kenet palstalaisen haluaisit tavata?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jos joskus olisi ruhtinaallisesti aikaa, voisin pakata soutuveneen trailerille ja käydä soutelemassa palstamammojen mökkien ohi niukasti pukeutuneena. Moni nainen on kiukkuisena kauneimmillaan, luonnollinen puna on parempi kuin poskipuna.
 
Jos joskus olisi ruhtinaallisesti aikaa, voisin pakata soutuveneen trailerille ja käydä soutelemassa palstamammojen mökkien ohi niukasti pukeutuneena. Moni nainen on kiukkuisena kauneimmillaan, luonnollinen puna on parempi kuin poskipuna.
Monilla palstamammoilla taitaa löytyä myös se ukko sieltä mökiltä, aattelitko että ukot antaa sun pitkäänkin jatkaa harrastustas:D
 
Jos joskus olisi ruhtinaallisesti aikaa, voisin pakata soutuveneen trailerille ja käydä soutelemassa palstamammojen mökkien ohi niukasti pukeutuneena. Moni nainen on kiukkuisena kauneimmillaan, luonnollinen puna on parempi kuin poskipuna.
Tuu vaan, me upotetaan sun vene, eikä anneta nousta rantaan...se ranta kun ainakin kuuluu meille.(y)
 
r0s
Nii ja rehellisesti ja vakavasti puhuen, mä haluaisin tavata (muiden aiemmin mainitsemieni lisäksi) @m1es-nimimerkillä esiintyvän palstalaisen. Iha silleen pukeissa ja ilman airoja tai onkivapoja joilla huitoa rantaan luvatta pyrkiviä matkalaisia.
 
Tästä ei varmaan ole ennakkotapausta mutta se järvihän ei ole pihaa. Rannalla mökkitontilla olevia ei siis saa salakuvata, mutta entä naku-uimarit järvessä? Se vesi on yleistä tilaa.
No järvessä ehkä, ei tosiaan taida olla entuudestaan vastaavaa, mä käsitin et soutelisit siitä laiturin edestä vaan hissukseen mut sä odottaisitkin paattis kans jossai kaislikossa ja ilmaantuisit kameras kans heti ku paljas pylly vilahtaa:D
 
Luultavasti antaisivat, jos eivät ole palstamammojen mamumiehiä. Suomessa mennään pääosin laillisuuslinjalla.
Eikä ole tullut otettua kuonoon vielä koskaan :sneaky:
Sattusit meidän naku-uintihetkeä tuleen kuvaileen niin mä luulen että niin sinä kun mun mieskin tekisitte soutamisen nopeusennätyksen ja sopis vaan toivoa että mun mies olis se hitaampi:ROFLMAO: mä voisin sit vuorostani kuvata rannalla:D Toisaalta jos oot supliikki mies ja tykkäät jääkiekosta ni tiedä vaikka löytyisitte pian samasta paatista höpöttämästä:whistle::D
 
r0s
Tästä ei varmaan ole ennakkotapausta mutta se järvihän ei ole pihaa. Rannalla mökkitontilla olevia ei siis saa salakuvata, mutta entä naku-uimarit järvessä? Se vesi on yleistä tilaa.
Onko?

Mä maksan vuokraa myös neljästä hehtaarista vesialuetta. Eikö se merkitse mitään?

Verkkojaan ei kukaan muu ainakaan mun alueelle luvatta saa laskea, eihän?

Satunnainen viikonloppuveneilijä ei tietenkään vesialueiden omistuksesta edes mitään tiedä mutta eivät noi lahden vakikalastajat ainakaan oo meidän rantaa liki tulleet.
 

Yhteistyössä