Keräilijä

  • Viestiketjun aloittaja Nauna
  • Ensimmäinen viesti
Nauna
Harrastan itse euro kolikoiden ja euro seteleiden keräilyä. Kolikko kokoelmasta puuttuu enää muutamia kappaleita ja 1 ja 2 sentin kolikot olen saanut hankittua jo kaikki!!!
Seteleitä en toki säilytä, vaan kirjaan ne (sarjanumerot)eurobilltracker.com:iin. Ihan hauskaa on odotella, jos vaikka oma seteli päätyisi toisen keräilijän käsiin jossain päin eurooppaa!!! Käykää kirjautumassa (ei maksa mitään), jos kiinnostaa!! sivusto suomen kielinen.

http://www.eurobilltracker.com/index.php?referer=26915

Ennen keräilin postimerkkejä, mutta siitä olen jo luopunut jonkin aikaa sitten, lapsena tuli keräiltyä milloin mitäkin... Muutamien kirjailijoiden kirjoja tulee vielä kerättyä ja Arabian teemaa ja iittalan verna astioita.

muita keräilijöitä???

 
Minä kerään lumisadepalloja ja lohikäärmetavaraa... Ja käsilaukkuja. Tää keräily ei kyllä oo mitenkään vakavaa kun ostan vaan kun tulee vastaan. ;)
Verna-lautasia kerkesin ostaa kaksi ennenku valmistus lopetettiin, epäreilua \|O :whistle:
 
Nauna
Mulla kävi aikamoinen metsästrys koboltin sinisen kulhon kanssa, laseja sekä jälkiruoka kulhoja löytyy 6 molempia. Löytyi kuitenkin!!! (kauppa tilasi toisesta kaupungista =))
 

Yhteistyössä