Kerätäänkö oma niksi2plus?

"vieras"
Vaihdoin huuhteluaineen etikkaan. Välillä kyllä kaipaan sitä puhtaan pyykin tuoksua vaikka todella mietoa huuhteluainetta käytinkin. Omat lakanat pesen edelleen huuhteluaineella.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21954241:
Mainospostin lajittelen suoraan keräyspaperiin menevään roskalaatikkoon joka on postilaatikon vieressä.

Ei tule plarattua mainoksia kahvitauoilla ja haaveiltua vaikka ja mistä eikä tule turhia tarpeita.
meillä yleensä lapset kiikuttaa postin sisään niin ei onnistu. Meillä ei muutenkaan mitään järkevää systeemiä tuon postin kanssa. Kerääntyy tuohon puuhellan päälle. Ja inhoan miehen työkirjeitä joita lojuu kans aina odottamassa toimistolle vientiä.
 
"Vasemman käen rukkanen"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21954241:
Mainospostin lajittelen suoraan keräyspaperiin menevään roskalaatikkoon joka on postilaatikon vieressä.

Ei tule plarattua mainoksia kahvitauoilla ja haaveiltua vaikka ja mistä eikä tule turhia tarpeita.
Laita "ei mainoksia" lappu , niin ei tarvitse kuormittaa jätehuoltoa...
 
[QUOTE="Vasemman käen rukkanen";21954307]Laita "ei mainoksia" lappu , niin ei tarvitse kuormittaa jätehuoltoa...[/QUOTE]

Niin se menee vain siinä roskalaatikossa keräyspaperin vastaanottopisteeseen.
Ei kaatikselle.

Ei mainoksia lappu ei kuulemma toimi, mutta jahka mä muistan niin mä liimaan sellaisen plakaatin tohon lootan kylkeen....
 
"Vasemman käen rukkanen"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21954325:
Niin se menee vain siinä roskalaatikossa keräyspaperin vastaanottopisteeseen.
Ei kaatikselle.

Ei mainoksia lappu ei kuulemma toimi, mutta jahka mä muistan niin mä liimaan sellaisen plakaatin tohon lootan kylkeen....
Joo, mutta jokuhan ne sinne kierrätyspaikkaan roudaa...
 
[QUOTE="Vasemman käen rukkanen";21954349]Hänele töitä siis. Hyvä niin :D[/QUOTE]

Pysyypähän poissa jaloista.......

Tässä nyt vaan kysyttiin mikä olis kenenkäkin juttu, joka on mukamas säästänyt tai helpottanut arkea.
Tää meillä.
 

Yhteistyössä