Kerhoon kutsu "vanhoille" äideille

Elikkä tervetuloa kirjoittelemaan kerhoon KYPSÄT ÄIDIT (hieman harhaan johtava tuo kerhonnimi, mutta....). mInulta saa salasanan millä kerhoon pääsee kirjoittelemaan.

SIIS KAIKKI HALUKKAAT LAITTAKAA YV:tä MINULLE NIIN LAITAN SALASANAN TEILLE!!!!!!
 
Mulle tuli tällainen: "Et ole kirjautunut sisään. Tämä toiminto vaatii rekisteröitymistä ja palveluun kirjautumista." Mitenköhän se on mahdollista, kun kuitenkin kirjoittelen täällä koko ajan omalla kirjautuneella nimimerkilläni?

 
Hei! :flower:
olen 35-vuotias juuri toiselta puolelta Suomea Tuusulaan muuttanut äiti,joska kaipaa todellakin omanikäistensä naisten ja äitien seuraa.Perheessämme on pian 7v tyttö sekä 9 ja 12-lapset. Odotan kovasti,että pääsisin mukaan. :heart:
t.Mona
 
:attn: NYT OLEN PAIKALLA JÄLLEEN. ON OLLUT HIRVEE HÄSSÄKKÄ TÄMÄ MEIDÄN ELOKUUN ALKU, NYT RAUHOITUU. Viestit lähtenyt niitä minulle lähettäneille ja postilaatikkokin on nyt tyhjennetty. Jos joku ei jostain syystä ole saanut vastausta minulta tänään niin laittakaa uudelleen yv:tä. JA TERVETULOA KERHOON :D
 

Yhteistyössä