Kerrassaan hyvää suklaata!!

Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:
Tuota tuli Espanjassa asuessa usein ostettua ja sitten myös Milkan suklaalevyjä missä kerroksittain pehmeää suklaakeksiä ja suklaakastiketta ja suklaata. :p
Näitä oli myös tarjolla... tätynee kokeilla seuraavaksi :p

Etteks te tienneet, että suklaa poistaa väsymystä?? Jossain lehdessä oli ;) Enhän mä nyt muuten söisi :whistle:
 
En ole kuullutkaa tuollasesta :p Mistäkö sitä saa?
Lontooraesuklaasta puheen ollen. Vähän se on pahaa. Ainoa levy jota en ole syönyt hetkessä loppuun. Itse asiassa en syöny sitä lopulta ku ihan vähän, ja loput jäi miehelle. yök
 
vieras
Minä, joka en juuri koskaan sorru suklaaseen, ostin tänään kauppareissulla kaksi patukkaa. Lapsille. Ja söin ne tullessani kaupasta! Jotenkin vain teki mieli suklaata vaikka yleensä en syö kuin jouluna vähän. Varmaan tämä syksyinen, kylmä sää sen teki!
 
Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:
Tuota tuli Espanjassa asuessa usein ostettua ja sitten myös Milkan suklaalevyjä missä kerroksittain pehmeää suklaakeksiä ja suklaakastiketta ja suklaata. :p

Tää vie jopa voiton Maraboun Mittukrokosta!! Aivan superia tuo keksisuklaa Milkalta!! :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Milka Triolade (kolmea suklaata siis). Vähän kokeilumielessä ostin, joku uutuus ja voi elämä että on hyvää :p :p
meilläki on kaapissa sitä ja arvaa kuolaanko sitä.:p..laihis päällä ja perjantaina vatsa lupa syödä karkkia (siis perjantaina on NAMIPÄIVÄ)
 

Yhteistyössä