Kerro pituus ja paino + oletko painoindeksiisi tyytyväinen

  • Viestiketjun aloittaja "Arja"
  • Ensimmäinen viesti
"Arja"
Minulla pituutta 165cm ja painoa 65cm. Ketuttaa kuin pientä oravaa. Kymmenen kiloa opiskeluajoisa hiipinyt hiljalleen silti motivaatio painonpudotukseen nolla. Siis ihan jatkuvasti mietin, että jos edes 62kg, mutta silti käpälä vaan lappaa suuhun syötävää.

Kiinnostaisi kuulla muiden mitat ja analyysi, oltko tyytyväinen vai et!
 
lillinene
Olen 165cm ja 66kg.

Mielestäni vielä kymmenen kiloa tiputettavaa, kahdeksan kiloa olen jo tiputtanut.

Onhan tämäkin vartalo jo tosi paljon kivempi kuin se aiempi, mutta rehellisyyden nimissä on todettava että saa tiputtaa vielä reilusti.
 
"Vesipeto Surku"
166 senttiä pituutta ja painoa tullut talven aikana kolme kiloa. Painoa nyt 53 ja ei, en ole tyytyväinen. Takaisin sinne 50 kiloon niin olis taas hyvä olla kroppansa kanssa mutta sama ongelma ku aapeellä, käsi vaan lappaa herkkua nassuun kun lapset on menny nukkumaan.
Elämäntaparemontti pitäs tehdä mutta itsekuri siihen puuttuu. :(
 
"vieras"
En ole tyytyväinen painoon jota on 73kg, pituus 176cm. Tavoite olisi noin 65-67 kiloa, jos nyt ensin saisi sen 5 kiloa pois niin olisin jo siihenkin aika tyytyväinen, siitä sitten voisi pikkuhiljaa katella jos lähtisi vielä vähän lisää pois.

Jos nyt voisin taikasauvaa heilauttamalla päättää että mitä haluaisin painaa niin se olis varmaan noin 60-62 kiloa mutta ajattelen realistisesti että mulle riittää jos pääsen sinne lähelle 65-67 kiloa ja pystyn pitämään sen siellä.
 
"vieras"
Pituutta n. 165 cm, painoa 59 kg eli bmi 21.67. Olen tyytyväinen painooni, haluaisin kyllä kiinteyttää ja mittanauhan mukaan enempi mennään kuin vaa'an osoittaman luvun perässä. Lihasta kroppaan, kiitos.
 
Nellien
155cm/vajaa50kg. tyytyväinen. koskaan en ole laihduttanu, joskus huomaamatta tippuu pari kiloa(niinku nyt näköjään,mut yleensä paino pyörii siinä 48-51kg hujakoilla.. )
 
kfkfkf
[QUOTE="Vesipeto Surku";28492074]166 senttiä pituutta ja painoa tullut talven aikana kolme kiloa. Painoa nyt 53 ja ei, en ole tyytyväinen. Takaisin sinne 50 kiloon niin olis taas hyvä olla kroppansa kanssa mutta sama ongelma ku aapeellä, käsi vaan lappaa herkkua nassuun kun lapset on menny nukkumaan.
Elämäntaparemontti pitäs tehdä mutta itsekuri siihen puuttuu. :([/QUOTE]

Voi että, ois kiva nähdä miltä näytät :) Itselläni painoa nyt 53,5kg ja en oikein tiedä että mikä paino olisi mulle sellainen, että olisin täysin tyytyväinen. Haluutko laittaa kuvan :D samanpituinen olen

jos siis sulla on kuva 50 kiloisena :)
 
52
163 cm, 64 kg. Ikää 52 vee, ja tässä iässä olen tyytyväinen tähän muotooni.

Nuorena painoin 55 kg (noin nelikymppiseksi). Sitten vähitellen kiloja alkoi jäädä, ja kävin 68 kg:ssa, ennen kuin uskoin että mun täytyy oikeasti vahtia painoani. Ja nyt se on pysynyt tuossa 60 kg ja muutaman kilon päälle. Ajattelen, että olen sopiva, kun oloni tuntuu hyvältä.

(Liikun aika paljon, että lihasmassaakin siis on tuosta. Ruumiinrakenteeni on X, leveät hartiat, pyöreä takamus, hoikahko vyötärö ja reidet.)
 
Minä..
170cm ja 63kg, BMI 22. Olen oikein tyytyväinen, koska säännöllisen liikunnan ansiosta kroppa on kiinteä ja lihaksia löytyy :)

Suosittelen kaikille liikuntaa, sillä saa kehon ja mielen onnelliseksi!
 

Yhteistyössä