Kerrotaan tähän omia tai tutuille sattuneita PARANORMAALEJA kokemuksia

  • Viestiketjun aloittaja MustaKahvi
  • Ensimmäinen viesti
MustaKahvi
Ap aloittaa: Olin teininä myöhään yöllä salatupakalla vessassa ja aloin kuunnella että joku kävelee siinä vessan ikkunan alla. Lumi vaan narskui, ihmettelin kun ääni jatkui ja jatkui. Huusin onko siellä joku, lumi vaan narskahteli. Ja kello oli kuitenkin jotain 23 illalla!
 
vierailija
Kerran olin lähdössä töihin ja tv aukesi koko ajan, olisi pelottanut ellei olis ollut aurinkoinen syysaamu ja naapurin lapset kiljuneet rapussa. Lähinnä ärsytti kun piti ehtiä töihin ja lopulta vaan vedin johdon irti.
 
Kuuntelin kerran yöllä kauan aikaa ääntä, kuin joku heiluttaisi yöpöydällä olevan lampun johtoa niin että osuu yöpöytään, eläimiä meillä ei olllut. Käperryin vain nukkuvan miehen selkään kiinni ja koetin nukahtaa vaikka oli melkein kuset housussa :eek:
 
vierailija
Edellisessä asunnossa olin kuulevinani askeleitten ääniä, joskus myös naurahduksia ja yskäisyjä. Kerran olin näkevinäni myös tumman hahmon vilahtavan peilissä. En tiedä kuvittelinko vai mitä, mutta asunnossa oli outo, ahdistava tunnelma.

Eräässä toisessa asunnossa olen myös tuntenut epämukavaa oloa, sellaista, kuin ei olisi yksin, vaan joku näkymätön olisi läsnä.

Nykyisessä asunnossa ei ole mitään outoja fiiliksiä tai ääniä.
 
vierailija
Mulla vähän erilainen kokemus. Kun ostettiin tämä meidän vanhahko talo, niin heti ensimmäisellä näyttökerralla tuli ovesta sisään astuessa tosi lämmin ja sellainen tervetullut olo. Talon vanhat asukkaat ovat siis kuolleet vanhuuttaan tästä pois. Täällä myös vallitsee sellainen turvallinen ja lämmin olo jatkuvasti. Koira on pari kertaa illalla ärissyt jollekin tai jotain, mutta ikinä ei ole selvinnyt mikä se juttu on ollut. Pienen ärinän jälkeen aina kuitenkin rauhoittunut hyvin pian ja jäänyt samaan paikkaan istumaan. Olen ihan varma, että tätä taloa suojelee joku tuolta "verhon" toiselta puolelta. En ikinä ennen ole kokenut kotia näin lämminhenkiseksi kuin tämä.
 
Pallomahamörkö
Tein aikoinaan töitä vanhainkodissa joka oli ennen ollut sotasairaala, historia teki tuosta rapistuneesta paikasta entistä karmivamman. Kerran iltavuorossa hain asiakkaalle puhtaita lakanoita ja liinavaatekomerossa kuulin kuin kaivosta tulevan miesäänen joka sanoi hitaasti "Minä.Näen.Sinut". Pelästyin tietysti hirveästi mutta koetin katsoa, onko tilassa radiota joka olisi jäänyt auki. En löytänyt mitään lähdettä äänelle ja juoksin takaisin osastolle.
 

Yhteistyössä