Kerta mä oon narsisti...

  • Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
...Siis kuulemma. (en mä oikeesti ole) Halusin kertoa teille, että osaan silti tehdä romanttisia eleitä miehelle ja olla hänelle kiva. Me oltiin yksi päivä pulkka mäessä, ja mä vedin pulkassa sekä miestä, että kahta lasta, kaikkia samaan aikaan. Niin että vedin sitä pulkkaa, jossa mies istui ja sen perässä vielä sitä, missä lapset istuivat. Nii. Koska jaksoin. B)

Lapset huusi, että Juokse, äiti!!! Kovempaa!
 
öööh
tuota joo... Mitähän tähän nyt sit ja sanos? Et siis ole narsisti kun vedit perhettä pulkassa / pulkissa? Okei. Olet ihana ihminen etkä ollenkaan narsisti, kelpaako?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
hei, veditkö ylä vai alamäkeen vai tasaisella...se ratkaisee paljon ootko narsisti vai et ;)
Tasaisella ja hieman ylämäkeäkin oli. Se tarkoittaa, että en ole narsisti. Jos alamäkeä olisi ollut, saattaisin kumminkin olla hieman narsisti. :xmas:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
hei, veditkö ylä vai alamäkeen vai tasaisella...se ratkaisee paljon ootko narsisti vai et ;)
Tasaisella ja hieman ylämäkeäkin oli. Se tarkoittaa, että en ole narsisti. Jos alamäkeä olisi ollut, saattaisin kumminkin olla hieman narsisti. :xmas:
ok, läpi pääsit...juuri ja juuri :flower:
Lisäpisteitä juoksemisen yrityksestä, mielestäni. :saint:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ekaa kertaa tästä kuulin mut siis:
Miten tää aloitus todistaa ettet ole narsisti?
Siis totta kai se todistaa! :attn: :attn:

Jos mä kerron, että mies on kantanut mua lätäkön yli, niin sehän todistaa, että OLEN narsisti. Tämä todisti nyt kumminkin päinvastaista. Eli olen vain ehkä itsekäs, muttan en niin itsekäs, että olisin narsisti. :LOL:

Ja narsistin tuntee just siitä, ettei se vedä perhettään pulkalla :attn: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja ekaa kertaa tästä kuulin mut siis:
Miten tää aloitus todistaa ettet ole narsisti?
Narsisti ei koskisi edes naruun vetämisestä puhumattakaan varsinkaan jos narsisti joutuisi vetämään koko perhettä eikä saisi olla itse pelkästään kyydissä. :D
 
Harva palstalla näköjään edes tietää mikä on narsisti. Monen mielestä esim. kuvia esille paneva on narsisti tai esim. itseään laittava ja omaa ulkonäköään dikkaava mies on narsisti. :D *naureskelee partaansa ivallisesti*
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Harva palstalla näköjään edes tietää mikä on narsisti. Monen mielestä esim. kuvia esille paneva on narsisti tai esim. itseään laittava ja omaa ulkonäköään dikkaava mies on narsisti. :D *naureskelee partaansa ivallisesti*
Onko sulla parta! :eek:
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ekaa kertaa tästä kuulin mut siis:
Miten tää aloitus todistaa ettet ole narsisti?
Siis totta kai se todistaa! :attn: :attn:

Jos mä kerron, että mies on kantanut mua lätäkön yli, niin sehän todistaa, että OLEN narsisti. Tämä todisti nyt kumminkin päinvastaista. Eli olen vain ehkä itsekäs, muttan en niin itsekäs, että olisin narsisti. :LOL:

Ja narsistin tuntee just siitä, ettei se vedä perhettään pulkalla :attn: .
:eek: :wave: :ashamed: Voi pjaska..sekin vielä.
 

Yhteistyössä