kertoisiko joku passista

  • Viestiketjun aloittaja hormonihirviö
  • Ensimmäinen viesti
hormonihirviö
joka tehdään 'lääkkeellisesti' siis muitakin lääkkeitä kun luget. Mulla ei munasolu kerkeä kasvaa tarpeeksi ja ovista ei tapahdu joka kuukausi, millaisia lääkkeitä muilla on ollut apuna vai olenko ainoa 'tuhkamuna'?
 
Mulla oli ekassa PAS;ssa Estradot-laastarit+Luget, mutta Estradot vaihdettiin ZUmenon-tableteihin koska laastari ei imeytynyt.
Zumenon - Luget yhdistelmällä kohdun limakalvo kasvoi hyvin ja toisesta PAS:sta plussasin.
 
Itselläni on myös Zumenon-lääkitys ja luget alko muutaman päivän ennen siirtoa. Zumenon meni aluksi 8 mg/vrk ja lugen alettua 6mg/vrk. Ensin limakalvo ei meinannut kasvaa ja pas siirtyi viikoa suunniteltua pidemmäksi. Passissa siirrettiin kaksi alkiota. Nyt pp 5 ja kovasti jännittää et miten tällä kertaa käy :/
 
hormonihirviö
Minä kierron päivänä on suunnilleen tehty pas siirto? Meillä ois kp21 jos päästään siirtoon, voiko näin myöhään onnistua enää? kun tavallisesti kierto on 24-26 päivää. Aloitetaanko lääkkeet jo kierron alussa? Kiitos kun viitsitte vastata, on aikas epätoivoinen olo kun siirtyy syksyyn pas jos nyt ei mikään onnaa....
 
Meille tehtiin siirto kp 22 ! ja se eka suunnitelma olis siis ollut viikkoa aikaisemmin. Aloitin zumenonit kp 2. Ja niitä jatkettiin niin kauan että limis oli tarpeeksi paksu. käsittääken omalla kierrolla ei ole hormonaalisessa passissa väliä ja hormoneilla voi "pelata" sitä siirtopäivää kun ei tarvitse kytätä ovista ;)
Onnistumisesta en tiedä vielä mutta mahdolllista se on =)
 

Yhteistyössä