kertoisitko raskaudesta?

  • Viestiketjun aloittaja 4+1
  • Ensimmäinen viesti
4+1
Minulla on hieman erikoinen ongelma, nimittäin etten kehtaa kertoa miehelle tehneeni tänään plussatestin.
Raskaus on toivottu ja pikkusisarusta on yritetty reilun vuoden, clomeja syönyt 4kk. Kuitenkin tässä kierrossa kävi niin että kun ovis tuli, oli miehellä bakteeritulehdus eikä innostunut ymmärrettävästi seksistä. Kuitenkin tuo illalla yllätti ja pupuiltiin..pettymys oli mulle tosi kova kun huomasin mieheni käyttäneen kumia (suojatakseen haavautumiaan)..
Tuossa tilanteessa olin TOSI vihainen ja pettynyt, joten kun mies meni pesulle, minä käytin kumin sisältöä hyödykseni..
On hävettänyt, uskokaa pois.

Ja nyt siis ollaan raskaana.
En millään kehtaa sanoa miehelle, kun ainoa tän kierron raskautumismahdollisuus oli siis tuolloin ja jäisin tyhmyydestäni kiinni. Vaan noinkohan kertomista voi venyttää, ei ole ollut tapana salata asioita toiselta :(
 
4+1
Eipä ole provo vaan ihan oikeeta elämää.
Tajusin kyllä heti perään, miten idiootisti toimin. Olin tosi kipeä hormoneista ja niin pettynyt että ei olisi mahdollisuutta raskautua..
En tosiaan tiennyt kumista ja just sillä hetkellä se tuntui suureltakin petokselta..
 
"noh"
No miksi et kehtaisi kertoa? Tai siis, no onhan tuo nyt aika hassua, mutta olisiko miehelläsi muka voinut olla jotain sitä vastaan, että käytät kortsun sisältöä? Onnellinenhan hän varmasti on, jos kerta molemmat lasta toivotte. Ja voithan vaan kertoa olevasi raskaana, alkaisiko miehesi ihmettelemään että kuinka voit olla?
 
Mikä bakteeritulehdus miehellä oli? Mahtoikohan tarttua suhunkin...

Mitä sää sitten ajattelit? Piilottaa raskautesi 9kk ajan vai salata lasketun ajan tjms? :D Huijata, ettei nyt enää niitä clomeja oteta tjms....??

Eihän sulla oo muuta vaihtoehtoa kuin kertoa...
 
4+1
Tuolla hetkellä luulimme siis että kyse on hiivatulehduksesta, molemmat otimme siihen kuurin, vasta viikko myöhemmin tuli siis tuo bakteeritulehdus-diagnoosi. Ei ainakaan toistaseksi ole mulla oireillut.
Juu on se kerrottava, ihan totta. Hyvää vappua :)
 
***
Öö, miten te oikein aloitatte seksin, jos et huomaa, että mies laittaa kumin päälle?? Samaa oon aina ennenkin ihmetellyt, kun kuulee juttuja että miehellä on "yllättäen" jäänytkin kumi pois... ettekö te siis näe miestänne ollenkaan siinä seksin alussa?
 
Öö, miten te oikein aloitatte seksin, jos et huomaa, että mies laittaa kumin päälle?? Samaa oon aina ennenkin ihmetellyt, kun kuulee juttuja että miehellä on "yllättäen" jäänytkin kumi pois... ettekö te siis näe miestänne ollenkaan siinä seksin alussa?
Tai miten tunnottomia naiset on alapäästään, jos eivät tunne eroa kumin ja kumittoman välillä. Okei, kunnon kännissä tapahtuvat mokat ymmärrän, mutta en sitä ettei suht selvinpäin oleva nainen huomaa miehen laittavan kumia, tai tunne sitä.

Ap, sano että olet raskaana. Kai sun mies tietää, ettei kumi ole sataprosenttisen varma.
 
4+1
Syy siihen, miksen kortsua tajunnut, oli se että mies alkuun lämmitteli mua liukkarin ja kumisen kaverin kanssa..lopulta mies meni vessaan, luulin että pesulle, ja kun tuli takasin niin pyöräytti mut vatsalleen. Mun paikat oli jo sen esilämmittelyn jälkeen ilmeisesti aika turtana, muistan kyllä jossain vaiheessa miettineeni, miten tuntuu vähän oudolta mutten mä osannu ees arvata.. Olikohan nyt tarpeeksi infoa? :D
Tänään kerron, jahka meillä oleva viikonloppuvieras lähtee. Onhan tää jotenkin niin surkuhupaisaa ettei meinaa tajuta itsekkään :)
 

Yhteistyössä