KErtokaa esimerkki miesmaustanne? Kuvalla kiitos :D

Lunatic
[QUOTE="vieras";22845230]Tämäkin tietty kävis sitten...?

[/QUOTE]

Katoin noita Demin hampaita joku pv teeveessä ja ne oli tosi överit.. mietin että millaset kuoret niihin on oikein asennettu. Pursuaa tonne taakse asti leveenään.:D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Non compos mentis
Miesmakuni, jos ideaalia miestä ajatellaan:

- ei rahan perään laisinkaan ja vastaan riistoa
- ahkera
- rehellinen
- älykäs + laaja yleistieto
- uskonnoton
- ei mikään pitkän linjan harkitsija, vaan osaa heittäytyä

Ikä, ulkonäkö yms. ovat toissijaisia asioita.

Täysin unelmaani en ole vielä kohdannut, mutta tuskin sellaista onkaan?
 
En jaksa etsiä kuvaa, mutta lähinnä nappaa yli 185cm pitkät ja olen huomannut omaavani taipumusta sinisilmäisiin miehiin (itse olen 166 ja ruskeasilmäinen, tykkään omistani mutta en juuri innostu miehillä tummista silmistä).

Kari-Pekka Toivonen ja Tommi Korpela on sinne päin :)
 
Kepsis
Miesmakuni, jos ideaalia miestä ajatellaan:

- ei rahan perään laisinkaan ja vastaan riistoa
- ahkera
- rehellinen
- älykäs + laaja yleistieto
- uskonnoton
- ei mikään pitkän linjan harkitsija, vaan osaa heittäytyä

Ikä, ulkonäkö yms. ovat toissijaisia asioita.

Täysin unelmaani en ole vielä kohdannut, mutta tuskin sellaista onkaan?
on mutta meidät on jo viety :LOL:

mjooh ei tässä ny oikeesti ihan noin ylevästi itseään nää...
 
jaah
Miesmakuni, jos ideaalia miestä ajatellaan:

- ei rahan perään laisinkaan ja vastaan riistoa
- ahkera
- rehellinen
- älykäs + laaja yleistieto
- uskonnoton
- ei mikään pitkän linjan harkitsija, vaan osaa heittäytyä

Ikä, ulkonäkö yms. ovat toissijaisia asioita.

Täysin unelmaani en ole vielä kohdannut, mutta tuskin sellaista onkaan?
Kuules impulsiivisissa miehissä ei ole mitään hyvää, koska ovat sitä jo luonnostaan.

Vähintään joka 100's mies on tuollainen.
 
Non compos mentis
Kuules impulsiivisissa miehissä ei ole mitään hyvää, koska ovat sitä jo luonnostaan.

Vähintään joka 100's mies on tuollainen.
Valitettavasti en voi uskoa tätä, että joka sadas täyttäisi nämä kriteerit. En ole vielä koskaan tavannut ketään, joka olisi yhtä nopea liikkeissään kuin mie. :p
Sen älynkin kohdalla kriteerini ei tilastojen valossa täyty joka sadannen kohdalla.
 
v
Valitettavasti en voi uskoa tätä, että joka sadas täyttäisi nämä kriteerit. En ole vielä koskaan tavannut ketään, joka olisi yhtä nopea liikkeissään kuin mie. :p
Sen älynkin kohdalla kriteerini ei tilastojen valossa täyty joka sadannen kohdalla.
Ootko koskaan kuullut, että erilaisuus täydentään toistaan? Eli 1 + 1 = 3.

Enemmän kuin 99% miehistä on liian tyhmiä sinulle? Ai kuin kiva.

Jos olet nopealiikkeinen, niin luulisi sinun arvostavan entistä enemmän harkitsevaisuutta.
 
Non compos mentis
Ootko koskaan kuullut, että erilaisuus täydentään toistaan? Eli 1 + 1 = 3.

Enemmän kuin 99% miehistä on liian tyhmiä sinulle? Ai kuin kiva.

Jos olet nopealiikkeinen, niin luulisi sinun arvostavan entistä enemmän harkitsevaisuutta.
Lika barn leka bäst?

Parisuhteessa voi olla hieman ahdistavaa, jos älykkyydessä on suuria heittoja. Koulutustaso taas ei kuulu vaatimuksiini. Enkä vaadi mitään äo-paperia eteeni nähtäväksi, kyllä sen keskustelussa huomaa, missä mennään.

Kaverisuhteet jne. ovat ihan eri asia. Älyllinen turhautuminen vaan ei ole kivaa ainakaan minusta. Saattaisin ajautua etsimään suhteen ulkopuolista virikettä sillä osastolla, jos en kotona saisi tarpeeksi vastiketta. :saint:
 
v
Lika barn leka bäst?

Parisuhteessa voi olla hieman ahdistavaa, jos älykkyydessä on suuria heittoja. Koulutustaso taas ei kuulu vaatimuksiini. Enkä vaadi mitään äo-paperia eteeni nähtäväksi, kyllä sen keskustelussa huomaa, missä mennään.

Kaverisuhteet jne. ovat ihan eri asia. Älyllinen turhautuminen vaan ei ole kivaa ainakaan minusta. Saattaisin ajautua etsimään suhteen ulkopuolista virikettä sillä osastolla, jos en kotona saisi tarpeeksi vastiketta. :saint:
Jag kan leka med mig själv om jag tycker det så mycket.

Erilaisuus on ainoa asia mikä pitää mielenkiinnon yllä. Vaikkakin jos vaikka juristi ja lääkäri olis pari niin tuskin jaksaisiavat töistä jutella joten mitä väliä sillä sit ois.

Eikö pienten lasten kanssa elämä ole lähinnä kakkavaippoja, missä siinä on tilaa älykkyydelle?

Sanon vaan, että kaikkeen kyllästyy.
 
IhaNainen
Jag kan leka med mig själv om jag tycker det så mycket.

Erilaisuus on ainoa asia mikä pitää mielenkiinnon yllä. Vaikkakin jos vaikka juristi ja lääkäri olis pari niin tuskin jaksaisiavat töistä jutella joten mitä väliä sillä sit ois.

Eikö pienten lasten kanssa elämä ole lähinnä kakkavaippoja, missä siinä on tilaa älykkyydelle?

Sanon vaan, että kaikkeen kyllästyy.
No hoh, kyllä mä ainakin kaipaan älykkäitäkin keskusteluja vaikka meillä vauva onkin.
 
Non compos mentis
Jag kan leka med mig själv om jag tycker det så mycket.

Erilaisuus on ainoa asia mikä pitää mielenkiinnon yllä. Vaikkakin jos vaikka juristi ja lääkäri olis pari niin tuskin jaksaisiavat töistä jutella joten mitä väliä sillä sit ois.

Eikö pienten lasten kanssa elämä ole lähinnä kakkavaippoja, missä siinä on tilaa älykkyydelle?

Sanon vaan, että kaikkeen kyllästyy.
En mä jaksais kovin erilaisen ihmisen kanssa yrittää, jos hän ei yhtään ymmärtäisi mua. Olen joskus käynyt treffeillä ennakkoluulottomasti ja fiilis on aika kauhea kummallakin, jos on suuri kuilu välissä. Mulla ei ole vaippaikäisiä lapsia, eikä tule enää.
 
"mimmi"
Miesmakuni, jos ideaalia miestä ajatellaan:

- ei rahan perään laisinkaan ja vastaan riistoa
- ahkera
- rehellinen
- älykäs + laaja yleistieto
- uskonnoton
- ei mikään pitkän linjan harkitsija, vaan osaa heittäytyä

Ikä, ulkonäkö yms. ovat toissijaisia asioita.

Täysin unelmaani en ole vielä kohdannut, mutta tuskin sellaista onkaan?
Täällä on, kuvailit juuri mun miehen. Tosin siinä on ulkonäkökin kohdallaan (siis mun makuun tietty).
 
Muhun vaikuttaa miehessä eniten kaikki muu kuin ulkonäkö (vaaditaan siis muuta kuin kuori että mun pöksyt kastuu), mutta tuo oma on tuollainen iso ja karhumainen otus, parta ja vain vähän tukkaa, vahva ja sopivasti elintasokumpua ja lihasta :D Me like <3 Kuvaa en laita, sori...

Jos taas puhutaan sellasista mitä on viehättävä katsoa vaikkapa telkkarista niin Jason Statham.
 

Yhteistyössä