KErtokaa esimerkki miesmaustanne? Kuvalla kiitos :D

hmph
Mä en tykkää mistään miesmalleista yleensäkään. Enkä edes niistä yleiskomeista näyttelijöistä. Voin katsoa että "ihan ok", mut ei ne sytytä. Mun kunnon himot kohdistuu sellaisiin miehiin, joita pidän kamalina :p siis oikeasti... tiedättekö sen kokin Anthony Bourdainin vai mikä lie onkaan.... sen ÄÄNI ja jotkut ilmeet saa mut varsinkin ovisaikaan ihan kuumaksi :D Mä oon pimee.. tiedän.
Joo, siinä tyypissä on jotain vetovoimaa. Itsekin huomasin käyväni kuumana, lopetin sarjan seuraamisen. :ashamed:

Mut kaikista huvittavin se LazyTownin Sportacuksen näyttelijä, kävin siihen kuumana 3 vuotta sitten. tuijotin netissäkin vaan sen valokuvia.
 
"sone"
http://www.celebritybabies.info/wp-content/uploads/kevin_costner180.jpg

Pakko viel laittaa Kevin Costnerista kuva, on ihan all time favourite :) Hyvännäköinen nuorena ja vanhana!
 
oho
Joo, siinä tyypissä on jotain vetovoimaa. Itsekin huomasin käyväni kuumana, lopetin sarjan seuraamisen. :ashamed:

Mut kaikista huvittavin se LazyTownin Sportacuksen näyttelijä, kävin siihen kuumana 3 vuotta sitten. tuijotin netissäkin vaan sen valokuvia.
Voi juma... myös mulla on tuohon sportacukseenkin joku intohimo. Kattelen tuota lazytownia joskus lapsen kanssa ja mamma vaan kuolaa....

Onneksi en ole pimeine intohimoineni yksin :(
 
"Beebe"
Mä en tykkää mistään miesmalleista yleensäkään. Enkä edes niistä yleiskomeista näyttelijöistä. Voin katsoa että "ihan ok", mut ei ne sytytä. Mun kunnon himot kohdistuu sellaisiin miehiin, joita pidän kamalina :p siis oikeasti... tiedättekö sen kokin Anthony Bourdainin vai mikä lie onkaan.... sen ÄÄNI ja jotkut ilmeet saa mut varsinkin ovisaikaan ihan kuumaksi :D Mä oon pimee.. tiedän.
sinä taidat olla melkein kuin minä. mies ei saa olla liian siloiteltu, siinä pitää olla rosoa ja särmää, mieluiten vielä rankkaa elämänkokemusta taustalla. mitä siitä tulee jos mies on naista kauniimpi? :O ja vanhempi pitää olla! miehen pitää olla naista vanhempi!
 
Suomalaisessa miehessä ei minusta ole mitään vikaa, ne on hyviä just sellasina kun ovat.
Mua aina huvittaa kun oma mies toki katselee mielellään hyvärunkoisia, kauniita naisia, monesti jotain ohjelmaa katsoessa oon huokaillu et voi kun omais tollaisen rungon, mies on siihen aina tuumannut "mitä sä sellasella tekisit?", tää on hänen tapansa ilmaista et kelpaan just tälläsenä, suomalaisena möllykkä naisena! :D
Joo, musta on ihan kiva katsella noita amerikkalaisia uroita, mut oma möllykkä on paras möllykkä.. :p
 
"mimmi"
Miehen pitää olla tumma, iso, karvainen ja möreä, sekä ehdottomasti sellainen, että pään sisällä on jotain, silloin saa mut syttymään heti. Pitkä tukka, mutta siisti olemus. Kaikki hippimäiset ja rastapäät on yök (AINOA poikkeus on Jason Momoa joka on namu rastoillakin), samoin kukkakepit ja mikkihiiret ei innosta. Poikia en halua, vaan miehen.
Sattumoisin ;) oma mies on sellainen, tumma, isokokoinen, vahva, pitkätukkainen, siisti, älykäs, ihana. Matala, seksikäs ääni ja vahvat kourat, sekä tärkeimpänä älykäs olemus - saa mut nopeasti kuumaksi.
Harvoin innostun vaan jonkun kropasta, voi olla ihan ok, mutta se seksikkyys tulee sisältä. Pää ja kroppa siis käsi kädessä. :p
 
[QUOTE="mimmi";22842185]Miehen pitää olla tumma, iso, karvainen ja möreä, sekä ehdottomasti sellainen, että pään sisällä on jotain, silloin saa mut syttymään heti. Pitkä tukka, mutta siisti olemus. Kaikki hippimäiset ja rastapäät on yök (AINOA poikkeus on Jason Momoa joka on namu rastoillakin), samoin kukkakepit ja mikkihiiret ei innosta. Poikia en halua, vaan miehen.
Sattumoisin ;) oma mies on sellainen, tumma, isokokoinen, vahva, pitkätukkainen, siisti, älykäs, ihana. Matala, seksikäs ääni ja vahvat kourat, sekä tärkeimpänä älykäs olemus - saa mut nopeasti kuumaksi.
Harvoin innostun vaan jonkun kropasta, voi olla ihan ok, mutta se seksikkyys tulee sisältä. Pää ja kroppa siis käsi kädessä. :p[/QUOTE]

Huhhuh, mikä kuvaus. :D Onko täällä oikeasti näin lämmin? Hmm..
 
Kepsis
Suomalaisessa miehessä ei minusta ole mitään vikaa, ne on hyviä just sellasina kun ovat.
Mua aina huvittaa kun oma mies toki katselee mielellään hyvärunkoisia, kauniita naisia, monesti jotain ohjelmaa katsoessa oon huokaillu et voi kun omais tollaisen rungon, mies on siihen aina tuumannut "mitä sä sellasella tekisit?", tää on hänen tapansa ilmaista et kelpaan just tälläsenä, suomalaisena möllykkä naisena! :D
Joo, musta on ihan kiva katsella noita amerikkalaisia uroita, mut oma möllykkä on paras möllykkä.. :p
ah ihanaa, joillekkin vielä kelpaa tälläset möllykät :D
 
"eee"
Nää kelpais:

http://yle.fi/ecepic/archive/00351/Antti_Reini_351102b.jpg

http://www.thecinemasource.com/moviesdb/images/OrlandoBloom1-300.jpg

http://prisonbreak-episodes.com/wp-content/uploads/2008/03/1.jpg
 

Yhteistyössä