Kertokaa hyvä "dödön"merkki, mikä pitää hajut loitolla, KIITOS!

  • Viestiketjun aloittaja hajuherne
  • Ensimmäinen viesti
Vanilja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
käytän niitä hajuttomia LV ja Erisan-merkkisiä. ei oo ikinä hiki haissu, jumpassakaan tai missään, mut laitan sitä kyl aika paljon..
Tuo LV on muuten hyvä, se voitti kerran jossain testissäkin, vaikka pakkaus on vähän karun näköinen.
 
smk
Absolut Torr, saa apteekista resepsittä ja voin ehdottmasti suositella! Kainalot pysyy kuivina eikä hiki haise ollenkaan, laitetaan noin kerran viikossa. Pelasti mun elämän ;) =)
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja smk:
Absolut Torr, saa apteekista resepsittä ja voin ehdottmasti suositella! Kainalot pysyy kuivina eikä hiki haise ollenkaan, laitetaan noin kerran viikossa. Pelasti mun elämän ;) =)
Sama täällä!! mikään muu ei ole auttanut! Siis ei apteekin eikä normaali kaupan tuotteista
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja smk:
Absolut Torr, saa apteekista resepsittä ja voin ehdottmasti suositella! Kainalot pysyy kuivina eikä hiki haise ollenkaan, laitetaan noin kerran viikossa. Pelasti mun elämän ;) =)
Nyt ehkä tyhmä kysymys, mutta eikö niitä kainoloita pestä ollenkaan viikkoon vai pysyykö se dödö pesusta huolimatta??
 
miima
tässä ketjussa joku tietämätön väitti että hiki haisee likaisella iholla.
Nyt on pakko oikaista että mulla nykyään saattaa haista jo 10 min suihkun jälkeen aivan järkylle kainalot, on aivan uusi ilmiö mulla ja en itsekään ennen tiennyt tälläisestä.
Eli vaikka kävisin suihkussa 10 kertaa päivässä ei apua ole, yleensä sen hikoilun laukaisee joku esim jos kova kiire lähteä jonnekkin, stressi, jännitys tms laukaisee sitä myös.
Silloin pettää mikä tahansa dödö jota olen kokeillut, en tosin marketti merkkejä kummempaa ole kokeillut, vielä. Nyt kiinnostuin tuosta amwaysta, eli mistä saa ja minkä hintasta?
Lisäksi mulla sellanen juttu että kainalot eivät mun hikoilussa oo erityisen märkiä, eli ei edes paita kastu, mutta se haju!!
eikä ole jokapäiväinen juttu, voi olla päiviä väliä ja sitten taas tulee, ehkä joku hormonihomma
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja smk:
Absolut Torr, saa apteekista resepsittä ja voin ehdottmasti suositella! Kainalot pysyy kuivina eikä hiki haise ollenkaan, laitetaan noin kerran viikossa. Pelasti mun elämän ;) =)
Nyt ehkä tyhmä kysymys, mutta eikö niitä kainoloita pestä ollenkaan viikkoon vai pysyykö se dödö pesusta huolimatta??
tuo dödö pysyy pesusta huolimatta. Alkuun kun laittaa joka ilta, niin sitten voi alkaa harventamaan käyttökertoja. Eli illalla suihkuun, ja kuiviin kainaloihin dödö. Tehokasta on!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja smk:
Absolut Torr, saa apteekista resepsittä ja voin ehdottmasti suositella! Kainalot pysyy kuivina eikä hiki haise ollenkaan, laitetaan noin kerran viikossa. Pelasti mun elämän ;) =)
Nyt ehkä tyhmä kysymys, mutta eikö niitä kainoloita pestä ollenkaan viikkoon vai pysyykö se dödö pesusta huolimatta??
tuo dödö pysyy pesusta huolimatta. Alkuun kun laittaa joka ilta, niin sitten voi alkaa harventamaan käyttökertoja. Eli illalla suihkuun, ja kuiviin kainaloihin dödö. Tehokasta on!
On tehokasta juu, mutta jos kovin herkkä iho niin ei käy. Mä pystyin käyttämään kolme päivää ja näppylät ja helvetillinen kutina iski.
 

Yhteistyössä