kertokaa iloisia tarinoita

haluiaisin siis kuula tarinoita jossa pariskunta on yrittänyt lasta monta vuotta, kokeilleet hoitoja ym ja sitten simpsalapim onkin tärpännyt ihan luomusti.....meillä yritellään toista lasta...clomeja olen pari kiertoa syönyt ilman tulosta....
tää ei ehkä ole oikea palsta tälle aiheelle...mutta muutakaan en keksinyt.
tää on todella raskasta aikaa...
voimia ja jaksamista kaikille kanssa sisarille... :hug: :heart:
 
no tässä yksi.

yli kymmenen vuotta sitten koitettiin miehen kanssa saada lasta.kun sitä ei alkanut kuulua niin alkoivat rankat hoidot.
lopulta päästiin koeputkihedelmöitykseen ja sen tuloksena syntyi terveet kaksostytöt.
vika siis minussa.on pco:ta ym ym vikaa ja lekurit sanoivat etten tule saamaan normaali tavalla koskaan lapsia.elikkä jos haluan lisää,niin rankat hoidot olisivat tulevaisuutta.
käskivät syödä hormoooneja kuukautisten aikanaasaamikseksi ja vuoden päivät niitä söinkin kunnes päätin lopettaa,sillä halusin elimistöni pitävän vapaata ainaisten pillereiden syönnin sijasta.tein siis oman ratkaisuni lääkkeiden syönnin suhteen.ilman aloin pärjäämään pikku hiljaa,siis kuukautiset alkoivat tulla n kerran kuussa tai harvemmin.en stressannut asiasta enkä siitä onko mulla ovulaatio vai ei.olimme tyytyneet siihen ettei lapsia tule normaalisti.

voitte vain kuvitella miten maailmani heitti kuperkeikkaa kun tein plussatestin syyskuun alussa kun kuukatiset taas olivat toista viikkoa myöhässä,mikä oli mulle ihan normaalia.nyt vain oli sellaisia tuntemuksia että oli pakko tehdä ja plussaa näytti.ja ihan luomusti!
kukaan ei meille osaa selittää miten tämä on mahdollista ja en oikein uskaltanut uskoakkaan todeksi ennen kuin nyt kun kaikki ultrat on käyty ja terve ihmevauva siellä pötköttää ja kaikki mun hormooonit toimii kuin pitääkin.tää on niin uskomaton juttu ettei sitä oikein ketään muu ymmärrä,sellainen jolla aina kaikki on toiminut.

näin siis meillä =)
elämä yllättää silloin kun vähiten sitä odotat :heart:
 

Yhteistyössä