kertokaa itsestänne!!!

ihan mitä vaan! mitä rakastatte ja mitä vihaatte ja jos olette jostain asiasta totisesti jotain mieltä niin kertokaa ihan mistä vaan! olisi mukava tietää vähän enenmmän arvoisista plussalaisista! ei tartte miettiä ettei kukaan lukisi, täällä ainakin yksi joka lukee varmasti kaikkien jutut!
 
Okei.... jos vaikka ranskalaisilla viivoilla laittaisin...

- odotan esikoistani

- luonto, eläimet ja luonnonmukaiset elintavat lähellä sydäntäni.
----> en kulje viherpiipertäjänä kierrätysvaatteissa meikittömänä, mutten myöskään raskaassa pakkelissa kalliit merkkikuteet niskassa.

-olen kenkäfriikki, mutta parhaat kengät ovat kuitenkin sellaiset, millä voi vaikka kävellä töistä kotiin useamman kilometrin

-ilman päivittäistä liikuntaa musta tulee äreä ja kärttyilen sitten helposti kotona

-ruoanlaitto on kivaa

-kevät ja kesä ovat vuodenajoista parhaat___> se lämpä, se lämpö...

- mua vihastuttaa, maailmanlaajuisten ongelmien lisäksi, se, että joka paikkaan tungetaan makeutusaineita, ja sokerista on tullut yhtäkkiä se PAHA PAHA juttu

-yleisesti ottaen mun on vaikea ymmärtää ymmärtämättömiä ihmisiä, jotka tunkevat itseensä (tai lapsiinsa) paljon kemikaaleja ja lisäaineita, joko ulkoisesti tai sisäisesti eineksien, light-tuotteiden tai ryppyvoiteiden muodossa

-En pelkää sanoa mielipiteitäni
 
Välillä ihan hukassa, kelailee omaa elämää ja ihmettelee sitä miten olen nyt tässä ja tekemässä mitä teenkin. En olekaan niin vahva kuin luulin, elämä on jättänyt minuunkin jälkensä. Olis kiva jos joku vois kertoa kuka minä olen??
 
Jaa paha kysymys :whistle:

Jossain määrin käsityö ihminen, lähinnä puutyöt ja pienet näperrykset on mun juttu.

Tykkään eläimistä, kesäisin harrastan kalastusta virvelillä, kesänlapsi kun oon (pilvi vuoteeni on ja sinne päin ...)

Odotan kolmatta lastani. Poika on 5 v ja tyttö 2 v, asun avoliitossa.

Olen perus kaksonen ja kertoo jo paljon :D pitäisi olla monessa paikassa yhtä aikaa ja koko ajan jotain häppenikiä.

 

Yhteistyössä