kertokaa jotain itsestänne?

  • Viestiketjun aloittaja galluppia pukkaa
  • Ensimmäinen viesti
galluppia pukkaa
luonteesta, harrastuksista, mitä tykkäätte tehdä, minkälaisia ovat päivänne, minkä tyylisiä olette? kiinnostaa. Profiileissa on yleensä vaan pintapuolisesti selvitetty, nyt oikein kunnon esittelyt!
 
Luonteeltani olen...hmm...yleensä hyvätuulinen ja ystävällinen välillä sit on oikku päiviä ja kiukuttaa niin pirusti...ja huumorintajua riittää!

Tykkään olla kotona perheen kesken...ihan rauhassa(tätä tapahtuu hyvin harvoin).

Arkipäivät kuluvat pyykkiä pesten, lapsen kanssa touhutessa yms tavallsisa kotiäidin töitä tehden.
Viikonloput eroavat arjesta yllensä paljon kun mieheni on kotona(viikolla töissä n.8 ilta 19) ja yleensä viikonloppusin jätän kotityöt taka-alalle ja vietetään aikaa koko perheen kanssa, ja yleensä meillä on vieraita tai me olemme jossain(tämän takia ihan vaan kolmistaan oloo on tod vähän)

Tyyli...hmm...olen tämmönen..tämmönen ihan tavalline...tai omalla tavallani erikoine..en osaa selittää .. :D

En harrasta mitään!
sählyä haluisin pelata
:D !!!

Ja profiilissa on kuva joko minusta tai tytöstä..jos on kuva mustapiposesta ihme hiipparista niin minä mut jos siellä on lähikuva söpön tytöstä niin se ontyttäreni.

Siis tyttäreni on kohta 10 kk ja mieheni 23..sekä perheeseemme kuuluu kissa ja koira..ai niin joo ja KAKKOSTA yritetään.

Ja talo on suunnitelmissa.......aina vaan lähempänä unelmaa ollaan.....ens viikolla talomyyjä ja laina hommia.....joten monta tuntia uhraan viikostani talo prijektin parissa. :D

 
sanna-cata
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2005 klo 13:05 galluppia pukkaa kirjoitti:
luonteesta, harrastuksista, mitä tykkäätte tehdä, minkälaisia ovat päivänne, minkä tyylisiä olette? kiinnostaa. Profiileissa on yleensä vaan pintapuolisesti selvitetty, nyt oikein kunnon esittelyt!
Luonne: pessimisti, ihan oma huumorin taju, suutun herkästi, mutta lepyn nopeasti
Harrastuksia: onko niitä... käyn kerran viikossa baletissa ja loppun vapaa jan vietän sohvalla tv:tä katsellen tai lukien

Päivät: menee kuin siivillä aamulla herään tytön kanssa 9-10 aikaan, syödään, käydään aamu pesuilla ja katsotaan sub:in aamusarjat. Sitten siivotaan tai pestään pyykkiä (valmistellaan lähtöä esim. kaupunkiin), taas syödään. Kun tyttö menee päilläreille, (lähdetään sinne kaupunkiin), ripustetaan pyykkiä ja laitetaan kuivia kaappiin, hoidetaan laskuja ym. Sitten on taas ruoan vuoro, kakkavaipan vaihto ja kylpy. Isukki tulee kotiin ja puuhastelee tytön kanssa ellei mene päikkäreille. Käydään koko perhe kaupassa tai minä baletissa. Sitten piipahdan nopeasti kotona ja lähden töihin. Töitten jälkeen maataan koko perhe sohvalla, ennen kun tyttö lähtee jo unille.

Tyyliä: ei taida enää löytyä. Tukka on takussa ja silmien alla pussit. Jos aikaa löytyis niin laittaisin tukkaani ja miettisin vaatteita jne. Olin ennen aika ulkonäkö keskeinen, mutta äitiys on vienyt minusta mehut. Kun koulun penkille syksyllä palaan aijon myös hieman panostaa itseeni enemmän.

Tälläisiäkö vastauksia tarkoitit? :whistle:
 
sanna-cata
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2005 klo 16:13 sanna-cata kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2005 klo 13:05 galluppia pukkaa kirjoitti:
luonteesta, harrastuksista, mitä tykkäätte tehdä, minkälaisia ovat päivänne, minkä tyylisiä olette? kiinnostaa. Profiileissa on yleensä vaan pintapuolisesti selvitetty, nyt oikein kunnon esittelyt!
Luonne: pessimisti, ihan oma huumorin taju, suutun herkästi, mutta lepyn nopeasti
Harrastuksia: onko niitä... käyn kerran viikossa baletissa ja loppun vapaa jan vietän sohvalla tv:tä katsellen tai lukien

Päivät: menee kuin siivillä aamulla herään tytön kanssa 9-10 aikaan, syödään, käydään aamu pesuilla ja katsotaan sub:in aamusarjat. Sitten siivotaan tai pestään pyykkiä (valmistellaan lähtöä esim. kaupunkiin), taas syödään. Kun tyttö menee päilläreille, (lähdetään sinne kaupunkiin), ripustetaan pyykkiä ja laitetaan kuivia kaappiin, hoidetaan laskuja ym. Sitten on taas ruoan vuoro, kakkavaipan vaihto ja kylpy. Isukki tulee kotiin ja puuhastelee tytön kanssa ellei mene päikkäreille. Käydään koko perhe kaupassa tai minä baletissa. Sitten piipahdan nopeasti kotona ja lähden töihin. Töitten jälkeen maataan koko perhe sohvalla, ennen kun tyttö lähtee jo unille.

Tyyliä: ei taida enää löytyä. Tukka on takussa ja silmien alla pussit. Jos aikaa löytyis niin laittaisin tukkaani ja miettisin vaatteita jne. Olin ennen aika ulkonäkö keskeinen, mutta äitiys on vienyt minusta mehut. Kun koulun penkille syksyllä palaan aijon myös hieman panostaa itseeni enemmän.

Tälläisiäkö vastauksia tarkoitit? :whistle:
Joo ja tuo edellinen kirjoitus kertoo kaiken, nuppi on totaalisesti pehmentynyt :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2005 klo 13:05 galluppia pukkaa kirjoitti:
luonteesta, harrastuksista, mitä tykkäätte tehdä, minkälaisia ovat päivänne, minkä tyylisiä olette? kiinnostaa. Profiileissa on yleensä vaan pintapuolisesti selvitetty, nyt oikein kunnon esittelyt!
juups, olen siis 6kk ikäisen pojan äiti. perheeseen kuuluu myös mies. olen luonteltani aika jääräpää ja puhelias, tykkään kävellä kylällä pojan kanssa ja käydä kavereilla sekä tanssimassa,
tykkään leipomisesta ja syömisestä sekä musiikista. oikeastaan meillä soi musiikki koko ajan. kuuntelen klamydiaa rhcp:tä popedaa yms, sekalainen musiiikkimaku kyllä on

olen aika "normaali" ihminen, en erotu mitenkään joukosta. ehkä siinä että olen isokokoinen, mutten muuten pidä mitään erikoista esim. ylläni.

poltan, ja käyn drinksuilla ehkä kerran kuussa,joskus parikin...

en pidä kotieläimiä,vaikka olen pienenstä pitäen asunut niiden keskuudessa.

vietin tuossa 2 vuotta riehakkaasti juhlien ja bailaten, mitä saan maksaa luultavasti loppuelämäni, joten viina ei minulle maistu liikaa.

päivät kuluu nopeasti pojan kanssa. tietenkin joskus saattaa olla huonojakin päiviä, mutta yleensä ne menee nopeasti.

poikani on erittäin helppo lapsi, luonteikas on mutta ei vaita turhasta.

tykkä'än saunoa ja juoda kokista. kynttilän valossa ateriointi mieheni kanssa on myös kivaa...

en oikein osaa sanoa millainen äiti olen. olen tulisielu, niin saa luultavasti poika ja isäkin tuta välillä......
:whistle:
 
jaa-a. mitenkä tän pienen elämänkaaren nyt lyhentäisi...

olen 19-vuotias opiskelija ja äiti. Kirjoitin keväällä 2004 ylioppilaaksi ja poika syntyi loppukesästä, on nyt siis puolivuotias. Ens syksynä lähden sit taas opiskelemaan. Paikka olisi jo ammattikorkeesta mutta luultavasti menen amikseen koska korkeakoulu paikan takia jouduttaisiin muuttamaan ja sitä emme tässä vaiheessa halua.

tällä hetkellä en harrasta mitään mutta edesmenneisiin harrastuksiin kuuluu mm. break-dance ja tuuban soitto. musiikkimakuuni kuuluu r&b ja rap. tykkään lähteä kavereiden kanssa baariin ihan vaan tanssimaan, juomistakin joskus harrastan mutta nyt on huomattavasti vähentynyt kun poika pitää huolen siitä että krapulasta ei saa toipua kunnolla :D

ulkonäöstä ja "tyylistä" sen verran että meikkiä en käytä arkipäivisin, mies kyllä haluasi että käyttäytyisin enemmän naisellisesti eli laittaisin itseäni ja pitäisin naisellisia vaatteita. Yleensä kuljen tuulihousuissa mutta farkkujakin käytän. mulla on puolipitkät vaaleat hiukset ja olen "normaali" kokoinen. jos jotain kiinnostaa enemmän niin kuvia on ircissä, nikki Hay-D.

Pojan kanssa päivisin hengaillaan kotona, viikonloppuisin kyläillään. Iltaisin kun poika suostuu nukahtamaan niin yritetään hoitaa parisuhdetta ellei poikaystävä ole jossain harrastuksissaan. Välillä riidellään kotitöistä ja huomion antamisesta mutta sitten on sovinnon teko mukavaa :p

siinäpä nuo mitä ekana tuli mieleen. jotain tärkeää varmasti unohtui (luonteenpiirteisiin kuulu mm. hajamielisyys, itsepäisyys, näsäviisailu)
 
äitskäläinen
hmm..
no alotetaanpas vaikka näin että oon 20vee, en siis oikeesti kuulu tälle puolen mutta tunnen kuitenki enempi olevani/kuuluvani enemmin tänne palstalle kun tonne 20-30. Lähempänä olen kuitenkin tätä alle 20 vee mitä tota 30...
Olen lokakuussa syntyneen työn äiti, ja perheeseen kuuluu myös poikaystävä/iskä, joka väillä käy nuohoomassa nurkkia.
Luonteeltani olen...itsepäinen, vähän hajamielinen...vähän ehkä yllytyshullu. Ja kova olen myös pitämään mielipiteitäni vaikka ne sattuskin ollemaan vähän vääriä :ashamed: sen on poikaystävä joutunu karusti kokemaan...
Päivisin tytön kans ulkoillaan ja touhuillaan sisällä. Viikonloppusin sitten yritetään keksiä koko pesueen kans jotain yhteistä tekemistä. Joskus käydään viihteelläkin mutta harvemmin pääsee.
tyyliltäni olen tämmönen tavallinen, en nyt mitenkään erikoinen. verkkareissa yleensä kotona tallustan ja jos jonnekkin lähdetään niin vähän hienompaa päälle. meikkaan kyllä joka päivä, ihan ihteni takia kun en kehtaa itseäni peiliin kahtoo muuten :D
tavallista elämää vietetään....
 
äitskäläinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2005 klo 21:47 äitskäläinen kirjoitti:
hmm..
no alotetaanpas vaikka näin että oon 20vee, en siis oikeesti kuulu tälle puolen mutta tunnen kuitenki enempi olevani/kuuluvani enemmin tänne palstalle kun tonne 20-30. Lähempänä olen kuitenkin tätä alle 20 vee mitä tota 30...
Olen lokakuussa syntyneen työn äiti, ja perheeseen kuuluu myös poikaystävä/iskä, joka väillä käy nuohoomassa nurkkia.
Luonteeltani olen...itsepäinen, vähän hajamielinen...vähän ehkä yllytyshullu. Ja kova olen myös pitämään mielipiteitäni vaikka ne sattuskin ollemaan vähän vääriä :ashamed: sen on poikaystävä joutunu karusti kokemaan...siksi en varmaan niitä mielipitetäni niin julki tuokkaan..
Päivisin tytön kans ulkoillaan ja touhuillaan sisällä. Viikonloppusin sitten yritetään keksiä koko pesueen kans jotain yhteistä tekemistä. Joskus käydään viihteelläkin mutta harvemmin pääsee.
tyyliltäni olen tämmönen tavallinen, en nyt mitenkään erikoinen. verkkareissa yleensä kotona tallustan ja jos jonnekkin lähdetään niin vähän hienompaa päälle. meikkaan kyllä joka päivä, ihan ihteni takia kun en kehtaa itseäni peiliin kahtoo muuten :D
tavallista elämää vietetään....
ai niin, ja harrastuksista unohdin mainita..varmaan siksi kun nitä ei ole..joskus kauaaan kauaaan sitten pelasin pesäpalloo, mut sekin jäi kun rupesi pojat kiinnostamaan :D airobic oli myös joskus mut sekin on jääny..rupesin vaan miettimän et mikskähän nuo harrastukset on jääny pois...? ken tietää...
muusikkimaku on siks sekalainen, kotimaisista menee eppu ja ulkomaalaisista tykkään kuunnella sean paulia 50centtiä ym..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2005 klo 13:05 galluppia pukkaa kirjoitti:
luonteesta, harrastuksista, mitä tykkäätte tehdä, minkälaisia ovat päivänne, minkä tyylisiä olette? kiinnostaa. Profiileissa on yleensä vaan pintapuolisesti selvitetty, nyt oikein kunnon esittelyt!
luonne on aivan hirvittävä, mieheni ihmetteli eilen että mihin se mussa oikein rakastui ja miten se vieläkin löytää itsensä töitten jälkeen siltä samalta sohvalta. pieni (ääni on sitäkin isompi) mutta pippurinen.
normaalisti käyn ratsastamassa mut nyt on jäänyt vähiin ku yritetään muuttaa vasta ostettuun omakotitaloon. siis päivisin minä pakkaan ja esikoiseni sitä mukaa purkaa, ei tuu mitään! oon myös taas vaihteeks innostunu kokkaamaan ja leipomaan, ukko tykkää!
päivät menee normaalisti kotitöissä, oon nyt niin monta kertaa tehny selkoa meidän päivärytmistä etten enää yksityiskohtaisesti jaksa siitä kirjottaa, pyykkiä ja astioita pestessä, lapsia hoitaessa ja siivotessa.
minkätyylinen olen?? hmm.... vaikea sanoa, vaihdan tyyliä (pukeutumis) aika usein ihan huvin ja vaihtelun vuoksi joten mulla on hirveä kasa erityylisiä yhteensopimattomia vaatteita aina liituraitajakkupuvusta lökäpöksyihin, joita raijaan keräyspisteisiin tasaisin väliajoin. kotona vakio asu on sen hetkisestä tyylistä riippumatta aina joko pelkät alusvaatteet (raksamiehillä hauskaa) tai pyjama.
ja perheeseen siis kuuluu äiti (minä) 19, isi 28; poika 1v4kk ja tyttö 5kk
 

Yhteistyössä