Kertokaa kommelluksista

Hei!

Olisi hauska jakaa muiden kanssa kommelluksista näin mahan kasvaessa ja vaivojen lisääntyessä. Itselläni rv12.

Eli millaisia noloja tilanteita on sattunut liittyen raskausaikaan?

Itselläni tarpeeksi noloja tilanteita riittää normaalistikin, mutta näin raskaana ollessa ne liittyvät lähinnä kosmetologin työssäni ilmavaivoihin hoidon aikana ym.


Olisi myös kiva tietää mitä kukin tekee työkseen ja miten selvitä eri työ tilanteista ison mahan kanssa. :LOL:
 
taisin olla rv 32, kun kävin äitini kanssa lastentarvikeliikkeessä ja meille tuli myyjän kanssa puhetta kestovaipoista ja poteista. Johonkin väliin mä sit fiksuna tokasin, että mä aion ainakin opettaa tulevan lapseni nopeasti sisäsiistiksi :LOL: Oisitpa nähny myyjän ja mun äitini ilmeen ja kuullut, kun ne rupes nauramaan mulle. Enkä mä ees aluks tajunnu, et mille ne nyt nauraa...Meillä on siis koira kotona, jonka pentuaikoja taisin muistella heitostani päätellen...
 
en muista mitään sen kummempia kommelluksia nyt..töissä olin kahtena ekana raskautena kahvilassa ihan loppuun asti.kyllä asiakkaat kommentteja heitti aina isosta masusta ja naureskelivat.monet vaki asiakkaat oli täysillä "odotuksessa mukana" ja seurasivat mahan
kasvamista.välillä sitä verrattiin isomahaisten miesten masuihin :)
 
Koiria ulkoiluttaessa "sukeltelin" vähän väliä lumihankeen ku tuppas maha viemään mukanaan ja kyllä oli monella hauskaa ku sitten seurasivat mun vähemmän notkeita nousuyrityksiä, sieltä ku ei ihan spandexina ponkaistu ylös...
 
Ma olen aika pieni kokoinen (158cm) ja odottaessa mun maha oli siis valtava kokooni nahden. Kaikki mita se kasvoi, kasvoi mun ulkopuolelle :) Olin kylla aika naky. Ensimmainen joka kysyi, et joko kohta synnytan, kysyi sita 3 KUUKAUTTA ennen la:ta, kylla silla vaha loksahti suupielet kun sanoin aikaa olevan viela noinkin paljon. :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä