Kertokaa mitä kamala tässä on? :-D

Miksi rasvaton?
Rasvaista mitä syön on vain homejuustoja vähän viinin kanssa, dieetin aikana, sekä kokosöljy, pähkinät ym....Jos aloitan syömään kaikki rasvaista niin en laihdu sellaisella nopeudella mitä itse haluan....Nyt jo 2,5 vkoa synnytyksestä ja -16kg paljon nestettäkin lähti, mutta vielä saman verran noin pakko saada pois :LOL: ja super äkkiä...
 
Rasvaista mitä syön on vain homejuustoja vähän viinin kanssa, dieetin aikana, sekä kokosöljy, pähkinät ym....Jos aloitan syömään kaikki rasvaista niin en laihdu sellaisella nopeudella mitä itse haluan....Nyt jo 2,5 vkoa synnytyksestä ja -16kg paljon nestettäkin lähti, mutta vielä saman verran noin pakko saada pois :LOL: ja super äkkiä...
vauva syntyi ihan just mitä jos koittaisit nyt vaan ottaa rauhallisesti ja keskittyä siihen vauva aikaan? Laihtuminen tuolla nopeudella voi aikaan saada jo terveydellisiä haittoja, ota huomioon että synnytys ei ole ikinä mikään pikku juttu naisen kropalle.:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
vauva syntyi ihan just mitä jos koittaisit nyt vaan ottaa rauhallisesti ja keskittyä siihen vauva aikaan? Laihtuminen tuolla nopeudella voi aikaan saada jo terveydellisiä haittoja, ota huomioon että synnytys ei ole ikinä mikään pikku juttu naisen kropalle.:unsure:
Tämä voi kuulosta kamalalta mutta kun 16kg lähti itsestään :). Mulla oli paljon nestettä ja turvotuksia niin kuin aina. Synnytyksestä 2pv päästä jo 3vkoa ja mä aloitin dieetin vast 2n viikon jälkeen, eli vast äsken. Mulla on vielä turvotusta ainakin 4-10kg ja muuta on rasva, niin eikö 10kg yht on helppo hommaa saada pois ja mun nopea aikataulu on 6-8 vkoa ja tiedän sen saan tervellisestikin pois mistä en saa mitään haittaa tai tuskin saan ainakin.
 
Rasvaista mitä syön on vain homejuustoja vähän viinin kanssa, dieetin aikana, sekä kokosöljy, pähkinät ym....Jos aloitan syömään kaikki rasvaista niin en laihdu sellaisella nopeudella mitä itse haluan....Nyt jo 2,5 vkoa synnytyksestä ja -16kg paljon nestettäkin lähti, mutta vielä saman verran noin pakko saada pois :LOL: ja super äkkiä...
Ok. Muista syödä niitä pähkinöitä usein. Aivot tarvitsevat rasvaa ja esim. pähkinä on hyvä terveellisen rasvan lähde. JÄtä margariinit yms. keinotekoiset rasvat pois käytöstä, niillä saat vain kehosi tulehtumaan.
Tulipa paulamainen vastaus, sorii! :oops:
Takerrun noihin pähkinöihin, niillä saa näläntunnettakin häivytettyä hyvin. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Elena777

Yhteistyössä