Kertokaa mulle Me&I:sta..

Lupauduin pitämään loppukeväästä Me & I -kutsut. Kun sitten puistossa juttelin naapureille asiasta niin tosi moni heistä oli pettynyt siihen, että suosituimmat vaatteet myydään nopeasti loppuun ja tuohon aikaan keväästä ei kuulemani mukaan ole enää kovinkaan paljon valinnanvaraa. Lisäksi moittivat pitkiä toimitusaikoja.

Toinen juttu sitten se, että olin aika pettynyt siihen emännänpalkkaan. Onko todella niin, että emännänpalkaksi saa vain 16?:n alennuksen, jos paikalla on 10 tai vähemmän vierasta? Eihän tuolla rahalla näinä päivinä edes kahvita tuollaista joukkoa. On ihan eri asia, jos kutsun 10 vierasta kylään niin silloin en ajattele, kuinka paljon tarjottaviin menee rahaa, mutta kun nää kutsut on kuitenkin myyntitapahtuma..

Taitaa käydä niin, että perun kutsut, kun ei nuo tuttavat saaneet minua oikein vakuuttumaan asiasta
 
jep
saat vaan 16e. mä olen myös pettynyt tuohon emännän alennukseen. Toki saatat saada jonku yllärin niinku mä servettipaketin party huosilla! hahhaaahhaaa, ei oikeesti kyl naurattanu
 
Näin on
Osa vaatteista on jo nyt loppunut mutta joitain eriä kuulemma vielä tulossa. Suositut loppuu aina... Ja toimitusaika meillä ollut noin 2 viikkoa. Ja sekin pitää paikkansa että alle 10 vierasta ja -16e....
 
Mä taas petyin laatuun. Ensimmäisessä pesussa punaisesta kitarapaidasta osasta kitaroita tuli vaaleanpunaisia..Reklamoida ei voi, kun puseroa on käytetty! Samoin saumat repesi toisen pesun jälkeen toisesta paidasta.

Ja silitystähän nuo vaatteet eivät kestä kuin miedoimmalla lämmöllä. Minulle ei ole selvinnyt, että miksi näin, kun kuitenkin pitäisi puuvillaa olla...
 
me&i myyjä
Tämän kuun 26.pvä ilmestyy uutuuksia! Kannattaa siis pitää esittely :)
Emännän alennus ei tosiaan päätä huimaa, mutta monet pitävät esittelyn ihan pitämisen ilosta, ei alennuksen takia ;).
 
Alkuperäinen kirjoittaja spip80:
Mä taas petyin laatuun. Ensimmäisessä pesussa punaisesta kitarapaidasta osasta kitaroita tuli vaaleanpunaisia..Reklamoida ei voi, kun puseroa on käytetty! Samoin saumat repesi toisen pesun jälkeen toisesta paidasta.
Miksi ei voi reklamoida kun on käytetty? Hullumpaa en ole kyllä kuullut! Nimenomaanhan suurin osa reklamaation aiheista ilmenee vasta käytössä, ja totta vitussa nyt vaatteen saumojen pitää kestää pesua ja värien kanssa! REKLAMOI!!!!
 
tuuliviiri
Voi ärsytys tätä palstaa, kun ei taas onnistu vastaaminen mustana. Eli siis perun kutsut ja pyydän naisia kylään ihan ilman mitään muuntiä, kun osa kuitenkin jää tulematta, kun ei halua ostaa mitään. On kyllä aiak huonoa mainosta näin hintavia vaatteita myyvälle yritykselle noin surkea emännänpalkka.. vertaa esim. tupperwareen.
 
Sannukka
Alkuperäinen kirjoittaja spip80:
Mä taas petyin laatuun. Ensimmäisessä pesussa punaisesta kitarapaidasta osasta kitaroita tuli vaaleanpunaisia..Reklamoida ei voi, kun puseroa on käytetty! Samoin saumat repesi toisen pesun jälkeen toisesta paidasta.

Ja silitystähän nuo vaatteet eivät kestä kuin miedoimmalla lämmöllä. Minulle ei ole selvinnyt, että miksi näin, kun kuitenkin pitäisi puuvillaa olla...
Mä ainakin olen reklamoinut pari kertaa käytetystä froteetunikasta, johon tuli hirveästi lankanyppyjä tai sellaisia roikkuvia lankoja jo ekalla käyttökerralla. Otin yhteyttä esittelijään ja sain tuotteen palautusohjeet häneltä ja jonkin ajan kuluttua posti toi uuden tunikan tytölleni.


 
vieras
kivoja vaatteita, ja kutsu enemmän kuin kymmenen, niin saat 32e alea, se on jo enemmän ku yks paita! =) ja mä ainakin silittelen ihan kunnolla ja ovat pysyneet todella kivoina, en ole yhtään vaatetta saanut pilalle! =) ja tosiaan, myydäänhän ne pian loppuun, mutta uusia tulee nyt just tosiaan 26.päivä, eli varmasti on tuolloin vielä jäljelläkin =) pidä kutsut, niin saatat yllättyä positiivisesti! =)
 
Voisin kutsua vaikka minkä verran ihmisiä, mut harmittaa sit, jos ei tule kuin se 10, kun sillä 16?:lla ei saa edes t-paitaa sieltä kutsuilta. Se minua hiukan ihmetyttää. Osa vaatteista kyllä oikein kivannäköisiä joten ois kiva kokeilla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuliviiri:
Lupauduin pitämään loppukeväästä Me & I -kutsut. Kun sitten puistossa juttelin naapureille asiasta niin tosi moni heistä oli pettynyt siihen, että suosituimmat vaatteet myydään nopeasti loppuun ja tuohon aikaan keväästä ei kuulemani mukaan ole enää kovinkaan paljon valinnanvaraa. Lisäksi moittivat pitkiä toimitusaikoja.

Toinen juttu sitten se, että olin aika pettynyt siihen emännänpalkkaan. Onko todella niin, että emännänpalkaksi saa vain 16?:n alennuksen, jos paikalla on 10 tai vähemmän vierasta? Eihän tuolla rahalla näinä päivinä edes kahvita tuollaista joukkoa. On ihan eri asia, jos kutsun 10 vierasta kylään niin silloin en ajattele, kuinka paljon tarjottaviin menee rahaa, mutta kun nää kutsut on kuitenkin myyntitapahtuma..

Taitaa käydä niin, että perun kutsut, kun ei nuo tuttavat saaneet minua oikein vakuuttumaan asiasta
 
pettynyt
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuliviiri:
Lupauduin pitämään loppukeväästä Me & I -kutsut. Kun sitten puistossa juttelin naapureille asiasta niin tosi moni heistä oli pettynyt siihen, että suosituimmat vaatteet myydään nopeasti loppuun ja tuohon aikaan keväästä ei kuulemani mukaan ole enää kovinkaan paljon valinnanvaraa. Lisäksi moittivat pitkiä toimitusaikoja.

Toinen juttu sitten se, että olin aika pettynyt siihen emännänpalkkaan. Onko todella niin, että emännänpalkaksi saa vain 16?:n alennuksen, jos paikalla on 10 tai vähemmän vierasta? Eihän tuolla rahalla näinä päivinä edes kahvita tuollaista joukkoa. On ihan eri asia, jos kutsun 10 vierasta kylään niin silloin en ajattele, kuinka paljon tarjottaviin menee rahaa, mutta kun nää kutsut on kuitenkin myyntitapahtuma..

Taitaa käydä niin, että perun kutsut, kun ei nuo tuttavat saaneet minua oikein vakuuttumaan asiasta
Muista lähtenyt värit, ja muutenkin nuhjun näköisiä heti melkein. Ja oikeita aineita olen pesuissa käyttänyt sekä lämpötiloja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa, ovat olleet todella hyvänlaatuisia vaatteita!! =) onhan se 16ekin rahaa....
Onhan se 16? rahaa sekin, mutta olisi kiva saada korvausta edes niiden tarjoamisten verran.. Mut ei tuo korvaus mulle mikään kynnyskysymys ole vaan se, et onko niitä tuotteita loppujen lopuksi saatavilla huhti-toukokuun vaihteessa. Niin moni naapureista on ollut pettynyt, et voi olla et en montakaan saisi meille tulemaan
:/
 

Yhteistyössä