Kertokaa mulle, mitä liikkuu sinkkunaisen mielessä,

joka yrittää ukkomiestä itselle? Hetken huviako? Vai onko sitten varautunu siihen, että miehen mukana tulee lapset? Tuskinpa.... Minkä takia joku haluaa yrittää rikkoa toisten avioliiton? Tekis mieli tietää tämmöisen ihmisen ajatukset... mitä sielä pääkopassa liikkuu vai liikkuuko mitään?

ja taustaa, miksi kyselen... Veljen vaimo on viimeisillään raskaana ja oli niin loukkaantunut (siis olisin minäkin) kun veljeni oli kertonut, että eräs nainen on jo kuukauden lähetellyt viestejä. Veli ei ole vastannut mihinkään, vaan ajatellut, että eiköhän lopeta. ei lopettanut ja lopulta veli laittoi viestin, et ei vois vähempää kiinnostaa, et lopeta tuo viestittely. Viikon oli viestittelemässä ja taas laittoi viestiä!! \|O No, veli laittoi jo rumasti takasin, että etkö s.aatana tajua, ei kiinnosta!

Mä jäin vain miettimään, et mitä tän naisen pääs liikkuu? Se tiesi, että veli on naimisissa, 3 lasta ja kohta neljäs syntyy. Silti olis halunnu suhdetta... ei voi muutakun päätä pyöritellä.. kaikenlaisia ihmisiä sitä maa päällänsä kantaa..
 
mun miestä kans ahdisteli 4kymppinen yh-äiti,ei uskonu mitään vaik mies sano olevansa onnellisesti kihloissa jnejne. jankkas vaan et voiko tulla viereen yöks (minun kotiini??!!! :eek: ) ja et koska sulle voi soitella niin ettei akkas kuule ja jätä se naises ja ota mut ja plaaaaaa....
ja pisteenä iin päälle tää sama emäntä ahdisteli myös mun exää kun oltiin sen kanssa viel yhdessä :whistle:

että vastaus kiitos mullekin et mitä siel pääs liikkuu?? :whistle:
 
No eipähän aivan täysjärkiseltä kuulosta... :/ Vaikea sanoa, mitä päässä liikkuu..ainakaan hän ei anna juurikaan arvoa vaimolle tai yleensä heidän parisuhteelleen. Noh, olisi kyllä jättänyt vokottelematta jo alussa jos olisi kaik koton...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 11:15 kuha kirjoitti:
mun miestä kans ahdisteli 4kymppinen yh-äiti,ei uskonu mitään vaik mies sano olevansa onnellisesti kihloissa jnejne. jankkas vaan et voiko tulla viereen yöks (minun kotiini??!!! :eek: ) ja et koska sulle voi soitella niin ettei akkas kuule ja jätä se naises ja ota mut ja plaaaaaa....
ja pisteenä iin päälle tää sama emäntä ahdisteli myös mun exää kun oltiin sen kanssa viel yhdessä :whistle:

että vastaus kiitos mullekin et mitä siel pääs liikkuu?? :whistle:
Huh huh tuollekkin jutulle.... ärsyttää kun joku nainen kehtaa tehdä itsestän aivottoman kanan!
 
Mua kanssa ihmetyttää nää miehen puolitutut ja jotku tuntemattomatki naiset, jotka on kyllä niin lirkun lirkun ja lässyn lässyn ja flirttailee ihan täysillä miehelle, vaikka mä olen siinä vieressä, ja molemmilla on vihkisormukset sormissa jne jne mistä varmasti pitäis tunnistaa että "Hei, noi on naimisissa". Ihan niinku olisin jotain ilmaa, ja kuvitteleeko ne oikeesti että se ukko siitä mun vierestä nyt yhtäkkii lähteekin niiden matkaan? Voi äly!
 
sinkku
Jaa-a, enpä tiedä mitä ajattelevat. Itse olen sinkku, enkä kyllä todellakaan vikittele ukkomiehiä. Jätän huomiotta myös ne sellaiset juuri eroamassa olevat, ei paljon kiinnosta joutua eroriitojen keskelle. Sinkkumiehiäkin on tässä maassa aivan tarpeeksi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 12:13 sinkku kirjoitti:
Jaa-a, enpä tiedä mitä ajattelevat. Itse olen sinkku, enkä kyllä todellakaan vikittele ukkomiehiä. Jätän huomiotta myös ne sellaiset juuri eroamassa olevat, ei paljon kiinnosta joutua eroriitojen keskelle. Sinkkumiehiäkin on tässä maassa aivan tarpeeksi.
tätä mieltä minäkin.. eiköhän niitä sinkkuja riitä. itsekin sinkku.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 12:26 Männynkäpy kirjoitti:
Mä luulen että ko. naisella on itsetuntonsa kanssa ongelmia.. Kuvittelee olevansa "parempi ja viehättävämpi" kuin joku muu..
Just näin. Ajatus on että "mä saan kenet vaan" ja jos jotain miestä ei sitten kiinnostakaan, niin sitten on itsetuntokriisi ja täytyy vaan yrittää ja yrittää kun ei se ole mahdollista että joku ei mua halua... onko mussa jotain vikana?

Mulla on yksi tuollainen tuttava. Oikeasti aika surullista katsottavaa. :(

Niin ja jos sitten lopulta saa painostettua tuo ei-kiinnostuneen miehen suhteeseen kanssaan, niin kiinnostus lopahtaa tosi nopeaan... sitten saisi kyllä rauhassa palata vaimonsa ja lastensa luokse. Nythän kaveri tietää, että saisi kyllä senkin miehen jos vaan haluaisi... :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 12:52 vieras kirjoitti:
Samaa olen minäkin ihmetellyt!

Onkos nää naikkoset sitten niin
kauniita (tai kuvittelevat olevansa... :whistle: )
etteivät voi uskoa jos joku mies ei lähdekkään mukaan ja
antaa pakit...?
ainakin tää tapaus mistä mä puhuin kuvittelee olevansa 15 vaik on lähempänä neljääkymmentä :whistle:
pukeutuu "teinivaatteisiin" jotka on viel yleensä pari numeroo liian pieniä ja lyhyet pörröset hiukset ja tosi vahvat meikit...... :whistle:
kyllä saa mun puolesta näyttää nuorelta/nuorekkaalta,mut jotkut vaan ampuu niin yli... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 12:52 vieras kirjoitti:
Samaa olen minäkin ihmetellyt!

Onkos nää naikkoset sitten niin
kauniita (tai kuvittelevat olevansa... :whistle: )
etteivät voi uskoa jos joku mies ei lähdekkään mukaan ja
antaa pakit...?
Näin mä ajattelisin.. Ja sit tietty se mies on ihan "doing ja daa" kun ei lähe..
 
Mä kans tiiän näitä tapauksia, että on naiselle itsetuntokysymys että saa varatun miehen sänkyysä. Esitetetään ensin että on niin paljon yhteistä juteltavaa. Ja kyllähän se niitä ukkomiehiä hivelee kun joku niitä juttuja innokkaasti kuuntelee. Mut ei ne naiset sit kyllä oikeesti oo kiinnostunu muusta kuin siitä, että saako tänki äijän sänkyysä. Sit voivat miehet palata avioliittojensa rippeitä korjaileen ja muijalla on taas yks päänahka lisää. Kyllä miehet on säälittäviä ja hyväuskosii. Niinku jonkun varatun äijän känniset jutut jossain kapakassa nyt oikeesti ketään kiinnostais. :LOL: Ja sit nää naiset niistä meille muille muijille juttelee jälkeenpäin. Ja kuvittelee että pidetään heitä tosinaisina. Vielä isompi :LOL: :LOL: :LOL:
 
Huh huh
Samaa olen miettinyt, itse kun en koskaan sinkkuna ole varattuihin miehiin tuntenut mitään mielenkiintoa, pikemminkin se tappaa viimeisetkin kiinnostukset jos kuulee että toinen on varattu. Me ollaan mun miehen kanssa oltu 4 vuotta yhdessä ja tässä viime kesänä rupesi joku hänen äitipuolen siskon tyttö pistelemään viestiä :headwall: Okei tyttö oli tuolloin 17 vuotias,( itse ollaan vähän päälle parikymppisiä) mutta mikä kumma siinä on, että on tollasta pokkaa tehdä. Tyttö kuitenkin nähnyt meidät onnellisesti yhdessä monesti kun ollaan miehen porukoilla käyty.

Sitten joskus oli ihan suoraan tekstannut miehelle, että "ihanaa kun sun kanssa on niin mukava jutella aina, ihan ikävä tuli kun en pääse vähään aikaan käymään ja odotan että nähdään taas että päästään juttelemaan kunnolla. olen suhun ollut ihastunut jo pitempään jne jne" VOI KELE :headwall: Tekstailut vaan jatku, mies yritti olla sillei viileesti että ok, kun ei viittinyt loukata häntä. Mut pitkään se roikku kunnes piti sanoa pahasti.

En vaan älyä, tyttö kun ei satu olemaan minkään näköinen, puolentoista metrin tasapaksu pätkä ja naamastakin kuin kukatahansa savolainen. Siten vaan, että mistä moinen itsetunnon pläjäys, minäkään kun en omasta mielestäni sieltä karseimmasta päästä ole ulkonäöltä. Luuli tietysti tosissaan, että mies mut nyt vaihtaa rumempaan, lihavempaan ja alaikäiseen ihan heti siltä paikaltaan.
 

Yhteistyössä