Kertokaahan kuulumisianne te wanhat plussalaiset

vierailija
muistan nimimerkin. jos viestissä on linkki niinkun tuossa #2 viestissä niin kannattaa ohittaa, sisältö liittyy aiheeseen yhtävähän kun muukin viesti.
Siis tiedät niistä vempaimista, mitä majuri esitteli täällä kaikelle kansalle valokuvillaan? Näkihän ne moni muukin! Ja sitten ne menivät jumiin, kun hän oli sairaalassa ja monen yksityispostilaatikot oli liian täynnä:LOL:
 
Joskus tulee kurkattua palstalle, mutta suurin osa aloituksista on jotain vuosien takaisten ketjujen nostoja, niin eipä tule kirjauduttua sisään eikä edes kommentoitua harmaana. Ja kun monet wanhat palstakamut ovat Facebook-kavereina, niin heidän kanssaan höpisee siellä.

Ei tässä mitään ihmeitä kuulu. Tai no polven tekonivelleikkaukseen olen menossa joskus kesällä. Töitä, kotitöitä, koiran ja kissojen kanssa eloa. ystäviä, kavereita ja sukulaisia. Siinäpä se.
 
vierailija
Siis tiedät niistä vempaimista, mitä majuri esitteli täällä kaikelle kansalle valokuvillaan? Näkihän ne moni muukin! Ja sitten ne menivät jumiin, kun hän oli sairaalassa ja monen yksityispostilaatikot oli liian täynnä:LOL:
Hän muuten itse luetteli ne lääkkeet, joista helposti näki, että on määrätty vasta-aiheisia. Sitä vaan ihmettelen, miksi ei saanut hänelle itselleenkään sanoa? Eikä näköjään muillekaan... tiedän kyllä mitä on poistettu taas!
http://www.apteekkari.fi/uutiset/epilepsialaakkeiden-kaytto-lisaa-riskia-sairastua-dementiaan.html
 
vierailija
Joskus tulee kurkattua palstalle, mutta suurin osa aloituksista on jotain vuosien takaisten ketjujen nostoja, niin eipä tule kirjauduttua sisään eikä edes kommentoitua harmaana. Ja kun monet wanhat palstakamut ovat Facebook-kavereina, niin heidän kanssaan höpisee siellä.

Ei tässä mitään ihmeitä kuulu. Tai no polven tekonivelleikkaukseen olen menossa joskus kesällä. Töitä, kotitöitä, koiran ja kissojen kanssa eloa. ystäviä, kavereita ja sukulaisia. Siinäpä se.
Millä nimellä tai nikillä Sinua voi kutsua?
 
Nenä, mitä aiot puuhailla kesä- heinäkuun vaihteessa? Olisko Sinulla aikaa hörpätä kuppi kahvia leivoksen kanssa?
Mulla ei ole aavistustakaan. Riippuu ihan siitä, onko mulle jo laitettu tekonivel polveen vai ei. Jos ei ja jos pääsen stadiin asti, niin leivoskahvit kuulostaa oikein hyvältä. Mutta en pysty yhtään vielä sanomaan, milloin se leikkausaika on.
 

Yhteistyössä