Kertokaahan millä hinnalla ootte saaneet toppapuvun myytyä?

käytetty vaate (oli se sitten uudenveroinen tai ei) Myydään 1/3 alkuperäisestä hinnasta tai sen alle (mieluiten niin)

Mutta jos ei niin väliä mitä siitä saa, niin lahjoittaisin eteenpäin kaverille tai sukulaiselle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hippimamma:
käytetty vaate (oli se sitten uudenveroinen tai ei) Myydään 1/3 alkuperäisestä hinnasta tai sen alle (mieluiten niin)

Mutta jos ei niin väliä mitä siitä saa, niin lahjoittaisin eteenpäin kaverille tai sukulaiselle.
Peesaan. Itse olen käytettyjä vaatteita aina lahjoittanut eteenpäin. Oli sitten käytettynä tai uutena meille tulleita, niin ei ole edes käynyt mielessä, että niitä alkaisin myymään. Suurin syy siihen on mun elämänfilosofia, että pyrin antamaan kaiken hyvän, mitä en itse tarvitse, eteenpäin. Niin myös mulle on annettu tavaraa, ja niin itsekin teen. Annetaan hyvän kiertää. Hyväkuntoisista osa menee sukulaisille, osan annan äidilleni (äiti vie tavarat sitten työpaikkansa myyjäisiin, joita järjestetään siellä silloin tällöin ja joiden tuotolla rahoitetaan vanhusten toimintaa), vähän kuluneemmat ja/tai vanhanaikaiset heitetään joko UFF:in laatikkoon tai viedään pelastusarmeijaan, kyllä ne niille jotain käyttöä keksii, jos ei muuta, niin pakettina johonkin Afrikkaan, missä muodilla ei niin väliä ). Toinen syy siihen, että en mitään myy kirpparilla enkä netissä on ihan perus-laiskuus. ;) Se vaan on niin paljon helpompaa laittaa ne vaan johonkin kassiin ja vaikka äitin matkaan tai UFFille kuin alkaa niitä hinnoittelemaan ja kuskaamaan kirpparille tai mikä vielä pahempaa -- ottaa jokaisesta kuva ja kirjoittaa pitkä tuote-seloste, jossa pitää muisaa mainita jokaisesta pikkuvirheestä jotain huutonettiä varten... Joten käytän mieluusti omaa aikaani johonkin muuhun kuin käytettyjen vaatteiden myyntiin ja keskityn asioihin, joita itse tykkään tehdä. Ja saahan siinä ohella niin lahjoituksen saaja kuin lahjoittaja ainakin hyvän mielen ja heidän omasta maailmastaan paremman paikan asua :)
 

Yhteistyössä