Kertokaahan mulle hyvät äidit, ja muutkin (kauko hukassa)

vieras
Pesukoneesta, roskiksesta, saappaasta, kasseista ja käsilaukuista, pyykkikorista.Konttaile ja kulje lapsen lailla hänen reviiriään ja reittejään, jossain siellä se on.kerro sit mistä löyty.Nää on niin hauskoja juttuja.

Meidän neiti rakastaa mun käsilaukku röykkiötä.Käy välillä tunkemassa laukut täyteen mitä ihmeellisintä tavaraa.Samoin pyykkikoneen...
 
Mun on aivan pakko löytää se tai mun täytyy aamulla tunkeutua jonkun kotiin kattoon tuhkimotarinaa ja emmerdalea kun ne jä itänään töitten takia kottomatta |O
Mitähän anoppi sanois jos me sinne mentäis....
Eipä tarvii tänään kattoo bb:tä kään. |O

Sen siitä saa kun jättää miehen kattoon muksun perään :headwall:
Ei vaan... kiva että voin käydä töissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äityliinyli:
Etsi Lapsen sängystä,meillä monesti sieltä löytyny....
Meillä kaikki makkarit on yläkerrassa johon neiti ei vielä itekseen pääse.

Mies on kattonu jo kaikki lelulaatikot, joka ikisen kengän... jääkaapin ja astianpesukoneen.... kaikki pussit ja kassit mitä tästä kerroksesta löytyy...
:/
 
Meidän paperikeräys-laatikosta löyty lompakko, joten sieltä ettisin nytkin.
tai jos oot sen itte laittanu jonnekin? :whistle: Mulla on tapana kulkee kauko kädessä jos vaikka puhelin, ja jätän sen sitten millon mihinkin. Kylpyhuone? Jääkaappi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:
Meidän paperikeräys-laatikosta löyty lompakko, joten sieltä ettisin nytkin.
tai jos oot sen itte laittanu jonnekin? :whistle: Mulla on tapana kulkee kauko kädessä jos vaikka puhelin, ja jätän sen sitten millon mihinkin. Kylpyhuone? Jääkaappi?
Meillä paperinkeräys pussi on keittiön komerossa johon neiti ei pääse.
En usko että on miehen jäljiltä... oli nääs kanava Harju&Pöntinen mistä tulee jotain humppa musiikkia.. niin ja sit se semmonen digiboksin valikko...

Joo neiti on jo nukkumassa joten en sitä kännykkä juttua voi kokeilla.
 
lisko
Meillä on useimmiten löytyny joko sohvan alta ja toisekseen rattaista sieltä alakorista ( rattaat siis eteisessä). Kauha- ja lastalaatikosta tai kumisaappaasta muistaakseni myös joskus.
 

Yhteistyössä