Kertokaahan tyhmälle

Kun olen aina luullut, että huoraksi sanotaan ainakin naista, joka pettää miestään. Näin se oli joskus Wikipediassakin. Mutta ajat ovat näköjään muuttuneet. Nyt tämä mainitaan Wikipediassa pelkkänä perinteenä. Onko huora nykyään tosiaan pelkkä alhainen haukkumasana? Ennen sentään sai ihan Wikipediankin mukaan sanoa miestään pettävää naista huoraksi. Nykyään ei. Kuka sen sitten määrää? Vaikutusvaltaiset (=rikkaat) huoratko? Googlettamalla löytyi kuitenkin ensimmäisten osumien joukosta mm. seuraava linkki:
http://www.seiska.fi/julkkisblogit/johannatukiainen/1231763151971/1231869381708/huora+mika+huora/

Mihinkä muuhun tässä häilyvässä maailmassa enää uskoisi, kuin itseensä!?
 
vieras
Mä olen huomannut, että suomalaista naista saa haukkua huoraksi, muut haukkumat vasta loukkaa :O Että ilmeisesti on ihan hyväksyttävää olla huora. Minen kyllä halua sellainen olla, enkä että sellaiseksi kutsuttaisiin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen huomannut, että suomalaista naista saa haukkua huoraksi, muut haukkumat vasta loukkaa :O Että ilmeisesti on ihan hyväksyttävää olla huora. Minen kyllä halua sellainen olla, enkä että sellaiseksi kutsuttaisiin!
Jaa. Kai se täytyy sitten mennä tuonne kylille huorittelemaan. Kun ei tällä palstalla ainakaan saa huoraksi sanoa, vaikka ihminen sanoisi huoranneensa (pettäneensä miestään). Se on haukkumista se, ja tuloo heti bannia. Kaipa tämä palsta noudattaa jokseenkin Wikipedian lakia. Näin mää olen asian käsittänyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen huomannut, että suomalaista naista saa haukkua huoraksi, muut haukkumat vasta loukkaa :O Että ilmeisesti on ihan hyväksyttävää olla huora. Minen kyllä halua sellainen olla, enkä että sellaiseksi kutsuttaisiin!
Jaa. Kai se täytyy sitten mennä tuonne kylille huorittelemaan. Kun ei tällä palstalla ainakaan saa huoraksi sanoa, vaikka ihminen sanoisi huoranneensa (pettäneensä miestään). Se on haukkumista se, ja tuloo heti bannia. Kaipa tämä palsta noudattaa jokseenkin Wikipedian lakia. Näin mää olen asian käsittänyt.
Älä koskaan pliis rinnasta tätä palstaa ja Seiskan sivustoja toisiinsa. Jooko. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen huomannut, että suomalaista naista saa haukkua huoraksi, muut haukkumat vasta loukkaa :O Että ilmeisesti on ihan hyväksyttävää olla huora. Minen kyllä halua sellainen olla, enkä että sellaiseksi kutsuttaisiin!
Jaa. Kai se täytyy sitten mennä tuonne kylille huorittelemaan. Kun ei tällä palstalla ainakaan saa huoraksi sanoa, vaikka ihminen sanoisi huoranneensa (pettäneensä miestään). Se on haukkumista se, ja tuloo heti bannia. Kaipa tämä palsta noudattaa jokseenkin Wikipedian lakia. Näin mää olen asian käsittänyt.
Älä koskaan pliis rinnasta tätä palstaa ja Seiskan sivustoja toisiinsa. Jooko. :snotty:
Enhän mä rinnastanutkaan. Kunhan vaan tulin maininneeksi, että tuollaista löytyi kuuklettamalla, kun kuitenkaan ei voi herrasmiesseurissa lutkista puhua. Mikä lie toi Tukiainen on, en tiä, nevöhööd... Joku huora vissiin. Täh?
 
Huora on todella mauton haukkumasana, enkä tiedä yhtään fiksua ihmistä joka moista sanaa käyttää! Eikä miestä pettävä ole huora. Huora on se joka antaa seksiä maksusta ja sekin nätimmin sanottuna maksullinen nainen.
 

Yhteistyössä