kertokaan 1.7v äidit??

että puhuuko pienokaisenne jo??ja kuinka paljon.meillä kun on tuon ikänen tyttä eikä juurikaan snao muuta kuin hei hei jaheido ja nekin epäselvästi.se voi myös olla syynä että neitokainen on syntynyt täällä ruotsissa,on alottanu 1v.ruotsinkielisen tarhan ja kotona puhutaan vain suomea..vai mitä ootte mieltä??vai kuuluuko ton ikäset oikeestaan ees sillai puhua vielä.mun mielestä mun on pojat on puhunu tossa vaiheessa ainakin jotain sanoja...<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 09:38 poppis2003 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 09:38 MinnaV kirjoitti:
Meillä 16 v poika sanoo ainakin sanan v-ittu! Se tulee kirkkaana ja selkeenä. Sitten käyttää tokaisuja "suolistan sen!" yms mikä ei ole niin ymmärrettävää. ;)
:D
:LOL: Jos tyttönne on vasta 1.7 v kuten meidänkin lelliprinsessa.. niin ei syytä huoleen. Meidän sanoo vasta ihan pari sanaa. Pelästyin jo, että onko muillakin niin hulluja teinejä kuin meillä
:LOL: ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 09:37 poppis2003 kirjoitti:
hahahhahaahhaahah laitoin otsikoon 17v vaikka piti laittaa 1.7v :LOL: ei helv.etti täät mun päätä taas :whistle:

:LOL: :LOL: :LOL: Minä ajattelin että kyse on 17v murkusta joka ei siis sano ku heido, paukauttaa oven lähtiessään ja tulee joskus yöllä takas. :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 09:41 petomamma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 09:37 poppis2003 kirjoitti:
hahahhahaahhaahah laitoin otsikoon 17v vaikka piti laittaa 1.7v :LOL: ei helv.etti täät mun päätä taas :whistle:

:LOL: :LOL: :LOL: Minä ajattelin että kyse on 17v murkusta joka ei siis sano ku heido, paukauttaa oven lähtiessään ja tulee joskus yöllä takas. :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: juu ei ollu...mutta sama voi tulla eteen tosiaan kun sama tyttö on sen 17.v juuri kuvailemallasi tavalla :whistle: niinku toi minnakin tossa kertoili omasta 17.veestään :LOL:
 

Yhteistyössä