Kertokaapa miten on mahdollista että yön aikana puhelimen kuviin ilmestyy outo kuva?

  • Viestiketjun aloittaja Vieraampi
  • Ensimmäinen viesti
Vieraampi
Puhelin ollut yön tyynyn alla, ei mitään pilvipalvelua käytössä eikä bluetooth päällä. Aamulla huomaan että yön aikana puhelimen kuva-albumiin on ilmestynyt outo kuva jossa vieras lapsi vieraassa paikassa kädessään aivan samanlainen puhelin kuin minulla.
Googlen kuvahaku ei löydä kyseistä kuvaa.
Jokseenkin spookya.
 
"noh"
Ettei se kuva olisi ihan vaan niitä esittely/mainoskuvia, mitä puhelimessa on ollut jo ostaessa? Itsellänikin on varmaan viitisen kuvaa sellaisia (puhelin on Nokia Lumia 1020). Tuo samanlainen puhelin kuvan lapsen kädessä tukisi tätä selitystä.
 
naurahdus
Minulla on sellainen asetus, että jos joku lähettää minulle kuvaviestin tai whatsapp-viestin kuvalla, se kuva tallentuu kuvakansiooni. Olenkin hetken ihmetellyt muutamia kuvia, aika irrationaalisia, että mistä nuo ovat tulleet, kun olen ne keskusteluketjuissa ohittanut ihan pikavilkaisulla :D
 
Vieraampi ap
Ei kyllä mikän mainoskuva ole, sen verran huonolaatuinen.
Whatsappia ei mulla ole, fb-messengerissä, tekstarilla tai sähköpostilla ei oo kukaan tuollaista lähettänyt.

Lähinnä mua pelottaa että missä mun omat kuvat menee jos on mahdollista että mun luuriin ilmestyy yhtäkkiä joku ihan random-kuva.
 
Vieraampi ap
[QUOTE="Tii";29887716]Enemmän mua ihmetyttää se että puhelin on tyynyn alla. MIKSI?[/QUOTE]

No miksei? :D
Ei oo yöpöytää tällä hetkellä ja olin luurilla fb:ssä ennen nukkumaan alkamista ja laitn sen sit tyynyn alle kun en jaksanut lattialle asti laittaa (laiskuuden huippu) :)
 
Vieraampi ap
Niin ja en viitsi kuvaa tänne laittaa, miten lie minun puhelimeeni tullutkin niin jonkun muun lapsesta se kuva on, vaikkei kasvoja näykään/ole tunnistettava kuva niin tuskin välttämättä haluaa kuvaa yleiseen jakoon!
 
natusan
No miksei? :D
Ei oo yöpöytää tällä hetkellä ja olin luurilla fb:ssä ennen nukkumaan alkamista ja laitn sen sit tyynyn alle kun en jaksanut lattialle asti laittaa (laiskuuden huippu) :)
Mulla on aina puhelin tyynyn alla! Sieltä sen löydän käsikopelolla unen pöpperössäkin, toisin kuin yöpöydältä, josta sen luultavasti aina pudottaisin sitä hamuillessani..Tosin mulla ei ookaan kosketusnäyttöä..
 
Vieraampi ap
Tää juttu tuli mulle taas mieleen kun selasin vanhoja kuvia ja tää kuva tuli vastaan. Jostain syystä en oo poistanut sitä.
En tajua miten on mahdollista. Pelottavaa jopa.
 

Yhteistyössä