Kertokaapas mikä niissä anopeissa ärsyttää??

  • Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
vieras
sitä minäkin ihmettelen...
ihmisillä on jo valmiiksi sellanen käsitys, että jos anoppi sanoo jostakin asiasta eriävän mielipiteen tai höösää ja huolehtii ja neuvoo, niin siitä pitää ottaa nokkiinsa.
Maailma ois paljon parempi paikka elää jos miniät ei olisi niin ennakkoluuloisia nirppanokkia
 
vieras
me tullaan ainakin anopin kanssa hyvin toimeen. aluksi oli vaan älyttömän mustis pojastaan, ja lapsenlapsestaan, mutta kun vetää rajat niin sitä voidaan olla ystäviä
 
vieras
Se on vaan niin raivostuttava! Mä olen niin huono miniä yms jne... En ole koskaan ttullu toimeen kyseisen henkilön kanssa, enkä varmasti koskaan tule häntä sietämään.
 
Ei mikään sen ihmeemmin kuin voisi ärsyttää kenessä tahansa ihmisessä.
En ajattele että anoppi on se kenestä pitäisi jotain erityisiä tuntemuksia saada.
Mulla on mukava anoppi,ei valittamista.
 
vieras
Kun ei koskaan voi auttaa.. Omat vanhemmat asuu niin kaukana etteivät luonnollisestikaan voi auttaa. Mutta nämä ihmiset asuvat lähellä eivätkä käy edes kylässä.. Vitsi kun harmittaa..
 
vieras
Ihminen, joka puhuu minulle kuin pikkupennulle. Vähättelevään äänensävyyn, kyseenalaistaa kykyni osata hoitaa lapseni, puuttuu asioihimme liikaa, utelee lainan määrämme, penkoo kaappimme poissa ollessamme ym ärsyttävää ja häikäilemätöntä! Aivan sama, onko tuollainen ihminen anoppi vai joku muu, mutta niska-karvat nousee pystyyn!!! Niin, ja ikää minulla kuitenkin reilu 30, joten en ihan miellä itseäni enää "teiniksi" =)
 
bud
Noin niinkun yleensä se on ihan jees, mutta yks asia siinä on raivostuttava. Se ei miehineen käy IKINÄ meillä kylässä. Tai no lasten synttäreillä joo, muttei muuten. Jos me ei joku viikonloppu mennä sinne, se loukkaantuu. Uskomatonta! Ihan yhtä pitkä matka täältä on sinne, kun toisin päin.
 
on ne vaan jotenkin
Anopin äheisriippuvuus omaa ainoaa poikaa kohtaan on oikeastaan nykyisin jo säälittävää. Jos en olisi jossain vaiheessa sanonut tiukasti mikä anopilta on soveliasta ja mikä ei, mitähän meidän perhe-elämästä olisi tullut. Kauan se anopin kouluttaminen on kestänyt, mutta kannatti.
 
No, riittääkö se, että anoppi jauhaa kaikista miniöistään p*skaa selän takana? Lasten syntymän jälkeen vaan paheni, vaikka oli jo sitä ennen p*skanpuhuja.
Se on se suurin syy miksei tippaakaan kiinnosta olla koko akan kanssa tekemisissä.

Miehen takia pakko hoitaa pakolliset vierailut ehkä kerran kuussa, muuten emme kyläile heillä, eikä he (onneksi) kyläile meillä. Yritin saada appivanhempia luomaan sidettä lapsenlapsiinsa jo esikoisen synnyttyä, mutta heille se oma napa on tärkein.

Ja sitten ihmettelevät miksi lapset eivät suostu menemään yökylään, kun ANOPPI haluais.. Paskan väliä sillä että mitä lapset haluaa. Pitäis kolmevuotiaskin pakottaa, "kun me halutaan ottaa se yöksi", ja vetivät herneet nekkuun kun ei "annettu" kun lapsi itse ei halunnut mennä. :headwall: :headwall: :headwall:
 
:)
Jos ärsyttää, niin samat asiat kuin muissakin ärsyttävissä ihmisissä. Anopin kanssa on vain lähes pakko olla tekemisissä ja koittaa pitää välit asiallisina. Jos jossain toisessa ihmisessä on ärsuttäviä piirteitä, kanssakäymisen voi minimoida olemattomiin.
 
ei mikään.
Minulla on maailman paras ja ihanin anoppi <3
Antaa meidän elää omaa elämää, eikä puutu mitenkään meidän valintoihin.
Ollaan kesällä yleensä viikko anoppilassa ja se on ihana viikko :) Muulloin sitten ollaan pari-kolme yötä kerrallaan kylässä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ei mikään.:
Minulla on maailman paras ja ihanin anoppi <3
Antaa meidän elää omaa elämää, eikä puutu mitenkään meidän valintoihin.
Ollaan kesällä yleensä viikko anoppilassa ja se on ihana viikko :) Muulloin sitten ollaan pari-kolme yötä kerrallaan kylässä.
HULLUJA!!!!! :O
 
ei mikään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ei mikään.:
Minulla on maailman paras ja ihanin anoppi <3
Antaa meidän elää omaa elämää, eikä puutu mitenkään meidän valintoihin.
Ollaan kesällä yleensä viikko anoppilassa ja se on ihana viikko :) Muulloin sitten ollaan pari-kolme yötä kerrallaan kylässä.
HULLUJA!!!!! :O
Ai ketkä? Me vai anoppilanväki? :D
 
:O
Alkuperäinen kirjoittaja ei mikään.:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ei mikään.:
Minulla on maailman paras ja ihanin anoppi <3
Antaa meidän elää omaa elämää, eikä puutu mitenkään meidän valintoihin.
Ollaan kesällä yleensä viikko anoppilassa ja se on ihana viikko :) Muulloin sitten ollaan pari-kolme yötä kerrallaan kylässä.
HULLUJA!!!!! :O
Ai ketkä? Me vai anoppilanväki? :D
Te kun vapaaehtoisesti haluatte viettää anoppilassa aikaa!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja :O:
Alkuperäinen kirjoittaja ei mikään.:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ei mikään.:
Minulla on maailman paras ja ihanin anoppi <3
Antaa meidän elää omaa elämää, eikä puutu mitenkään meidän valintoihin.
Ollaan kesällä yleensä viikko anoppilassa ja se on ihana viikko :) Muulloin sitten ollaan pari-kolme yötä kerrallaan kylässä.
HULLUJA!!!!! :O
Ai ketkä? Me vai anoppilanväki? :D
Te kun vapaaehtoisesti haluatte viettää anoppilassa aikaa!!
Minäkin olen sitten hullu kuten mieskin.
Molemmat viihtyy anopin kanssa ja viettää siellä aikaansa.

 
miniä
Ihan hyvä anoppi, mutta ei aina jaksa, kun...

Tietää sanallisesti kaikesta kaiken, kunnes sen pitäisi itse tehdä oikeasti jotain... (ja se on ihan sama mitä tahansa se on maan ja taivaan väliltä)

On oppinut olemaan prinsessa, jolle kaikki tehdään valmiiksi ja puolesta.

"ajoittain kova kuitenkin haluamaan olla "avuksi"" => joudut tekemään kolme kertaa enemmän töitä, jotta hän kykenee selviytymään jutusta...

Ja joskus jos tulee joku juttu vastaan, mistä hän voisi periaatteessa vastata ja oikeasti selvitä, niin siitä tehdään hirveä show...

Ja ehkä viimeinen pisara on aina silloin kaiken tämän jälkeen, kun hän epäilee kaikkea tekemiseni oikeaoppisuutta lastani kohtaan... Ja vaikka kyseessä olisi ihan perusrutiini, joka on kestänyt jo vuosia...

Hohhoijaa, alkoipa taas kiristellä... Mutta hyväsydäminen hän kuitenkin loppujen lopuksi on...
 

Yhteistyössä