Kertokaapas Painonvartijoiden kotikirjekurssista, miten on toiminut

Sain viime viikolla ihka ekaa kertaa pointsi-materiaalin, pitäisi saada 8-10 kiloa tippumaan. Ryhmissä en ehdi käymään, yritän kotona itsenäisesti laskeskella pojoja ja syödä sen mukaan. Kertokaas, tuleeko teillä ei ryhmässä käyvillä helposti repsahduksia ja saatteko päivittäiset pisteet helposti arvioitua? Missä tulee vaikeuksia? Oletteko päässeet tavoitteeseenne ja onko paino pysynyt siinä?
 
Hei!

Mulla ei tuota kirjekurssimateriaalia ole, mutta mulla on pv:n romppu lainassa ja sillä olen nyt 2 vkoa pisteitä laskeskellut.

Omasta mielestäni olen ihan hyvin pärjännyt, painokin on pari kiloa tippunut. Tosin vielä on pitkä matka kun pudotettavaa olis nyt ensalkuun ainakin 10kg.

Välillä tuntuu että olis helpompi syödä eineksiä niin niistä sais aina tarkasti pojot laskettua :D Kotiruuasta ei auta kuin arvioida ne pisteet, ainakin tossa rompussa on kyllä mielestäni kattava se pistetaulukko ja sinne on helppo lisätä omia ruokaohjeita ja laskea niistä pisteet.

Tule mukaan tonne "pistepirkot pinoon"- ketjuun. Mäkin tungin itseni sinne vasta viime viikolla ja hyvin mut otettiin siellä vastaan. Siellä on useampikin joka laskeskelee pisteitä itsekseen.
 

Yhteistyössä