Kertokaas joku fiksu äiti tai odottaja..

Olen raskaana 19+4 viikoilla. Tänää on ollut semmosia kipuja, kuin olis fillarilla vetäny hirveen lenkin missä on huono satula, eli siis tuola tavallaan alhaalla luussa kovaa kipua kun kävelee niin sattuu..?? En ole siis lenkkeilly tai mtn :D
 
liitoskipujahan nuo. mulla oli kans välillä tosi kovia ja piti täälä kotona konttailla huoneesta toiseen |O välillä onneks vähän parempiakin viikkoja. pehmeellä istuminen pahentaa noita eli esim pitkiä automatkoja kannattaa välttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja katham:
Alkuperäinen kirjoittaja Vois:
varmaan olla myös sellasta kipua, mitä tulee, kun "lantio tekee tilaa kasvavalle kohdulle"....pöljästi sanottu joo, mutta pointti selvinnee tuosta.
Kuulostais semmoselta juurikin
:)
No eikö ne justiin ole ns. liitoskipuja? Kun lantion liitokset ruksuu...

Mulla on koko tän kolmannen odotuksen ajan ollu tuollaista, ja pahenee vaan.
Viimeviikolla täytyi miehenkin jäädä yhdeksi aamupäiväksi kotiin, kun en päässy sängystä ylös. Ja kun lopulta pääsin niin vei ties kuinka kauan, ennenkuin pystyin suorassa seisomaan.
 
Ei saa pelotella tommosilla kivuilla :LOL: Mä oon selvinny aika vähällä nyt.. Toistaseks, alkaa nyt sit kaikki kipuilut kun puoliväli lähenee.. No mutta mitä ei kestäis lapsensä tähden :heart: Kun vaan tietää että on normaalia.
 
Vois
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja katham:
Alkuperäinen kirjoittaja Vois:
varmaan olla myös sellasta kipua, mitä tulee, kun "lantio tekee tilaa kasvavalle kohdulle"....pöljästi sanottu joo, mutta pointti selvinnee tuosta.
Kuulostais semmoselta juurikin
:)
No eikö ne justiin ole ns. liitoskipuja? Kun lantion liitokset ruksuu...
Juu, ovat just liitoskipuja. Mää yritin vaan vääntää suomeksi tuon jutun, huonolla menestyksellä...:D Kun ei kaikille tuo pelkkä liitoskipu oikein kerron yhtään mitään. Ja juu, kolmannesta ne mullakin pahimmat oli, vaikken mä koskaan ihan sänkyyn astiin joutunutkaan jäämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vois:
Juu, ovat just liitoskipuja. Mää yritin vaan vääntää suomeksi tuon jutun, huonolla menestyksellä...:D Kun ei kaikille tuo pelkkä liitoskipu oikein kerron yhtään mitään. Ja juu, kolmannesta ne mullakin pahimmat oli, vaikken mä koskaan ihan sänkyyn astiin joutunutkaan jäämään.
Eikä kun mä vaan jo ajattelin, että oon käsittäny koko "liitoskipu"-termin väärin. :D
Mulla on edellinen vasta kohta 1v2kk, luulen että tää on siksi ollut niin vaikeeta, kun siitä on niin vähän aikaa.

Vähän sellainen fiilis, että mainitkaa mikä vaan raskausaikaan liittyvä vaiva, ja tiedän heti mitä tarkoitatte... :whistle:

Mutta kohtahan tää on ohi. Tai ehkä alan olla liian vanhakin tähän touhuun, taitaa olla lapsiluku täynnä :LOL:
 
xxx
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja Vois:
Juu, ovat just liitoskipuja. Mää yritin vaan vääntää suomeksi tuon jutun, huonolla menestyksellä...:D Kun ei kaikille tuo pelkkä liitoskipu oikein kerron yhtään mitään. Ja juu, kolmannesta ne mullakin pahimmat oli, vaikken mä koskaan ihan sänkyyn astiin joutunutkaan jäämään.
Eikä kun mä vaan jo ajattelin, että oon käsittäny koko "liitoskipu"-termin väärin. :D
Mulla on edellinen vasta kohta 1v2kk, luulen että tää on siksi ollut niin vaikeeta, kun siitä on niin vähän aikaa.

Vähän sellainen fiilis, että mainitkaa mikä vaan raskausaikaan liittyvä vaiva, ja tiedän heti mitä tarkoitatte... :whistle:

Mutta kohtahan tää on ohi. Tai ehkä alan olla liian vanhakin tähän touhuun, taitaa olla lapsiluku täynnä :LOL:
Alkaako sun suvussa vaihdevuodet miten aikasin?

 

Yhteistyössä